2022-01-05, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Det tror jag också. De måste väl hålla koll...
Vart kan man se deras inlägg och hur är det klarlagt?
Citera
2022-01-05, 13:07
Medlem
Citat:
Hon blev överraskad och skrämd när polisen plötsligt dök upp med en arresteringsorder och hon skrek ja.

Det var någon i tråden som skrev att Hax skrek vid gripandet och försökte göra motstånd. En kort stund senare stod det i NA hur grannar och barn blivit vittnen vid gripandet. De tog sen bort artikeln samma dag. Kanske någon tagit skärmdump?

Det står iaf inget om skrik i FUP vad jag minns. Kan ha fel, men kan inte se vikten av om hon skrek eller inte.

Personligen tror jag hon var iskallt lugn och preppade sin hjärna med "inga kommentarer".

Ice of Qeen är bäst av alla på hemligheter. Kanske därför hon haft sömnsvårigheter?

H, hur mår du idag? Slutat helt med att vara bitter citron? Jag hoppas inget mer hot korsar din väg så du slipper önska bort fler från ditt liv.

Du, pappa SOA och Jelly Gråskägg får nog räkna med att någon tar upp trådarna i utredningen igen. Du har orden "inget jag minns" att luta dig till, men bevis i nedlagd fu kan nog hjälpa dig o dina såtar med minnet.
Citera
2022-01-05, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80

■ Hahaha "Jag vet med 100% säkerhet". Eller hur. Kanske i din fantasivärld

■ OffTopic: Om jag @JokerMannen lever i en imaginarisérad värld eller inte, vad du tror i just detta fallet, har överhuvudtaget ingen, som helst betydelse för mig.

■ OnTopic: Jag @JokerMannen, är betydligt mer intresserad av Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n och speciellt beträffande hennes tidigare förehavanden under Måndagskvällen den 14 Maj och även därtill, en bit in på dygns-växlingen till Tisdagen den 15 Maj 2018.

■ Därutöver skrivet, så är jag också väldigt intresserad av den store och mäktige skorstens-sotaren Páter SOA och även Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s kamrat Exkrements-fotografen J*rry G*ay ... som till exempel citat J*rry G*ay: "Vila i frid Softis"

■ Citat: "Vila i frid Softis" ... skrevs en gång i tiden av J*rry G*ay via sin Facebookssida under Lördagen den 19 Maj 2018 vid klockan 19:03, och vid det aktuella tillfället, hade varken polisen, kriminalteknikerna eller rättsläkarna kunnat identifiera den då avlidna människokroppen bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro som L*na Wesstr*m, det hade däremot J*rry G*ay kunnat göra och då, hade gjort.

■ Även om en Citronblomma av typ 06:a inte varit aktiv i L*na Wesstr*m-tråden sedan den 09/11 2018 (L*na Wesstr*m mördades den 14/05 2018) så kan personen, trots det, vara en aktiv läsare av andra medlemmars skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden.

■ Jag har full kontroll över detta och med anledning sagt, att jag har ett mycket djupt intresse som vilar i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 och dessutom, så kände jag brottsoffret L*na Wesstr*m.

■ Jungeltelegrafen håller reda på olika personer som stod St*fan Davidss*n mycket nära under den tiden som han vandrade omkring på vårat jordklot som Hertigen av Nya Hj*rsta samt som Konungen KosmoYóda över det stora Geo-caching-riket, nu mera finns det en Hertiginna som regerar i Nya Hj*rsta Ör*bro, boningshuset är adresserat vid Bet*sv*gen etta-fyra Bertil.

■ Spábads-drottningen och Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n, hon håller nu mera i taktpinnen efter sin före detta make Hertig St*fan den Store von Davidss*n.

■ Kanske, att inom en snar framtid, kommer det att stunda ett mycket kärleksfullt bröllop mellan Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n och hennes manipulerade Silla-krake, vi får helt enkelt se vad framtiden har att bjuda på.

Mvh/JM.
Citera
2022-01-05, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Det var någon i tråden som skrev att Hax skrek vid gripandet och försökte göra motstånd. En kort stund senare stod det i NA hur grannar och barn blivit vittnen vid gripandet. De tog sen bort artikeln samma dag. Kanske någon tagit skärmdump?

Det står iaf inget om skrik i FUP vad jag minns. Kan ha fel, men kan inte se vikten av om hon skrek eller inte.

Personligen tror jag hon var iskallt lugn och preppade sin hjärna med "inga kommentarer".

Ice of Qeen är bäst av alla på hemligheter. Kanske därför hon haft sömnsvårigheter?

H, hur mår du idag? Slutat helt med att vara bitter citron? Jag hoppas inget mer hot korsar din väg så du slipper önska bort fler från ditt liv.

Du, pappa SOA och Jelly Gråskägg får nog räkna med att någon tar upp trådarna i utredningen igen. Du har orden "inget jag minns" att luta dig till, men bevis i nedlagd fu kan nog hjälpa dig o dina såtar med minnet.

Det stämmer att hon skrek och gjorde motstånd.
Och det stämmer att det skrevs i en artikel i NA som senare togs bort.
Det står heller inget i FUP.
Men som tur är så har jag såklart kopierat den artikeln.

Det stod såhär.

TITEL” Vittne till dramatiska gripandet: ”Vår granne gjorde motstånd, skrek och försökte komma undan

"Det höga skriket skar så högt genom det idylliska bostadsområdet att de gick och tittade till barnen: det ena lekte, det andra satt framför en skärm.
Istället kom skriket från deras granne – som greps misstänkt för mordet på trebarnsmamman Lena Wesström under onsdagen.
– Polisen satte på handklovar medan barnen tittade på, berättar en person som bor i närheten."”

"Som NA tidigare har berättat om, grep polisen på tisdagen återigen den man som tidigare varit misstänkt för mordet.
Men i dag, onsdag, greps ytterligare en person som nu också är misstänkt för mordet.
Och det blev ett dramatiskt ingripande, berättar grannen. Den vanligtvis så lugna villagatan blev vittne till hur polisen tog fram handklovar för att få med sig personen från platsen.

– Vår granne gjorde sånt motstånd, skrek och försökte komma undan, berättar den här personen för NA några timmar efter händelsen, tydligt påverkad av de otäcka scenerna, berättar snabbt för att få med allt.
– Men polisen satte på handklovar och sedan åkte de iväg, och nu vet man inte vad man ska tänka - man känner sig inte riktigt trygg, säger grannen.”

OCH den tillika väldigt avslöjande försvunna URLen:
http://www.na.se/artikel/vittne-till...te-komma-undan
Citera
2022-01-05, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9

Det stod såhär.

TITEL” Vittne till dramatiska gripandet: ”Vår granne gjorde motstånd, skrek och försökte komma undan

"Det höga skriket skar så högt genom det idylliska bostadsområdet att de gick och tittade till barnen: det ena lekte, det andra satt framför en skärm.
Istället kom skriket från deras granne – som greps misstänkt för mordet på trebarnsmamman Lena Wesström under onsdagen.
– Polisen satte på handklovar medan barnen tittade på, berättar en person som bor i närheten."”

"Som NA tidigare har berättat om, grep polisen på tisdagen återigen den man som tidigare varit misstänkt för mordet.
Men i dag, onsdag, greps ytterligare en person som nu också är misstänkt för mordet.
Och det blev ett dramatiskt ingripande, berättar grannen. Den vanligtvis så lugna villagatan blev vittne till hur polisen tog fram handklovar för att få med sig personen från platsen.

– Vår granne gjorde sånt motstånd, skrek och försökte komma undan, berättar den här personen för NA några timmar efter händelsen, tydligt påverkad av de otäcka scenerna, berättar snabbt för att få med allt.
– Men polisen satte på handklovar och sedan åkte de iväg, och nu vet man inte vad man ska tänka - man känner sig inte riktigt trygg, säger grannen.”

Tack🙌
Tyvärr får jag inte upp annat än ooops, fel länk,
Men, det är väldigt märkligt att NA valt att ta bort artikeln? Nästan så att de känns köpta? Varför har de släppt detta fall, Örebros största mest makabra med sluttwisten när själva Steffe dör och någon blir misstänkt för mord på honom?!
Citera
2022-01-05, 16:33
Medlem
Citat:
Hålla koll på vad? Om någon har spekulerat fram nånting? Vad skulle det vara och vad det skulle det spela för roll?

Inte fan vet jag. Vad tror du själv?
Citera
2022-01-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tack🙌
Tyvärr får jag inte upp annat än ooops, fel länk,
Men, det är väldigt märkligt att NA valt att ta bort artikeln? Nästan så att de känns köpta? Varför har de släppt detta fall, Örebros största mest makabra med sluttwisten när själva Steffe dör och någon blir misstänkt för mord på honom?!
Fallet är löst. SD dömd och död. HD avskriven. Den presumtive mördaren av SD var oskyldig. Case closed. Vad mer kan media skriva om utan att få en stämning på sig?
Citera
2022-01-05, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Fallet är löst. SD dömd och död. HD avskriven. Den presumtive mördaren av SD var oskyldig. Case closed. Vad mer kan media skriva om utan att få en stämning på sig?

Kanske en juridikstuderande inför sin slutexamen rotar i slasken så småningom?
Citera
2022-01-05, 17:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna

Det förvånar något (jag har läst citat i NA).
Nånstans i fup har jag sett hennes häktning men hittar inte alls nu.
Men jag reagerade på adressen - och kollade upp den då.
Det i sig gav mer erinrar jag mig. Om nån vet vart det finns så vore det intressant att dubbelkolla, jag tror inte jag minns fel.
Citera
2022-01-05, 17:43
Medlem
Citat:
Kanske en juridikstuderande inför sin slutexamen rotar i slasken så småningom?
DET vore inte dumt.
Citera
2022-01-05, 18:26
Medlem
Citat:

■ Och hur tänkte du att det skulle lösas för att ni sitter här och ältar samma saker varje dag? Ska ni skriva fram bevis mot någon eller vad är tanken?

■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen, men jag har trots det, svarat.

■ @Toccooa80 ... kan det möjligtvis vara så, att du som sporadiskt inkommen skribent och trådpostare i L*na Wesstr*m-tråden känner dig lite orolig för Hertiginnan H*nna Davidss*n:s skull om att någon skall komma Golvbrunns-Drottningen HD på spåren med hennes tidigare förehavanden under Måndagskvällen den 14 Maj så som även, en bit in på dygns-växlingen till Tisdagen den 15 Maj 2018 ?

■ @Toccooa80 ... så länge som din kära Hertiginna av Nya Hj*rsta Ör*bro, det vill säga, H*nna S*fia Davidss*n håller munnen stängd så att inte❗hennes svarta grodor kan slinka ut ifrån hennes mun ... ja, så länge lär hon klara sig ifrån ett nytt polisbesök och ifrån en ny arrestering med polismotstånd, flyktförsök och panikartat gapskrikande.

■ Men❗skulle en och annan groda slinka ut ur munnen hos Hertiginnan H*nna Davidss*n, så är risken stor att någon kan dra nytta av grodorna, dom kväker nämligen rätt högt när dom väl sätter igång. 🐸 🐸 🐸 😲❗

■ Grodorna kan❗faktiskt slinka ut ur munnen ifrån Hertiginnan H*nna Davidss*n när hon minst anar det ... till exempel, när hennes tankeverksamhet tillfälligt går på lågvarv och att hon råkar ha fel❗person framför sig vilkens öron är grodälskare.

■ Det är nog säkrast, att Hertiginnan H*nna Davidss*n håller sina små kväkstudsare på plats in ór-am så dom inte ex-or-érar för då kan det faktiskt bli grodfest hos polisen i Ör*bro.

■ Både Golvbrunns-Drottningen H*nna Davidss*n och Skäggfrallan J*rry G*ay samt även den stora och mäktige Páter SOA, är samtliga tre kvalificerade skitstövlar vilka en del av L*na Wesstr*m-trådens medlemmar försvarar av all sin kraft.

Mvh/ JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2022-01-05 kl. 18:33.
Citera
2022-01-05, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9

Det stod såhär.

■ 1: ) TITEL” Vittne till dramatiska gripandet: ”Vår granne gjorde motstånd, skrek och försökte komma undan

■ 1: ) Gör man motstånd mot polisen vid ett polisingripande, och dessutom till råga allt, tar till flyktförsök för att sålunda frånkomma polisen vid ett pågående gripande av mordmisstänkt person och därtill gapskriker för full hals så att halva Nya Hj*rsta:s bostadsområde behövde öronproppar vid det aktuella tillfället, då ringer varningsklockan.

■ Enligt ovan skrivet: Ja, beter man sig på ett sådant sätt komprometterar man sig själv av all kraft.

■ En fullständigt ovetande och oskyldig person beter sig icke❗på ett sådant sätt vilket H*nna Davidss*n gjorde vid det aktuella tillfället när polisen skulle gripa henne för intagning till ett första polisförhör.

■ H*nna Davidss*n:s mycket märkliga och säregna beteenden vid det aktuella tillfället visade klart och tydligt att hon inte hade rent mjöl i sin påse.

■ Blodbrunns-skurarinnan och Döds-önskerskan H*nna Davidss*n med hopp om att hennes rival L*na Wesstr*m skulle vara död, stinker som skyldig till St*fan Davidss*n:s tidigare behjälplighet under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, dessutom stinker H*nna Davidss*n:s hämnd på sin före detta make St*fan Davidss*n och hans tidigare älskarinna L*na Wesstr*m som ruttna ägg. 😝😝😝

Mvh/JM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in