Som de flesta förstår, dvs alla vi som tittar på fakta och statistik och inte förlitar oss på lögnmedia som Aftonbladet och Expressen vars enda syfte är att driva sitt narrativ och sin politiska agenda, är det nu uppenbart och ställt bortom allt rimligt tvivel att Omicron är mildare än en vanlig influensa. Det här är inte ens samma sjukdom som det ursprungliga Covid längre. Dags att gå vidare
https://www.youtube.com/watch?v=1avXjzr1xnc
Frågan är nu hur folket runtom i världen ska lyckas ta tillbaka sina friheter de skänkt bort till alla maktgalna narcissister till politiker. Jag tror konsekvenserna av detta kommer bli långdragna. Folket i länder som Frankrike, Tyskland, Australien och Kanada kanske aldrig får sina friheter tillbaka som de hade innan. Jag tror ärligt talat inte det. Det här är länder som exponerat en mycket ful, mörk och dystopisk sida under pandemin. Jag är stolt över att Sverige inte vek sig för fascistmobben, lobbyisterna och skräckpropagandisterna.
Nu borde vi diskutera hur vi ställer alla dessa inför rätta i nya Nurnbergrättegångar. Glöm aldrig vilka det var som ville ta våra friheter ifrån oss, tvångsvaccinera oss, som önskade döden ur ovaccinerade och krävde att de skulle tas ifrån rätten till vård!! GLÖM ALDRIG. Borde upprättas listor på dessa människofiender och utmäta hårda straff.