2022-01-09, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Skönare om en 15cm längd 14 cm omkrets kan ånga på som bara tusan än 20cm längd 14 cm omkrets där kvinnan säger "inte så djupt, ta det lugnt" där det tar i botten med råge hela tiden.

Nej. Men det är kanske för att jag föredrar långsamt romantiskt sex och ingen som ångar på som en Duracellkanin.
Citera
2022-01-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nej. Men det är kanske för att jag föredrar långsamt romantiskt sex och ingen som ångar på som en Duracellkanin.

Okej då kanske det är bättre med 20cm än 15cm om det är samma omkrets.
Citera
2022-01-09, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biljente
Förlåt min tröghet. Vad i det jag skrev stämmer inte?

Nej menade inte dig.
Citera
2022-01-09, 19:22
Medlem
Citat:
Okej då kanske det är bättre med 20cm än 15cm om det är samma omkrets.

Jag har inget emot någon som "bara" har 15 cm lång om det är en väldigt speciell person (med den senaste/nuvarande personen så gick kärleken före snorrestorleken trots mina preferenser), men undrar om inte det är något lättare för de som har längre penis att hålla ett lagom långsamt tempo.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-09 kl. 20:00.
Citera
2022-01-09, 19:23
Medlem
Citat:
Jag har inget emot någon som "bara" har 15 cm lång om det är en väldigt speciell person (med den senaste personen så gick kärleken före kukstorleken trots mina preferenser), men undrar om inte det är något lättare för de som har längre penis att hålla ett långsamt tempo.

Vad är en bra storlek för dig då? Längd tänker jag på framförallt.
Citera
2022-01-09, 19:25
Medlem
Citat:
Vad är en bra storlek för dig då? Längd tänker jag på framförallt.

Det har jag skrivit många inlägg om tidigare. Men efter att ha träffat ett par sådana killar så var 18-19,5 cm bra. Omkrets 14-15 cm. De storlekarna var betydligt mer tändande än mitt första ex tex. Här ville man även smeka betydligt mer på dessa killar. Men det finns en nedre gräns under vilken jag inte skulle vilja gå, vad det är i mått är dock lite svårt att säga. Man vill ju inte ha någon med en minipenis heller. Tack och lov har inte den senaste personen det, han är sexig som fasen.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-09 kl. 19:39.
Citera
2022-01-09, 19:49
Medlem
Citat:
Det har jag skrivit många inlägg om tidigare. Men efter att ha träffat ett par sådana killar så var 18-19,5 cm bra. Omkrets 14-15 cm. De storlekarna var betydligt mer tändande än mitt första ex tex. Här ville man även smeka betydligt mer på dessa killar. Men det finns en nedre gräns under vilken jag inte skulle vilja gå, vad det är i mått är dock lite svårt att säga. Man vill ju inte ha någon med en minipenis heller. Tack och lov har inte den senaste personen det, han är sexig som fasen.

Intressant för jag har 19cm och jag skulle aldrig på 1 miljon år passa i en porrfilm, det verkar som om de killarna som är störst vet de är freak och gärna söker sig till den branschen kanske.
Citera
2022-01-09, 19:51
Medlem
Sen har man ju sett killar i porrfilmer som haft 1-8cm och lika stor omkrets. Men det är ju ofta då de filmar i gloryhole eller tar främlingar utomhus och går i närliggande skogsdunge det kan dyka upp sådär små snoppar så man inom medicinen ser dom som felaktiga och kallar dom mikropenis och ger dom en diagnos.
Citera
2022-01-09, 19:53
Medlem
Citat:
Intressant för jag har 19cm och jag skulle aldrig på 1 miljon år passa i en porrfilm, det verkar som om de killarna som är störst vet de är freak och gärna söker sig till den branschen kanske.

Okej men du verkar ha en väldigt skev bild på din kropp isf. Du förstår väl att du tillhör the big guys längdmässigt iaf.
Citera
2022-01-09, 20:14
Medlem
Citat:
Okej men du verkar ha en väldigt skev bild på din kropp isf. Du förstår väl att du tillhör the big guys längdmässigt iaf.

Jag förstår det nu efter research och den ser "rätt" liten ut jämfört med porr-männens. Tror 13cm i omkrets så inget att hurra för där, inte litet men inte stor häller.
Citera
2022-01-09, 21:18
Medlem
Citat:
Precis .. vad är bra teknik? Vad är repertoaren.. bra förspel, ta på klitoris? Fyfan vad generaliserat "bra teknik" hahahha.

Skönare om en 15cm längd 14 cm omkrets kan ånga på som bara tusan än 20cm längd 14 cm omkrets där kvinnan säger "inte så djupt, ta det lugnt" där det tar i botten med råge hela tiden. Det är ju bara kolla på de som verkligen är missfoster på BBC eller BC kategorin, dom kan aldrig föra in hela och måste ta det ganska lugnt.

F.ö. kom och tänka på en Sak.
Det är som om jag hade haft två alternativ 1 kvinna som var världens bästa partner och som jag hade vilja ha barn med för jag tror hon skulle bli en jätte bra mamma men hon var skapt så att hon var jätte grund och trång och kunde nästan aldrig ha sex, hon ville ibland men för det mesta gick det inte så hade jag valt henne över en kvinna som hade haft en fitta som var "normal" som kunde ta lite större men som var inte lika bra relations material men resten var likvärdigt utseende osv. Visst en bra partner med bra fitta är att föredra men det med fittan är lite som pengar som om hon är miljonär eller inte, spelar inte så stor roll om man vill leva med någon. Dom som säger annat är inget att ha, det borde dom med 20cm jätte ballar också tänka på, gör slut med kvinnan om hon påpekar att det är tur du har stor kuk. Det var som killen som joe rogan prata om, han hade 14cm balle och hade fria till en tjej (det var filmat) och hon hade inte vilja gifta sig med honom och sagt då "nej för du har så jävla liten kuk" och sprungit iväg, jag hoppas hela världen håller sig undan henne, även killar med stora kukar, inget att ha henne. Tycker man om någon så spelar det ingen roll om den är 4cm eller 20cm. Tycker man om någon ska man vara i förhållandet om personen inte kan ha sex för det blivit något- Kvinnor kan ju få ett inflammatoriskt tillstånd där penetration gör ont, samma män kan få svårt att få stånd, stannar inte den andra pga sexet är det fan en värdelös människa.
Kvinnor som måste ha en stor kuk är givetvis skadade och inget för ett seriöst förhållade. Men att det inte skulle spela någon roll om kuken är 4 eller 18 cm är naivt att tro. Jag är säker på att merparten av alla kvinnor med lite sexuell erfarenhet inte accepterar under 10-11 cm. Religion, pengar eller oskulder skulle kunna vara undantag. Eller att det finns medicinska orsaker eller att sex är ointressant är en annan. Men de allra flesta kvinnor vill ha en normal eller större än normal om de får välja.
Citera
2022-01-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Vad menas med "bra teknik"?

Att han gör skönt för en, så då måste han anpassa efter vad jag gillar.
Och det är hans uppgift att lyckas med det, men man ger ju instruktioner så det ska inte vara så svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in