Citat:
Ursprungligen postat av
kruvajang
inte bara de som har den teknokratiska agendan som huvudsyfte.
Vilka är de då? Klaus Schwab och hans kompis? Vem är Klaus Schwab? Hur ser hans släktträd ut tror du? Vilka krafter finns bakom och ovanför honom?
Citat:
Det finns såklart ekonomiska intressen i att ge så många doser som möjligt. Utöver det så tror jag huvudanledningen till att fler än en spruta behövs antagligen är att fler doser ger bättre skydd mot viruset, precis som med mängder av andra vaccin.
Vänta lite nu, du tror alltså att det finns ett riktigt virus och en riktig pandemi och att makthavarna faktiskt skyddar folk mot detta virus med vaccinen? Samtidigt som du nämner att alltihop med vaccinagendan är planerat sedan långt innan "pandemin" började?
Citat:
Varför är man mån om att folk ska få fler doser enligt "din" teori?
Jag vet inte.
Citat:
Och som sagt, jag tycker inte att vaccinpasset ger makthavarna möjlighet till "lite mer övervakning". Det där med "lite" är "din" bild av det hela, inte min.
I dagsläget så är det inte mycket mer. Har du en mobiltelefon med dig så ser de vart du är hela tiden. Spelar det en avgörande roll om du blippar vaccinpasset på friskis och svettis när de ändå kan se att din mobil är i byggnaden? Spelar det någon roll om du blippar på tåget när de flesta ändå använder en personlig mobilapp för att betala/visa biljett? Skillnad, ja, men inte avgörande skillnad.
Citat:
Se där ja, det jag skriver är alltså en konspirationsteori?
Ja, enligt all mainstreammedia och alla auktoriteter i hela Västvärlden.
Citat:
Trots att t.ex. WEF är helt öppna med sin agenda, trots att de har avtal med FN om den Fjärde Industriella Revolutionen som verktyg för att nå målen i Agenda 2030, och trots att de även är öppna med att pandemin inte får "gå till spillo" utan istället bör användas för att omforma världen i den riktning man vill?
Vilka ligger bakom alla dessa organisationer och agendor? Judar. Agenda 2030 och "The Great Reset" är i grunden kommunism. Vilka uppfann kommunismen? Judar. Vilka genomförde den kommunistiska revolutionen i Ryssland 1917 och i flera andra europeiska nationer under samma epok? Judar.
Citat:
Att EU hade en färdplan redan 2019 där vaccinpass planerades införas under 2022, är det också en konspirationsteori?
Här anser du igen att det hela är planerat i förväg, samtidigt som du verkar anse att det är en riktig pandemi, ett riktigt virus och riktiga vaccin avsedda för att skydda mot viruset? Hur får du ihop detta? Släppte globalisterna medvetet ut ett riktigt virus för att skapa en pandemi, som de sen erbjuder skyddande vaccin emot, eller råkade det bara komma en väldigt läglig men helt naturlig pandemi, ett år efter att EU hade en färdplan för vaccinpass?!
Citat:
Jag har inte sagt något om sockervatten. Jag tror på att vaccinerna är framtagna för att förhindra allvarlig sjukdom, främst. De som riskerar allvarlig sjukdom är riskgrupperna, men massvaccinationens huvudsyfte är att kunna införa vaccinpass. Ju fler vaccinerade, desto mer utbredd acceptans för passen, som sagt.
Se ovan. Svara på frågorna.
Citat:
Gällande ditt svammel om "judar". Du kommer inte få någon kommentar från mig om det du påstår kring maktpositionerna. Detta för att jag misstänker att det är just det du är ute efter.
Fast i stort sett allihop ÄR judar. Alla. Är. Judar.
CDC director
Rochelle Walensky
CDC deputy director
Anne Schuchat
CDC chief of staff
Sherri Berger
CDC chief medical officer
Mitchel Wolfe
CDC director Washington office
Jeff Reczek
White House Covid Czar
Jeff Zients
Covid Senior Advisor
Andy Slavitt
HHS Secretary
Xavier Becerra
HHS assistant health secretary
Rachel Levin
CEO Pfizer
Albert Bourla
Pfizer Chief Scientist
Michael Dolsten
Moderna Chief Scientist
Tal Zaks
Blackrock CEO
Larry Fink
Blackrock President
Rob Kapito
Vanguard CEO
Mortimer Buckley
Blackrock och Vanguard är största ägare i Pfizer, Glaxo Smith Kline och i merparten av den största massmedian i USA (vars chefer och ägare i övrigt bara är judar, utom på Fox), och i merparten av typ allt annat. De nya europeiska läkemedelsbolagen (bl.a. nåt i Frankrike) som ska göra covid-vaccin ägs och styrs också av judar, bl.a. av Rotschildfamiljen.
När det gäller media i USA och alla västländer så är det bara judar, judar, judar och ännu mera judar, överallt. Så har det varit i många decennier och i över 100 år i många fall. Google ägs/styrs av judarna Larry Paige och Sergei Brin. Facebook ägs och styrs av juden Zuckerberg. Youtube styrs av judinnan Susan Wojcicki. Merparten av den enorma censur som pågår just när det gäller "covid" och "vaccin" är det dessa judiskt ägda och styrda företag, tillsammans med all den andra vanliga judiska median, som står för.
Judarna står alltså för produktionen av "vaccinen", propagandan för vaccinen och censuren av all opposition och kritik mot vaccinen, vaccinagendan och vaccinpassagendan.
Här har du två judiska tidningar som skriver om hur judiskt alltihop är.
http://www.jewishledger.com/2020/11/the-jewish-connection-to-the-covid-vaccines/
The Jewish connection to the COVID vaccines
https://www.jpost.com/health-science/who-are-the-jews-behind-the-coronavirus-vaccines-649405
Who are the Jews behind the coronavirus vaccines?
Citat:
Det är uppenbart i både denna och andra trådar att det är viktigt för dig att en stollig bild ska kunna målas upp av de som kritiserar det officiella corona-narrativet.
Fast det är ju sant? Det är nästan bara judar som drar i trådarna och även utgör de offentliga ansiktena utåt för denna vaccinagenda. Trots att judar bara utgör ett par promille av jordens befolkning. Är denna sanning som är så lätt att bevisa "en stollig bild"? Jag håller dock med om att det är väldigt stolligt att judar har tillåtits tillskansa sig så otroligt mycket makt och inflytande över andra folkgruppers samhällen.
Citat:
På så många ställen som möjligt försöker du få in ett antisemitiskt och alarmistiskt perspektiv i det hela. Jag misstänker att det är för att du vet att antisemit är "det värsta man kan vara" enligt rådande normer.
Varför är det så då månntro? Vilka är det som har skapat dessa rådande normer? Vilka är det som har skapat hela vår bild av verkligheten och historien? Vilka är det som styr och totalt dominerar all mainstreammedia, sociala medier, ekonomin, politiken, akademin och det mesta annat i våra nationer och samhällen?! Du tänker tyvärr inte så långt och inte så bra.