Citat:
Ursprungligen postat av
Solros89
Många influencers som blir ihop med just ishockeyspelare. Tex Josephine qvist, gabriella possler och julia bergman. Säkert flera... julia bergman var ju samtidigt som Linn med i Unga mammor. Vill säkert efterlikna dom?
Ganska tragiskt ifall hon var inne på Tinder och valde Simon enbart för att han är ishockeyspelare..men det skulle inte förvåna mig.
Jag följer inte Linn men det är kul att titta in då och då, för att hon är så totalt blåst och verklighetsfrånvänd..jag jämför henne med Fayme Elmén, som också var med i unga mammor. De är i ungefär samma ålder, men herregud så långt ifrån de står varandra i mognad.
Fayme är alltid intressant..hon har en stor personlighet..rolig som fan och alltid brutalt ärlig om sin vardag och om hur det är att vara mamma. Det är så skönt att veta att man inte är ensam om alla känslor som kommer upp när man är förälder.
Fayme handlar mycket begagnade barnkläder, jag har aldrig sett Linn göra samma sak. Jag antar att hon tycker att det är äckligt..istället köper hon ännu en jacka till T för över tusen kronor.
Det jag vill ha sagt är att Fayme bär upp sitt IG konto själv med sin egna person istället för att som i Linns fall låta barnen vara huvudpersonerna. Därför tror jag att Fayme kommer klarar sig bättre som influenser än vad Linn kommer att göra om 20 år, när barnen har flyttat ut.