Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
■ Dig kan man lita på! Tack för att Du tog Dig tid att reda ut detta!
■ Precis och exakt vad jag tidigare i ett skrivet och postat inlägg framfört i L*na Wesstr*m-tråden.
■ Vid det aktuella tillfället, samt vid polisens gripande av den då mordmisstänkta H*nna S*fia Davidss*n samt att att hon även var misstänkt för medhjälp till mord på L*na Wesstr*m, så försökte H*nna Davidss*n att fly ifrån polisens gripande, därtill gjorde även H*nna Davidss*n motstånd mot polisen vid gripningstillfället samt att hon skrek för full hals över halva bostadsområdet i Nya Hj*rsta Ör*bro
■ I och med H*nna Davidss*n:s mycket märkliga och säregna beteenden vid det aktuella gripningstillfälle gjorde sig till känna, komprometterade hon sig själv samtidig som hon klart och tydligt visade att hon inte hade rent mjöl i sin påse.
■ Enligt ovan skrivet: @Tufsankatt, du äger din fulla rätt att försvara H*nna Davidss*n:s alla tidigare säregna beteenden, jag @JokerMannen, gör det absolut inte, detta sagt med anledning av att jag känner till en hel del om Hertiginnan H*nna Davidss*n utanför själva förundersökningsprotokollet som en gång skrevs under polisens utredningsarbeten gällande mordet på L*na Wesstr*m.
■ Du @Tufsankatt, har också din fulla rätt till att tro, att jag @JokerMannen endast skriver och postar inlägg i L*na Wesstr*m-tråden för att sprida desinformation och för att sålunda sätta griller i huvudet på samtliga medpostare.
■ Jag har ett mycket djupt intresse som vilar i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018, och en av anledningarna är att jag kände L*na Wesstr*m, en annan anledning är att jag vet, att St*fan Davidss*n inte var ensam under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då hans älskarinna L*na Wesstr*m utsattes för en brutal dödsmisshandel bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro.
Mvh/ JM.