2021-10-21, 23:31
Bannlyst
Är dmt skönt? Någon? Dessutom kan man vara hög på det ofta?
Senast redigerad av gemenerVERSALER 2021-10-21 kl. 23:33.
Citera
2021-10-21, 23:33
Medlem
dundersnusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gemenerVERSALER
Jag läste nu första gången om DMT på nätet och jag tror att det är en drog som passar mig perfekt och att om jag skulle representeras som drog så skulle jag motsvarat en DMT tablett.

Till mina frågor:

1. Kan man dosera denna drog ofta utan att bli immun mot den? Alltså utan att inte kunna bli hög som till exempel med extacy vid långa perioder av intag?

2. Vilka effekter får man av den när man är hög? Om man är en individ som tänker djupt då passar denna drog bra? Om man vill få självmedvetenhet då passar denna en?

Några gånger när jag tagit extacy så har jag fått black outs i 8 timmar och vaknat ute efter 8 timmar och inte vetat vad jag gjort under hela den tiden. Så kommer DMT att ge mig samma eller motsvarande effekt? Ofta när jag tar extacy så ser jag mig själv objektivt och kan se mina brister, kommer DMT att ge mig samma effekt?

Av min erfarenhet ska man aldrig gå in i en tripp med ett mål om att "finna sig själv" eller något liknande det slutar alltid i massa ofattbara slutsatser. LSD eller svamp blir man inte lika dum i huvudet av så vill du kunna fokusera och minnas något kan du ju börja där.
Citera
2021-10-21, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnusen
Av min erfarenhet ska man aldrig gå in i en tripp med ett mål om att "finna sig själv" eller något liknande det slutar alltid i massa ofattbara slutsatser. LSD eller svamp blir man inte lika dum i huvudet av så vill du kunna fokusera och minnas något kan du ju börja där.

Hur då dum i huvudet? Att man blir extremt hög eller att man ser ut som pundare efteråt? Hur är effekten? Kan man bli hög ofta? Är det skönt?

Jag tycker att LSD och extacy är för vagt för mig, behöver starka grejer som får en att inse saker på riktigt.
Senast redigerad av gemenerVERSALER 2021-10-21 kl. 23:38.
Citera
2021-10-22, 00:37
Moderator
Psilosophers avatar
Tråd infogad

/Moderator
Citera
2021-10-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnusen

Väldigt bra sagt. Ni som har dessa tankegångar lyssna på vad han skriver här. Hittar sig själv gör man aldrig .
Citera
2021-10-22, 02:45
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Har aldrig testat DMT, men annars så är det psykedeliska det mest sköna att inta, bra härligare än än opiater/opioider.
Citera
2021-10-22, 05:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Har aldrig testat DMT, men annars så är det psykedeliska det mest sköna att inta, bra härligare än än opiater/opioider.

Okej bra
Citera
2021-10-29, 21:04
Medlem
Flufffens avatar
Jag är helt lost när det kommer till vejpar/e-cigg, behöver lite hjälp. Har DMT i form av vapeolja/juice men vilken vejp behöver man, funkar den billigaste skiten man kan hitta? Användare på olika forum säger att man ska ha en med 20w effekt, en annan säger 40w och en tredje säger 80w.. Sen ska man ha en coil med 0.6Ω. Jag är vilsen och behöver hjälp
Citera
2021-11-13, 21:06
Medlem
Citat:
Tablettform, hur många timmar kan man bli hög på det?

Mycket känslosamt säger du, får man insikt i saker och ting och därmed känslosamt?

Jag antar att du menar kapslar med på såna mellanöstniska substitut? S.k. Pharmahuasca? Jag har aldrig provat själv, men min exfru har provat och sa att det var lika jobbigt som riktig ayahuasca men väldigt lite av det positiva.

Sen vet jag inte hur mycket som var set&setting. När hon tog kapslarna levde hon i misär och tog dem spontant nån random dag utan att planera för det. När vi tog riktig ayahuasca så var det i fin miljö med spirituella ledare och livemusik.
Citera
2022-01-05, 02:02
Medlem
byte-mes avatar
Citat:

DMT är rätt så skönt. Jag tog det var femte dag i ett par månader i början av 2021, rökte inte utan körde IV
Citera
2022-01-05, 22:40
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byte-me
DMT är rätt så skönt. Jag tog det var femte dag i ett par månader i början av 2021, rökte inte utan körde IV

Vad var skillnaden rökt vs iv ?
Citera
2022-01-05, 22:42
Medlem
byte-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Vad var skillnaden rökt vs iv ?

Skillnaden är att det visuella har "högre upplösning". annars samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera