Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Har du blå ögon och blont hår också?
Du verkar väldigt likt ett gäng som förstörde massor 1939-1945, Deras människosyn var liknande din.
Kanske dags att du inser att du inte är frisk men ditt fel sitter i delen mellan öronen.
Vore trevlig om du slutar tjata om folks hälsa vilket vi debatterat massor här tidigare.
Folk med olika åkommor är folk de också och med lika värde och troligen betydligt trevligare än vad du är.
Skriv upp det så du inte glömmer.
Haha driver du? Det är exakt detta jag står för. Jag står för att alla, oavsett hudfärg, ålder eller fysik, ska ha rätt till samma vård och inte bli diskriminerade.
Men vi kommer inte ifrån att corona drabbar människor som har dålig hälsa. Varför ska jag, som har bra hälsa, då drabbas bara för att jag inte tar en spruta som inte kommer göra ett skit skillnad? Förutom att risken kommer öka att jag behöver vård pga. biverkningar.
Jag ser inte ner på andra människor, förutom människor som försöker tvinga på mig "vaccin". Försök inte få mig till en nazist. Det är ni som är fascister. Jag är en tänkande och kännande människa, ni anser att det är rätt att göra skillnad på människor utifrån medicinsk status. Svin!