2022-01-05, 14:00
Medlem
Tog en ksalol 1mg igår som flera gånger tidigare. Har aldrig varit några problem tidigare, ingen at alls. Men idag så vaknade jag upp och mådde så fruktansvärt dåligt, typ som när man vaknar med influensa. Har aldrig upplevt detta tidigare, känner mig inte närvarande över huvudtaget.
Någon annan som upplevt något liknande av så låg dos?
Citera
2022-01-05, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokerino
Tog en ksalol 1mg igår som flera gånger tidigare. Har aldrig varit några problem tidigare, ingen at alls. Men idag så vaknade jag upp och mådde så fruktansvärt dåligt, typ som när man vaknar med influensa. Har aldrig upplevt detta tidigare, känner mig inte närvarande över huvudtaget.
Någon annan som upplevt något liknande av så låg dos?

Influensa känner jag inte till men att vara väldigt frånvarande är en effekt av att substansen fortfarande rullar runt i blodet. Men det låter nog mest som influensa. Annars kommer du känna av 1mg alprazolam när du vaknar upp. Om man räknar snällt så har väl alprazolam en halveringstid på runt 6 timmar. Så såg att du fortfarande har 0.5mg i blodet när du vaknar.
Citera
2022-01-05, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadHombres
Influensa känner jag inte till men att vara väldigt frånvarande är en effekt av att substansen fortfarande rullar runt i blodet. Men det låter nog mest som influensa. Annars kommer du känna av 1mg alprazolam när du vaknar upp. Om man räknar snällt så har väl alprazolam en halveringstid på runt 6 timmar. Så såg att du fortfarande har 0.5mg i blodet när du vaknar.
Det är nog precis så som du säger.
Började klarna upp lite på eftermiddagen. Fan, morgnarna är alltid så jobbiga haha.
Citera
2022-01-05, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokerino
Det är nog precis så som du säger.
Började klarna upp lite på eftermiddagen. Fan, morgnarna är alltid så jobbiga haha.

Har haft iallafall en vän som känt samma. Alltså Alprazolam går ur snabbt men om du har ~0.5mg kvar i blodet vid uppvaknande så kommer flera personer uppleva mental tröghet ett par timmar till.
Citera
2022-01-05, 23:57
Medlem
LeChapos avatar
Ska nog fan införskaffa mig några st till helgen. Sist jag tog blåa var 2013-2014 slutade tvärt efter nått år...
Fyfan panik attacken, svettet, hjärtat går upp i varv på ATn, man vaknar mitt i natten också. Har inte smakat några blåa eller benso för den delen.(Sen dess).

Jag saknar den där beska smaken man aldrig glömmer.
Senast redigerad av LeChapo 2022-01-06 kl. 00:04.
Citera
2022-01-06, 00:34
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Jag fick tag på dessa häromveckan, hoppas det stämmer som en annan användare säger att de bara ändrat till en ny färg och inget annat, blev lite nojjig nu

Men jag har dom svart text och jämt mönster på kartorna så om nån vet säkert så kan ni bekräfta att det är rätt/säkra grejer

Bump, nån som vet hur pass safe den nya förpackningen är? Ingen fentanyl i skiten?
Citera
2022-01-06, 03:08
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Bump, nån som vet hur pass safe den nya förpackningen är? Ingen fentanyl i skiten?

Det är väl dom nya kartorna ? Smaka på en, är den besk all good to go.
Citera
2022-01-06, 10:33
Medlem
Bigboybadasss avatar
Citat:

Nej, som jag skriver till varenda flane som tror det är fenta i, hade det varit det så hade du MÄRKT det, du hade haft ditt livs rus och mått som en grekisk gud och suttit och noddat sönder, fenta är mångdubbelt starkare än heroin.
Citera
2022-01-08, 18:16
Medlem
Fått hem ksalol i blister utan brytskåror. Vad är eran erfarenhet med dessa?
Mina har batch nr, 40711 012024

Tog 1mg för en kvart sen och den slog bra nu!
Senast redigerad av sojaboner 2022-01-08 kl. 18:26.
Citera
2022-01-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Fått hem ksalol i blister utan brytskåror. Vad är eran erfarenhet med dessa?
Mina har batch nr, 40711 012024

Tog 1mg för en kvart sen och den slog bra nu!

Är ny när de kommer till rus på ksalol men känner som fan nu, hade något med erfarenhet kunnat skriva till mig snabbt o svara på lite frågor bara plz
Citera
2022-01-08, 20:48
Medlem
Tjo, har bara fått tag på mycket underdoserande ksalol innan men idag hade jag tur verkar de som. Bara av 3x 1mg låg jag helt avslappnad i sängen o bara njöt. Var lite lätt vinglig när jag stod upp också men de är väl normal. Dock så började ja nodda till från o till när ja läste på flashback tex. Så vaknade jag och trodde en polare va här men han har inte ens vart hos mig idag haha, asså vet ni om detta är vanlig reaktion? För jag har 0 i tolerans mot skiten.
Svar uppskattas bröder

(Lägger till detta, körde bums från fredag kväll och slutade ta 04:00 på morgon, så jag har ej sovit än men ska göra det ikväll givetvis!)
Citera
2022-01-09, 18:33
Medlem
Petflaskas avatar
Hej!

Har stött på ett ganska rejält problem. Tar jag enbart alpra så går allt skitbra. Tar jag bara ikto likaså. Blandar jag skiten pissar jag ner sängen. Har hänt flera gånger men enbart när jag kombinerat? Vad fan är fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in