Citat:
Ursprungligen postat av
Clive-Hasse
De med grå/vit har 3 höga tal i toppen och 3 låga tal i botten. De med grön/vit har 3 låga tal i toppen och höga i botten. Svaret borde alltså vara för de fyra du antas fylla i enligt denna logik från vänster till höger: Vit/grå, nr 2 är rätt. nr 3 är rätt och nr 4 borde vara även den vara rätt. Bokstäverna ser jag ingen logik i annat än att det bara finns vokal i de grön/vita .De grå/vita har alltid ett par lika siffror, ibland 3 av samma och till och med två par med likadana siffror medan de grön/vita ibland inte har lika siffror.
Har gjort likadana tester och alltid haft bra resultat men måste medge att denna tog tid och tyvärr är tiden en stor faktor på dessa test.
Men som jag skrev häruppe så stämmer det inte med att den under strecket till vänster blir grön. Det där med grå/vit är egentligen grå (inte grön) och tvärtom grön (inte grå). De under strecket ska antingen bli grå eller grön och alla ska markeras. Det finns ingen information om alla under strecket kan bli samma färg.
Tiden är mycket snålt tilltagen, man har en minut på sig per fråga. Att då sitta och laborera med hög/låg uppe och nere eller i mitten eller på sidan gör ju att tiden snabbt försvinner. Jag har som jag skrev gjort massor med liknande test och alltid sett sambanden väldigt snabbt. Här är det otroligt svårt och det är ju väldigt mycket information som ska sorteras och värderas också.