Citat:
Ursprungligen postat av
Kleo95
Tack för mim åsikt. Inga problem. Jag är tillbaka nu. Ni får utvisa sådana som jag som är självförsörjande och ha kvar bidragstagare mm. Detta är upp till er.
Men sådan din kommentar visar du verkligen att du inte förstår någonting vad gäller oss invandrare. Men detta är förståerligt
Du missförstår mig..
Jag har absolut ingenting emot folk som kan ta sig fram i ett nytt samhälle och jobba sig fram till självförsörjning.
Jag kan även förstå och respektera att man strävar efter att skaffa sig ett bättre liv, för sig själv och sina barn.
Men, varför ska vi ha kvar dig eller bidragstagarna när du hjälper dessa att fuska sig fram i systemet?
Du främjar dessa individer att parasitera på den svenska välfärden och det avslöjar din totala avsaknad av moral och basal respekt för det land som göder dig!
Du är på ett sätt värre än de du "hjälper", du är en bedragare och bör behandlas där efter.
När du dessutom lever i en illusion som är uppbyggd på falsk solidaritet, självömkan och rättfärdigande.
Så hade det varit bra att du även fått ett bryskt uppvaknande på köpet.
Vidare, jag behöver inte ägna min tid att förstå någonting om de invandrare som inte lägger tid och energi på att förstå oss svenskar.
Jag bemöter respekt med respekt, ödmjukhet med ödmjukhet och tjuvar med bestämdhet.