2022-01-08, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123
Det är lika stor möjlighet med 10k som med 100k. Om inte större.

Då vi har varit på 10k innan och lämnat efter oss likviditet i charten så har MM en anledning till att besöka den zonen och plocka upp det. Det är här Vector Candels kommer in i bilden.

Och snövitt vad jag vet så har vi inte besökt 100k än, så därför är 10k mer rimligt.

Varit väldigt tyst på YT det senaste faktiskt, ha ha..
What are they trapping people into...

Det är en absurd uppfattning. Naturligtvis är allt möjligt men sannolikheten för att BTC ska ner till sådana summor är obetydlig.
Citera
2022-01-08, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Utan att låta som en gammal skiva: Det kan ta längre tid att nå högre nivåer (flera år om BTC är i bear market nu). Det kan innebära att BTC hamnar långt under vad ni ens kan tänka er. Så negativiteten kan ibland vara befogad.

OM det är bear market för BTC så betyder inte det att priset kommer rasa direkt. Det kommer vara precis som under bull market (där det finns dippar som skrämmer bort folk). Skillnaden är att i bear market kommer det vara fake pumps som får folk att tro att det fortfarande är bull market fast trenden har vänt neråt på flera års sikt framåt.

Vem vet?!

Som du vet så tror jag inte på detta scenario för fem öre. Jag har förklarat varför innan, så vi hoppar över det den här gången.
Citera
2022-01-08, 23:34
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Det är en absurd uppfattning. Naturligtvis är allt möjligt men sannolikheten för att BTC ska ner till sådana summor är obetydlig.

Det är mer än realistisk uppfattning än absurd hihi

Det är krypto vi pratar om.

Sen att du utgår ifrån sannolikheten är liten, diffrent story. Det är vad du själv har intalat dig, även fast du inte vet.
Senast redigerad av Madzen123 2022-01-08 kl. 23:41.
Citera
2022-01-08, 23:36
Avslutad
Citat:
Det är krypto vi pratar om.

Sen att du utgår ifrån sannolikheten är liten, diffrent story. Det är vad du själv har intalat dig, även fast du inte vet.

Se svar ovan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Som du vet så tror jag inte på detta scenario för fem öre. Jag har förklarat varför innan, så vi hoppar över det den här gången.
Jo jag vet, jag försökte inte argumentera emot dig. Vill bara ge min input till andra som läser här för att folk ska få en balanserad bild.
Citera
Medlem
Madzen123s avatar
Personligen så tror jag bara dem håller priset för att få in mer institutioner etc etc. Det är nog ingenting att skrämma upp sig för. Snart är det moon överallt och 100k på 2 min
Citera
2022-01-08, 23:39
Medlem
Madzen123s avatar
OCH, jag skulle inte gått all in ännu
Citera
2022-01-08, 23:41
Medlem
Citat:
OCH, jag skulle inte gått all in ännu
Du och jag går all-in på 10k

Kommer ta en ny stor position i mina favoritalts om BTC går under 40k.
Citera
2022-01-08, 23:42
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Du och jag går all-in på 10k

Kommer ta en ny stor position i mina favoritalts om BTC går under 40k.

Japp då säljer jag morsan om det skulle vara så!

Nej men jag väntar till 33-35k. Missar jag så missar jag. Kommer alltid en ny entry.
Citera
2022-01-09, 00:09
Medlem
Här hålls hoppet uppe att era obrukbara datakoder ska göra er rika ser jag.. Ledsen att behöva säga det, men tåget har gått och nu är ni alla bagholders.

Bitcoin kommer fortsätta tappa värde i det nya ränteläget.
Citera
2022-01-09, 00:32
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Här hålls hoppet uppe att era obrukbara datakoder ska göra er rika ser jag.. Ledsen att behöva säga det, men tåget har gått och nu är ni alla bagholders.

Ge det till 2025 så ska du få se vad blockchain tech kommer göra med världen
Citera
2022-01-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2

Undrade just hur lång tid det skulle ta innan muppar som du skulle komma och smutsa ner tråden igen.
Gå och ta dig ett dopp i närmsta saltvattensjö istället så kan du ta med dig grannens grill när du ändå håller på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in