2022-01-09, 18:52
Medlem
Petflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Tjo, har bara fått tag på mycket underdoserande ksalol innan men idag hade jag tur verkar de som. Bara av 3x 1mg låg jag helt avslappnad i sängen o bara njöt. Var lite lätt vinglig när jag stod upp också men de är väl normal. Dock så började ja nodda till från o till när ja läste på flashback tex. Så vaknade jag och trodde en polare va här men han har inte ens vart hos mig idag haha, asså vet ni om detta är vanlig reaktion? För jag har 0 i tolerans mot skiten.
Svar uppskattas bröder

(Lägger till detta, körde bums från fredag kväll och slutade ta 04:00 på morgon, så jag har ej sovit än men ska göra det ikväll givetvis!)

Köpte lösa blåa här om vecka och det var bra tryck i dem, måste vara överdoserade. Har rätt rejäl tolerans och det räckte med typ 5 för mig att slockna totalt. Jag kan få för mig allt möjligt konstigt när jag käkar blå så att du tror att polaren din har varit där är inget konstigt.
Citera
2022-01-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petflaska
Köpte lösa blåa här om vecka och det var bra tryck i dem, måste vara överdoserade. Har rätt rejäl tolerans och det räckte med typ 5 för mig att slockna totalt. Jag kan få för mig allt möjligt konstigt när jag käkar blå så att du tror att polaren din har varit där är inget konstigt.
Haha ja de va rätt skevt, men de hade ju med sömnbristen o göra med. Men de va ett jävla tryck i dessa aldrig vart med om de innan, brukar knappt känna något alls men då vingla ja fan omkring haha, totalt 7mg kommer ihåg allt utom sista 2 timmarna typ
Citera
2022-01-09, 20:07
Medlem
Petflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Haha ja de va rätt skevt, men de hade ju med sömnbristen o göra med. Men de va ett jävla tryck i dessa aldrig vart med om de innan, brukar knappt känna något alls men då vingla ja fan omkring haha, totalt 7mg kommer ihåg allt utom sista 2 timmarna typ

Köpte 200 på nyår, på måndagen tog jag de 2 sista råka tappa en höll på att dö av ångest pga förlusten.

Så mitt nyår minns jag inte ett skit av
Citera
2022-01-10, 00:50
Medlem
Hallojj, satt bara o fundera på en sak.. jag tar ju ksalol rätt sällan och ofta får jag inte minnesluckor (bara lite kanske) men inte påtal om blackouts osv. Ni som brukar alpra av någon sort dagligen för rusningssyfte hur kan det gå ihop med erat minne? Eller vänjer kroppen sig så minnet inte blir så illa ändå? Bara nyfiken
Citera
2022-01-10, 02:45
Medlem
Fan va ja gör mycket inlägg ber om ursäkt.. Men när man räknar halveringstid osv är de då per tablett? säg att jag slänger i mig en enda ksalol 1mg då ska den va borta efter 12h (senast) men om man äter tex 5st ksalol någorlunda tätt inpå varandra blir de då 12 timmar * 5? alltså 60 timmar.
Citera
2022-01-10, 05:16
Medlem
Bigboybadasss avatar
Citat:
Hej!

Har stött på ett ganska rejält problem. Tar jag enbart alpra så går allt skitbra. Tar jag bara ikto likaså. Blandar jag skiten pissar jag ner sängen. Har hänt flera gånger men enbart när jag kombinerat? Vad fan är fel?

Du sover för djupt för att vakna och pissa?
Citera
2022-01-10, 12:09
Medlem
Citat:
Hej!

Har stött på ett ganska rejält problem. Tar jag enbart alpra så går allt skitbra. Tar jag bara ikto likaså. Blandar jag skiten pissar jag ner sängen. Har hänt flera gånger men enbart när jag kombinerat? Vad fan är fel?
Ett alternativ är ju att låta bli att kombinera.
Doften av urin är väl inte det roligaste att vakna upp till.
Citera
2022-01-10, 19:14
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Hej!

Beror inte på kombon mer än att du blir för väck. Om du måste fortsätta så dra ner på nån av medicinerna - jag skulle tagit mindre ikto då den muskelavslappnande effekten blandat med långsamt påslag gör att du säkerligen överdoserar. Har också pissat på mig i sömnen på benso, men det var rejäla mängder. Är man så pass påverkad kan andningen vara en sak att oroa sig för, eller övriga organ typ hjärtat, så var försiktig!
Citera
2022-01-12, 13:32
Medlem
Bigboybadasss avatar
Provade några Alprazolam Alko1 hette dom,mycket positivt överraskad har tolerans så jag tar typ 20mg xanor åt gången. men med dessa så gjorde 4 att jag blev väldigt go för den lilla mängden.
Citera
2022-01-15, 12:18
Medlem
Hej hej,

Köpte Alprazolam 1 mg igår (ska ha ett jobbigt samtal av personlig karaktär idag och tänkte förbereda mig på det värsta så att jag slipper vara förtvivlad och sömnlös efter samtalet). Så för att testa att jag inte blev scammad tog jag såklart en vid kl 19 igårkväll och somnade typ på direkten. Vaknade vid midnatt och kunde inte somna om så jag tog en till (smart).

Min fråga är vad ni har för erfarenhet av hur länge det sitter i kroppen? Nu är klockan 12, alltså 12 timmar sen jag tog den sista och jag känner mig yr och wobblig. Är inte jätteerfaren av benzo, det jag tagit tidigare är mest Diazepam, men det känns inte lika mycket som en käftsmäll, vilket dessa nya Alprazolam gjorde.

Kan tillägga att jag själv tycker att jag har en hälsosam relation till droger (vet att alla säger det om sig själva), brukar väldigt sällan (1 gång i månaden max), dricker sällan, tar hand om mig, tränar, har ett fast jobb etc, så kommentarer om "förträng inte dina känslor med droger, det gör det bara värre" undanbedes. Benzo används bara i absoluta nödfall.

Frågan är alltså: Hur är er erfarenhet av hur länge det sitter i kroppen, och finns det något jag kan göra för att känna mig hyfsat normal inför mitt jobbiga samtal idag?
Citera
2022-01-15, 12:38
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bankgiro666
Hej hej,

Köpte Alprazolam 1 mg igår (ska ha ett jobbigt samtal av personlig karaktär idag och tänkte förbereda mig på det värsta så att jag slipper vara förtvivlad och sömnlös efter samtalet). Så för att testa att jag inte blev scammad tog jag såklart en vid kl 19 igårkväll och somnade typ på direkten. Vaknade vid midnatt och kunde inte somna om så jag tog en till (smart).

Min fråga är vad ni har för erfarenhet av hur länge det sitter i kroppen? Nu är klockan 12, alltså 12 timmar sen jag tog den sista och jag känner mig yr och wobblig. Är inte jätteerfaren av benzo, det jag tagit tidigare är mest Diazepam, men det känns inte lika mycket som en käftsmäll, vilket dessa nya Alprazolam gjorde.

Kan tillägga att jag själv tycker att jag har en hälsosam relation till droger (vet att alla säger det om sig själva), brukar väldigt sällan (1 gång i månaden max), dricker sällan, tar hand om mig, tränar, har ett fast jobb etc, så kommentarer om "förträng inte dina känslor med droger, det gör det bara värre" undanbedes. Benzo används bara i absoluta nödfall.

Frågan är alltså: Hur är er erfarenhet av hur länge det sitter i kroppen, och finns det något jag kan göra för att känna mig hyfsat normal inför mitt jobbiga samtal idag?

Alpra håller i sig relativt länge så är du oerfaren kan det nog tyvärr vara så att du känner dig lite trött resten av dagen också. Jag sover gott på 0.5mg de få gånger jag tar själv.

Kaffe hjälper mig om jag fortfarande känner mig trött morgonen efter.
Citera
2022-01-15, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Alpra håller i sig relativt länge så är du oerfaren kan det nog tyvärr vara så att du känner dig lite trött resten av dagen också. Jag sover gott på 0.5mg de få gånger jag tar själv.

Kaffe hjälper mig om jag fortfarande känner mig trött morgonen efter.

Hmm okej, tack för svar! Får dricka kaffe och äta ordentligt då, typ. Jag läste någonstans att Alprazolam har kort halveringstid jämfört med andra benzos (t.ex Diazepam), detta innebär alltså inte att de slutar verkar snabbare? Eller hur funkar det? Är som sagt lite novis. Fick för mig att de liksom ger snabbare effekt som håller i sig kortare tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in