Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Du har rätt, det är nån glenn som lirade med honom.. Och ja, jag kanske har nallat på resterna från julen.
Jag tror inte JWZ gråter floder även om han kanske blir utlånad. Snubben kommer från div 2 och gör ett jävla kanonår i DIF! Jag tror inte vi kommer sitta med 3 st potentiella förstamålisar när det startar iallafall.
Jag vet... Men hade fått för mig att vi hade fler Djurgårdare där, men fel av mig då det var någon avdankad glenn som spelade där.
Dom fick 1-1 i första matchen, på bortaplan... så det antar jag är ett ok resultat, hänger dom kvar kan vi nog glömma Danielson och Samba.
Samba tror jag inte kommer spela i AS än alldeles oavsett men det hade varit en drömvärvning, nu fick vi ju han estländaren som skall bli intressant att se... men Sam hade varit fantastiskt, precis vad vi behöver också, en vänsterytter som kan spela anfallare också.
Edit:
Säsongen 19/20
6 poäng på ca 10 matcher i Eredivisie
3 poäng på ca 5 matcher i Europa League(gruppspel)
Kina-gänget
4 mål och 6 assist på ca 17 matcher
I år/denna säsongen kunde han ju knappt ta sig in i landet utan tränade med Blåvitt länge, men han verkar ha gjort 3 mål och 2 assist på ca 8 matcher sedans han började spela i December.