2022-01-09, 00:43
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janubi
Undrade just hur lång tid det skulle ta innan muppar som du skulle komma och smutsa ner tråden igen.
Gå och ta dig ett dopp i närmsta saltvattensjö istället så kan du ta med dig grannens grill när du ändå håller på!

Okej då gör jag det.

https://www3.weforum.org/docs/WEF_Getting_Started_Cryptocurrency_2021.pdf

Svarade fel person, sörry.
Citera
2022-01-09, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janubi
Undrade just hur lång tid det skulle ta innan muppar som du skulle komma och smutsa ner tråden igen.
Gå och ta dig ett dopp i närmsta saltvattensjö istället så kan du ta med dig grannens grill när du ändå håller på!

När folk blir arga av att höra kritik så vet man att dom är bagholders.
Citera
2022-01-09, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
När folk blir arga av att höra kritik så vet man att dom är bagholders.
Och när folk går in och skriver bullshit och hånar andra med sin missunnsamhet så vet man att de är losers. Tror du BTC kommer gå till 0 eller?
Citera
2022-01-09, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Menar du 100k innan under 10k eller menar du 100k efter BTC gått under 10k?

Jag tror vi kommer gå sakta ner nu i många år. vi kommer inte nå några 100k först det är jag övertygad om.

Jag kan ha fel jag skriver bara vad jag är övertygad om själv. jag tycker det endast varit spekulation och opålitliga människor som har hypat denna marknad helt och hållet sista tiden.

Man behöver inte sälja allt man kan sälja en del om man tillexempel var tidig då har man gått ut med vinst och har hälften
Citera
2022-01-09, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chucknorris2
Jag tror vi kommer gå sakta ner nu i många år. vi kommer inte nå några 100k först det är jag övertygad om.

Jag kan ha fel jag skriver bara vad jag är övertygad om själv. jag tycker det endast varit spekulation och opålitliga människor som har hypat denna marknad helt och hållet sista tiden.

Man behöver inte sälja allt man kan sälja en del om man tillexempel var tidig då har man gått ut med vinst och har hälften
Då tror du typ som mig. Men jag tror att BTC kan göra fake pump till 60k först. Dock inte över ATH.
Citera
2022-01-09, 02:41
Medlem
Citat:
Och när folk går in och skriver bullshit och hånar andra med sin missunnsamhet så vet man att de är losers. Tror du BTC kommer gå till 0 eller?

Haha men man kan inte annat än att håna folk som köper oanvändbara datakoder för en halv miljon. Folk cashar ut och ni sitter med svarte petter.

Och ja, tids nog går det till 0.
Citera
2022-01-09, 08:00
Medlem
Citat:
Utan att låta som en gammal skiva: Det kan ta längre tid att nå högre nivåer (flera år om BTC är i bear market nu). Det kan innebära att BTC hamnar långt under vad ni ens kan tänka er. Så negativiteten kan ibland vara befogad.

OM det är bear market för BTC så betyder inte det att priset kommer rasa direkt. Det kommer vara precis som under bull market (där det finns dippar som skrämmer bort folk). Skillnaden är att i bear market kommer det vara fake pumps som får folk att tro att det fortfarande är bull market fast trenden har vänt neråt på flera års sikt framåt.

Vem vet?!

Skönt men nån annan här som också inser att årslång bearmarket kan ha startat.
Är ganska trött på folk som absolut måste välja en sida och vara bullish hela jävla tiden utan att komma med speciella fakta.
Blir fan irriterad att folk kan va så jävla korkade.

"ja men vänta du bara, om 3 år komer priset va högre", no shit sherlock!
Citera
2022-01-09, 08:02
Medlem
Citat:
Då tror du typ som mig. Men jag tror att BTC kan göra fake pump till 60k först. Dock inte över ATH.

I höstas var det tal om just det, närpriset gått upp kring 45k.
Det är ganska vanligt att efter stora prisökningar och sedan ett stort fall att det komer så kallad " dead cat bounce".

Sånna kan gå rätt högt och kanske var det sådant vi såg även fast priset gick till 69k.
Citera
2022-01-09, 09:33
Medlem
Västkustskts avatar
Jag tror det finns för många kryptovalutor. Folk pumpar in sina pengar i billiga skräpcoins i hopp om en snabb vinst istället för att köpa bitcoin eller andra etablerade coins.
Citera
2022-01-09, 09:35
Medlem
Citat:
Haha men man kan inte annat än att håna folk som köper oanvändbara datakoder för en halv miljon. Folk cashar ut och ni sitter med svarte petter.

Finns det folk som fortfarande tror på att det kommer gå till 0? Bitcoin har nu funnits med så länge, sedan 2009. Och har upplevt både kraftiga upp och nergångar. Själv har jag hållit på med kryptovalutor sedan 2017 och har sett två kraftiga uppgångar och en kraftig nedgång, inget onormalt.

Folk börjar gråta så fort det backar lite Dock kan det nog gå ner betydligt mera. Men ingen fara där inte. Bitcoin brukar följa börsen, som också har backat nu. Bara för börsen backar, tror folk att den kommer gå till 0? Nej just det.
Citera
2022-01-09, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jag tror det finns för många kryptovalutor. Folk pumpar in sina pengar i billiga skräpcoins i hopp om en snabb vinst istället för att köpa bitcoin eller andra etablerade coins.

Ja precis. De flesta jag känner pumpar in pengar i skitcoins i tron att dom ska 100x imorgon. De se det mer som ett kortsiktigt spel. Själv kör jag mer långsiktigt och minar coins som är lite etablerade, får så sätt också Dollar Cost Average genom mining.
Citera
2022-01-09, 10:24
Medlem
Citat:

Baserat på vad? Vad vet du som vi andra inte vet? Förstår du matematiken bakom BTC? Vet du vad pengar är?

Gissar med 90% säkerhet att du inte kommer besvara någon av mina frågor, utan bara fortsätta hävda att BTC är skit utan sakligt argument.
Senast redigerad av david-taxi 2022-01-09 kl. 10:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in