2021-12-06, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Vad har det med saken att göra? Jag påpekar bara att din killgissning på 10K är löjlig. Lika löjligt är det att du är nöjd med en gissning som missar på 100-150% samtidigt som du far runt i trådarna och försöker ge sken av att du kan detta med krypto.
Jag har redan sagt att jag ändrat åsikt om 10k. Jag tror på 20-25k. Men du ska envisas med att säga att jag tror på 10k bara för jag sagt det i januari tidigare i år. Sluta skriv till mig tack. Du är bara ute efter att tjafsa. Du kan inte ens komma med någon egen analys, bara kritisera vad andra sagt.
Citera
2021-12-06, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Yes, men man måste ju titta på dåtid för att kunna försöka förutspå framtiden. Annars skulle man inte använda TA när man håller på med trading. Hur ska man kunna förutspå väder och klimatförändringar om man inte analyserar det som redan hänt?

Väder och klimatförändringar har inte med priset på krypto att göra. Vi får helt enkelt vänta och se vem som får rätt, jag tror fortsatt att det inte blir fler björnmarknader pga att situationen förändrats.
Citera
2021-12-06, 17:36
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
It's not over yet. Nu är vi iaf närmare 10k än 100k. Även om vi "bara" går till 20-25k så är jag nöjd med min prediction (eller snarare BC Backer's, inte min). Om BTC skapar nytt ATH denna cycle tror jag ändå inte vi kommer nå 100k. Antingen kommer det bli en retrace och sen krasch, eller så nytt ATH, korrektion, sen retrace och krasch (70-80% korrektion).

David din klentrogna stackare, har du inte mer tilltro till Bitcoin så kanske det är lika bra att du trycker på säljknappen.
Citera
2021-12-06, 17:43
Medlem
Nån skrev tidigare att det inte är så logiskt i att btc skulle rusa förbi 60k nu eftersom det bara för lite över ett halvår sedan var uppenbart att vi inte hade köpkraft nog, trots att stora investerare var med.

Så att vi har svårt att koma över den gränsen igen såhär tätt inpå är ju inget konstigt.
Känner ingen som gick man ur huse för att köpa btc nu i höst på 50-60k.

Blir ännu svårare nu när folk gått och hoppats på en riktig rusning hela hösten och sendan går det åt andra hållet istället.
Det blir som att allt får börja om igen från start.
Så skulle vi se en rusning i vinter kan det bli senare än vad folk tror.
Citera
2021-12-06, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
David din klentrogna stackare, har du inte mer tilltro till Bitcoin så kanske det är lika bra att du trycker på säljknappen.
Tack för tipset! Klickade på säljknappen direkt när jag läste ditt inlägg. Nu sitter jag bara på USDT.
Citera
2021-12-06, 18:02
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Tack för tipset! Klickade på säljknappen direkt när jag läste ditt inlägg. Nu sitter jag bara på USDT.
Ledsen om jag var otrevlig, men hur tusan kan du gå runt och tro att 20-25k är en möjlighet..?
Citera
2021-12-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Ledsen om jag var otrevlig, men hur tusan kan du gå runt och tro att 20-25k är en möjlighet..?
Ingen fara! Jag antar att jag blivit hjärntvättad av BC Backer. Och det är roligt att inte tro som alla andra. Han sa redan förra eller förrförra året att BTC skulle toppa på runt 75k. Han har även påvisat att marknaden haft en 80% korrektion från toppen efter varje cycle.
Citera
2021-12-06, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bitcoingrundaren
Nån skrev tidigare att det inte är så logiskt i att btc skulle rusa förbi 60k nu eftersom det bara för lite över ett halvår sedan var uppenbart att vi inte hade köpkraft nog, trots att stora investerare var med.

Så att vi har svårt att koma över den gränsen igen såhär tätt inpå är ju inget konstigt.
Känner ingen som gick man ur huse för att köpa btc nu i höst på 50-60k.

Blir ännu svårare nu när folk gått och hoppats på en riktig rusning hela hösten och sendan går det åt andra hållet istället.
Det blir som att allt får börja om igen från start.
Så skulle vi se en rusning i vinter kan det bli senare än vad folk tror.

Huruvida din personliga bekantskapskrets köper BTC eller inte har föga med prisutvecklingen att göra. Ett par tre stora nyheter och så skjuter priset i höjden igen, trots att ni björnar gör allt ni kan för att hålla det nere.
Citera
2021-12-06, 18:51
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Huruvida din personliga bekantskapskrets köper BTC eller inte har föga med prisutvecklingen att göra. Ett par tre stora nyheter och så skjuter priset i höjden igen, trots att ni björnar gör allt ni kan för att hålla det nere.

We trade both ways,b*itch
Citera
2021-12-06, 19:11
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ingen fara! Jag antar att jag blivit hjärntvättad av BC Backer. Och det är roligt att inte tro som alla andra. Han sa redan förra eller förrförra året att BTC skulle toppa på runt 75k. Han har även påvisat att marknaden haft en 80% korrektion från toppen efter varje cycle.

Du har ju sagt att vi skulle upp till 85k för att BC Backer sagt det.

80% korrektion från ATH är ner till 13k...
Citera
2021-12-06, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123
We trade both ways,b*itch

Hur står det i motsättning till det jag skrev?
Citera
2021-12-06, 19:21
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Hur står det i motsättning till det jag skrev?

Måste det motsättas då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in