2022-01-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Kvinnor som måste ha en stor kuk är givetvis skadade och inget för ett seriöst förhållade. Men att det inte skulle spela någon roll om kuken är 4 eller 18 cm är naivt att tro. Jag är säker på att merparten av alla kvinnor med lite sexuell erfarenhet inte accepterar under 10-11 cm. Religion, pengar eller oskulder skulle kunna vara undantag. Eller att det finns medicinska orsaker eller att sex är ointressant är en annan. Men de allra flesta kvinnor vill ha en normal eller större än normal om de får välja.

Klart det inte spelar någon roll om kuken är 1cm eller 20cm. Tycker man om någon på riktigt har det ingen betydelse om man är en fin människa, det är det som räknas, inte kuken.

Ja klart de vill ha en normal eller större än normal om de får välja, men om det är det som avgör vem dom blir ihop med är låga livsformer precis som folk som låtsats vara kär i någon pga pengar, det ska inte spela någon roll, klart det är bra men i slutändan ska det ha noll betydelse.
Citera
2022-01-09, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Klart det inte spelar någon roll om kuken är 1cm eller 20cm.

Totalt orealistiskt statement. Vill gärna se en kvinna som skulle gilla en 1 cm snorre som på en bebis. Hm du frågar ett antal kvinnor här om vad de vill ha för att sedan summera allt i att det inte ska spela någon roll, jag finner det lite märkligt bara. Vad ville du ha för svar utav kvinnorna här, att de är attraherade av/vill ha precis vad som helst eller vem som helst..? :/ Visst förstår jag att det inte ska vara ett avgörande krav för en kvinna, men det är nog få kvinnor som har det som det primära kravet. Det är mycket annat man tittar på i val av partner, tex sexuell kompabilitet. Du kan ha hur stor penis du vill, men om jag inte gillar någons personlighet, utseende i övrigt, dåliga vanor, eller det är en för snuskig person för min smak så blir det inget.

Har du blivit dumpad pga din snorre eller vad är problemet? Låter som att du har någon issue.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-09 kl. 23:27.
Citera
2022-01-09, 22:59
Medlem
Citat:
Klart det inte spelar någon roll om kuken är 1cm eller 20cm. Tycker man om någon på riktigt har det ingen betydelse om man är en fin människa, det är det som räknas, inte kuken.

Ja klart de vill ha en normal eller större än normal om de får välja, men om det är det som avgör vem dom blir ihop med är låga livsformer precis som folk som låtsats vara kär i någon pga pengar, det ska inte spela någon roll, klart det är bra men i slutändan ska det ha noll betydelse.
Vem säger att vissa saker ska ha noll betydelse?
Jag skulle t.ex inte kunna vara ihop med en tjockis, missbrukare, feminist eller en kvinna som inte suger kuk. För att ta några exempel. Hur fin person hon än är.
Citera
2022-01-10, 11:44
Medlem
Citat:
Jag skulle t.ex inte kunna vara ihop med en tjockis, missbrukare, feminist eller en kvinna som inte suger kuk. För att ta några exempel. Hur fin person hon än är.

Killar tror att storleken inte ska eller få spela någon roll, men själva lång lista på saker de väljer bort.
Varför skulle jag ta liten som jag inte blir sugen på, för att killen tror det inte spelar roll? När det egentligen spelar hur stor roll som helst , en liten ger ingen njutning, alltså en självklarhet att välja bort.
Citera
2022-01-10, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Killar tror att storleken inte ska eller få spela någon roll, men själva lång lista på saker de väljer bort.
Varför skulle jag ta liten som jag inte blir sugen på, för att killen tror det inte spelar roll? När det egentligen spelar hur stor roll som helst , en liten ger ingen njutning, alltså en självklarhet att välja bort.
Som sagt, det beror på vad man som kvinna räknar som liten. Att vlja bort en man med 12 cm kuk är något bara en skadad kvinna gör om allt annat är bra.
Citera
2022-01-10, 12:17
Medlem
Citat:
Som sagt, det beror på vad man som kvinna räknar som liten. Att vlja bort en man med 12 cm kuk är något bara en skadad kvinna gör om allt annat är bra.

12 cm är helt rimligt att välja bort. Kollar man statistik är det väldigt få tjejer som föredrar 12cm. Det är riktigt liten och man vill ha något man njuter av såklart, sen att vissa killar tror annat, men dom vet inte verkligheten.
Citera
2022-01-10, 12:24
Medlem
Citat:
12 cm är helt rimligt att välja bort. Kollar man statistik är det väldigt få tjejer som föredrar 12cm. Det är riktigt liten och man vill ha något man njuter av såklart, sen att vissa killar tror annat, men dom vet inte verkligheten.
Du är inte lite korkad. Jag skrev ju att de flesta kvinnor föredrar medel eller större men att det inte är det viktigaste på listan över egenskaper en man ska ha. De som träffar sin drömman med 12 cm kuk väljer knappat bort honom mot en betydligt sämre men med 17 cm kuk. Den som gör det är skadad på något sätt.
Citera
2022-01-10, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Totalt orealistiskt statement. Vill gärna se en kvinna som skulle gilla en 1 cm snorre som på en bebis. Hm du frågar ett antal kvinnor här om vad de vill ha för att sedan summera allt i att det inte ska spela någon roll, jag finner det lite märkligt bara. Vad ville du ha för svar utav kvinnorna här, att de är attraherade av/vill ha precis vad som helst eller vem som helst..? :/ Visst förstår jag att det inte ska vara ett avgörande krav för en kvinna, men det är nog få kvinnor som har det som det primära kravet. Det är mycket annat man tittar på i val av partner, tex sexuell kompabilitet. Du kan ha hur stor penis du vill, men om jag inte gillar någons personlighet, utseende i övrigt, dåliga vanor, eller det är en för snuskig person för min smak så blir det inget.

Har du blivit dumpad pga din snorre eller vad är problemet? Låter som att du har någon issue.

Jag fick höra nyss jag var bland the big guys med mina 19cm i längd.

Ja vad dom har för preferenser om dom får välja. Om jag vill leva ett helt liv med någon. Inte bryr jag mig i dens könsorgan om det går att knulla bra eller inte.

Som kvinnan på joe rogan som hade dumpat en man för han hade 14 cm kuk, sånt är att vara en låg livsform.

Utseende osv klart man ska vara attraherad men bara dumpa någon pga ens längd på kuken är vidrigt. Finns mer i livet än sex.

Klart en kvinna kan sakna sitt afrikanska ex som gymma hela tiden med en dröm kropp och han hade 28 cm lång och 19 cm i omkrets men hon gjorde slut för han var otrogen med alla hennes vänner osv hela tiden (bara ett exempel, glöm de där med att han var otrogen, han kanske blev utvisad, låt säga han också är bra person, whatever.). men om hon sen då träffar någon hon tycker om, det tar ett tag innan dom har sex och hon bildar en uppfattning att hon vill ha en familj med den mannen, han är lite halvfet men ser ganska bra ut i ansiktet, klär sig väl, brukar jogga lite ibland, jätte trevlig, social, vänlig och en jätte bra person och hade blivit en jätte bra pappa. Sen då det kommer till sängkammaren efter några månader så visar det sig att han har vad man enligt medicinska termer kallar "mikropenis", alltså jag har svårt att förstå hur man dumpar någon bara därför. Just saying.

Finns gott om folk med 1cm snorre i stånd. Var ju en dokumentär dom gjort på radio, människor med världens minsta kukar, då kom dom och visa den för radion (och filma) men vissa hade så liten den kom inte ens ut, flera hade väll partners tror jag.

Citat:

Jag hade inte kunnat vara ihop med någon som är allt för tjock, missbrukare någon som har mördat eller forslat in 30 ton kokain i Sverige eller något annat hemskt inte för att det är samma sak som att vara fet men bara exempel allt ihop. Men om någon suger kuk eller har en otroligt tight fitta spelar mig inte så stor roll om jag verkligen tycker om personen och ser mig vilja bilda familj med personen för personen är en fantastisk människa.

Det med tjock är en annan sak, det är svårt att få upp den om jag inte blir attraherad. Men går ju att föra in toppen om kvinnan har otroligt tight fitta när man kommer för att göra personen gravid. Inte för det är nå jag önskar men jag har inte kraven att någon måste vara perfekt. Det skadar ju inte om hennes fitta är jätte bra och hon har 1000 miljoner på banken.
Senast redigerad av FitnessAndWorkout 2022-01-10 kl. 13:16.
Citera
2022-01-10, 13:20
Medlem
Citat:
Du är inte lite korkad. Jag skrev ju att de flesta kvinnor föredrar medel eller större men att det inte är det viktigaste på listan över egenskaper en man ska ha. De som träffar sin drömman med 12 cm kuk väljer knappat bort honom mot en betydligt sämre men med 17 cm kuk. Den som gör det är skadad på något sätt.

Absolut. Att Välja bort någon pga dess kuk längd, då är man skadad. Men intressant ändå att höra om tjejer vill ha 10 eller 30cm eller någonstans mellan både längd och omkrets, vad som är skönast.
Citera
2022-01-10, 14:23
Medlem
Citat:
Absolut. Att Välja bort någon pga dess kuk längd, då är man skadad. Men intressant ändå att höra om tjejer vill ha 10 eller 30cm eller någonstans mellan både längd och omkrets, vad som är skönast.
Sluta ta upp exempel på 30 cm längd och 19 i omkrets. Dessa finns inte. Jag har för mig att det finns en prissumma på 10.000 dollar till den som kan visa upp en kuk större än 10 inch = 25,5 cm. På 10 år har ingen fått pengarna. Omkrets över 17 finns men är extremt ovanligt.
Så vi kan väl hålla storlekarna på en rimlig nivå och inse att över 20 cm inte är något positivt för 95% av alla kvinnor.
Citera
2022-01-10, 15:07
Medlem
Citat:

Drömmannen med 12cm lol, inte min drömman iallfall.
Citera
2022-01-10, 15:13
Medlem
Citat:
Drömmannen med 12cm lol, inte min drömman iallfall.
Nä, men så är du skadad också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in