Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Och man får vara en boomer om man inte investerar i hans företag.

Rent hypotetiskt, har du aldrig tänkt ett scenario där FSD inte blir verklighet, dom inte kommer att bli stora på energilagring och handel med el, cybertruck floppar , deras cyberrobot aldrig blir verklighet, självkörande taxi realiseras aldrig, deras solcellstak floppar. Rent hypotetisk vad skulle hända då? (Om man inte ens hypotetiskt kan tänka sig sådana scenarios då ska man vara försiktigt med investeringar).