Citat:
Ursprungligen postat av
Toccooa80
■ Hahaha "Jag vet med 100% säkerhet". Eller hur. Kanske i din fantasivärld
■ OffTopic: Om jag @JokerMannen lever i en imaginarisérad värld eller inte, vad du tror i just detta fallet, har överhuvudtaget ingen, som helst betydelse för mig.
■ OnTopic: Jag @JokerMannen, är betydligt mer intresserad av Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n och speciellt beträffande hennes tidigare förehavanden under Måndagskvällen den 14 Maj och även därtill, en bit in på dygns-växlingen till Tisdagen den 15 Maj 2018.
■ Därutöver skrivet, så är jag också väldigt intresserad av den store och mäktige skorstens-sotaren Páter SOA och även Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s kamrat Exkrements-fotografen J*rry G*ay ... som till exempel citat J*rry G*ay: "Vila i frid Softis"
■ Citat: "Vila i frid Softis" ... skrevs en gång i tiden av J*rry G*ay via sin Facebookssida under Lördagen den 19 Maj 2018 vid klockan 19:03, och vid det aktuella tillfället, hade varken polisen, kriminalteknikerna eller rättsläkarna kunnat identifiera den då avlidna människokroppen bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro som L*na Wesstr*m, det hade däremot J*rry G*ay kunnat göra och då, hade gjort.
■ Även om en Citronblomma av typ 06:a inte varit aktiv i L*na Wesstr*m-tråden sedan den 09/11 2018 (L*na Wesstr*m mördades den 14/05 2018) så kan personen, trots det, vara en aktiv läsare av andra medlemmars skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden.
■ Jag har full kontroll över detta och med anledning sagt, att jag har ett mycket djupt intresse som vilar i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 och dessutom, så kände jag brottsoffret L*na Wesstr*m.
■ Jungeltelegrafen håller reda på olika personer som stod St*fan Davidss*n mycket nära under den tiden som han vandrade omkring på vårat jordklot som Hertigen av Nya Hj*rsta samt som Konungen KosmoYóda över det stora Geo-caching-riket, nu mera finns det en Hertiginna som regerar i Nya Hj*rsta Ör*bro, boningshuset är adresserat vid Bet*sv*gen etta-fyra Bertil.
■ Spábads-drottningen och Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n, hon håller nu mera i taktpinnen efter sin före detta make Hertig St*fan den Store von Davidss*n.
■ Kanske, att inom en snar framtid, kommer det att stunda ett mycket kärleksfullt bröllop mellan Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n och hennes manipulerade Silla-krake, vi får helt enkelt se vad framtiden har att bjuda på.
Mvh/JM.