2022-01-04, 19:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annso1970
Han har väl fått ett jobb som inte är fint nog för Linn. 😂😂
Mest troligt, hon skäms över hans jobb.
Citera
2022-01-04, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha nu säger Linn att de vill bli mer privata. Kring barnens förskola ( förstår det dock ) men också kring arbetsplats osv, klart hon inte vill avslöja Simons jobb.
Det är ju garanterat ett säljarjobb med skitkass lön om man inte säljer mycket varje månad.

skulle också gissa på säljare.
Citera
2022-01-04, 19:54
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annso1970
Han har väl fått ett jobb som inte är fint nog för Linn. 😂😂

Jag kommer ihåg hur bra det lät i början när de hade träffats..Linn var ju så glad över att vara tillsammans med en ishockeyspelare..som till och med hade varit i Kanada hahaha

Och så visar det sig att han får 3 000 kr i månaden + utrustning och är egentligen arbetslös, snacka om luftslottet som sprängdes.

Man undrar ju hur mycket Simon egentligen ljög i början..Linn kanske trodde att han spelade på en högre nivå och faktiskt tjänade relativt bra..

Och nu vill hon inte berätta vad han jobbar som, trots hög lön och bra tider..ärligt talat tror jag inte han är anställd någonstans. Linn ville nog bara få tyst på dem som säger att Simon lever på henne.
Citera
2022-01-04, 20:47
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Jag kommer ihåg hur bra det lät i början när de hade träffats..Linn var ju så glad över att vara tillsammans med en ishockeyspelare..som till och med hade varit i Kanada hahaha

Och så visar det sig att han får 3 000 kr i månaden + utrustning och är egentligen arbetslös, snacka om luftslottet som sprängdes.

Man undrar ju hur mycket Simon egentligen ljög i början..Linn kanske trodde att han spelade på en högre nivå och faktiskt tjänade relativt bra..

Och nu vill hon inte berätta vad han jobbar som, trots hög lön och bra tider..ärligt talat tror jag inte han är anställd någonstans. Linn ville nog bara få tyst på dem som säger att Simon lever på henne.

Hon kanske inte var smart nog att fråga vart och hur han spelade/tjänade. Bara antog att han var i en bra serie med bra lön á la Josephine Qvist/Annica vad hon nu heter
Citera
2022-01-04, 21:41
Medlem
Känner jag Linn så är Simons jobb

1. Telefonförsäljning
2. Dom ljuger
3. Bilbud av något slag

Det är de man kan få utan utbildning tyvärr
Citera
2022-01-05, 00:15
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife

1. Telefonförsäljning
2. Dom ljuger
3. Bilbud av något slag

Tror inte bilbud, tror inte att han fick ett jobb som bilbud utan körkort

Men annars håller jag med, telefonförsäljare eller så ljuger dom. Tror faktiskt mer o mer på att de ljuger.
Citera
2022-01-05, 05:59
Medlem
Citat:

1. Telefonförsäljning
2. Dom ljuger
3. Bilbud av något slag

Men han har ju inte körtkort än!
Citera
2022-01-05, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Hon kanske inte var smart nog att fråga vart och hur han spelade/tjänade. Bara antog att han var i en bra serie med bra lön á la Josephine Qvist/Annica vad hon nu heter

Många influencers som blir ihop med just ishockeyspelare. Tex Josephine qvist, gabriella possler och julia bergman. Säkert flera... julia bergman var ju samtidigt som Linn med i Unga mammor. Vill säkert efterlikna dom?
Citera
2022-01-05, 09:43
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Många influencers som blir ihop med just ishockeyspelare. Tex Josephine qvist, gabriella possler och julia bergman. Säkert flera... julia bergman var ju samtidigt som Linn med i Unga mammor. Vill säkert efterlikna dom?

Ganska tragiskt ifall hon var inne på Tinder och valde Simon enbart för att han är ishockeyspelare..men det skulle inte förvåna mig.

Jag följer inte Linn men det är kul att titta in då och då, för att hon är så totalt blåst och verklighetsfrånvänd..jag jämför henne med Fayme Elmén, som också var med i unga mammor. De är i ungefär samma ålder, men herregud så långt ifrån de står varandra i mognad.

Fayme är alltid intressant..hon har en stor personlighet..rolig som fan och alltid brutalt ärlig om sin vardag och om hur det är att vara mamma. Det är så skönt att veta att man inte är ensam om alla känslor som kommer upp när man är förälder.

Fayme handlar mycket begagnade barnkläder, jag har aldrig sett Linn göra samma sak. Jag antar att hon tycker att det är äckligt..istället köper hon ännu en jacka till T för över tusen kronor.

Det jag vill ha sagt är att Fayme bär upp sitt IG konto själv med sin egna person istället för att som i Linns fall låta barnen vara huvudpersonerna. Därför tror jag att Fayme kommer klarar sig bättre som influenser än vad Linn kommer att göra om 20 år, när barnen har flyttat ut.
Citera
2022-01-05, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Ganska tragiskt ifall hon var inne på Tinder och valde Simon enbart för att han är ishockeyspelare..men det skulle inte förvåna mig.

Jag följer inte Linn men det är kul att titta in då och då, för att hon är så totalt blåst och verklighetsfrånvänd..jag jämför henne med Fayme Elmén, som också var med i unga mammor. De är i ungefär samma ålder, men herregud så långt ifrån de står varandra i mognad.

Fayme är alltid intressant..hon har en stor personlighet..rolig som fan och alltid brutalt ärlig om sin vardag och om hur det är att vara mamma. Det är så skönt att veta att man inte är ensam om alla känslor som kommer upp när man är förälder.

Fayme handlar mycket begagnade barnkläder, jag har aldrig sett Linn göra samma sak. Jag antar att hon tycker att det är äckligt..istället köper hon ännu en jacka till T för över tusen kronor.

Det jag vill ha sagt är att Fayme bär upp sitt IG konto själv med sin egna person istället för att som i Linns fall låta barnen vara huvudpersonerna. Därför tror jag att Fayme kommer klarar sig bättre som influenser än vad Linn kommer att göra om 20 år, när barnen har flyttat ut.

Både fayme och Julia Bergman slår tiingelin med hästlängder! Dom är äkta Influencer och bra mammor. Tiingelin är en wanna be morsa som sätter sina behov före barnens .
Citera
2022-01-05, 09:56
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn

Att Linn inte var smart nog att fråga, det kan jag tänka mig.

Först var hon ju så glad över att han spelade ishockey sen vände det,antar att hon då hade fått reda på exakt hur lite han tjänar och att han inte alls "jobbade" med hockey utan att det är något han ägnar sig åt på kvällar och helger.

Detta är en bra ledtråd till att de inte ha några gemensamma vänner.

Undrar hur det känns för Linn att Simon har ljugit om en del grejer, jag vet att jag ifall hade blivit jävligt arg, jag hade aldrig kunnat lita på en sån kille..vad mer ljuger han om..är han ens från Norrland hahaha
Citera
2022-01-05, 10:04
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Både fayme och Julia Bergman slår tiingelin med hästlängder! Dom är äkta Influencer och bra mammor. Tiingelin är en wanna be morsa som sätter sina behov före barnens .

Det bästa hade nog varit ifall Linn hade haft det lite svårt att skaffa barn. För då hade hon antagligen fått barn först nu som 23-åring tillsammans med Simon och hennes dröm om en "hel" familj hade blivit sann. Måste vara extremt tråkigt att hela tiden "lämna bort" två ungar varannan högtid och födelsedag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in