Citat:
Ursprungligen postat av
Melmium
Hur många har dött av vaccinet i Sverige? 10? 100? Aldrig mer än så. 15 000 har dött av viruset.
De döda hade pissat på er galna antivaxxare som inte tar chansen de aldrig fick!
Hade vi 15k döda när Dos 1 gavs ut? Då är du ju lika skyldig som mig och alla andra då. Hur ska det vara nu?
Först säger ni att vaccinet skyddar en mot allvarlig död, Om vi är äldre samt multisjuka. Fullt friska blir inte lika sjuk detta har sagt sedan dag 1. ( Dom som är äldre och allvarligt sjuka är redan vaccinerade vem ska vi skydda nu igen? dig? du är ju redan vaccinerad med och därav sitter du säker )
Vaccinerade sprider ej smittan ( Ändå är det just de vaccinerade som är drivande i smittan enligt varenda forskare och läkare på denna planet? )
Varför skulle sjuka och äldre pissa på mig för att jag inte rånade vaccincentralerna och gick före i kön får dag 1? ( Typ som varenda läkare har gjort ) Låter konstigt att bli arg när jag backade undan istället och lät dem få sina underbara nödfalls vaccin så att det skyddar dem?