2022-01-05, 10:46
Medlem
Linn stories "om man medvetet försöker bli gravid tycker jag personligen det är schysst att båda vet om det. Att man inte 'låtsas ta p-piller' men egentligen blir gravid med flit. Men man kan bli gravid även om man använder preventivmedel. Men mannen har alltid ett ansvar att skydda sig om han inte vill ha barn"

Med Marcus, enligt några så hade hon slutat med p-piller utan att säga till honom.

Med Gabbe var det planerat men ändå blev han sur och pratade inte med Linn på en hel dag...

Och Simon ändrade han sig med att velat skaffa barn på några år, på bara några dagar? Och dom började genast planera barn...
Citera
2022-01-05, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Att Linn inte var smart nog att fråga, det kan jag tänka mig.

Först var hon ju så glad över att han spelade ishockey sen vände det,antar att hon då hade fått reda på exakt hur lite han tjänar och att han inte alls "jobbade" med hockey utan att det är något han ägnar sig åt på kvällar och helger.

Detta är en bra ledtråd till att de inte ha några gemensamma vänner.

Undrar hur det känns för Linn att Simon har ljugit om en del grejer, jag vet att jag ifall hade blivit jävligt arg, jag hade aldrig kunnat lita på en sån kille..vad mer ljuger han om..är han ens från Norrland hahaha

Enligt Linn träffades dom genom gemensamma vänner. Då måste man ha fått lite mer inside-information. Tex lön och vilken nivå Simon spelade i. Och att han inte hade körkort!
Citera
2022-01-05, 11:43
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Enligt Linn träffades dom genom gemensamma vänner. Då måste man ha fått lite mer inside-information. Tex lön och vilken nivå Simon spelade i. Och att han inte hade körkort!

Ja, precis. Hennes lögn är så uppenbar.
Citera
2022-01-05, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Linn stories "om man medvetet försöker bli gravid tycker jag personligen det är schysst att båda vet om det. Att man inte 'låtsas ta p-piller' men egentligen blir gravid med flit. Men man kan bli gravid även om man använder preventivmedel. Men mannen har alltid ett ansvar att skydda sig om han inte vill ha barn"

Med Marcus, enligt några så hade hon slutat med p-piller utan att säga till honom.

Med Gabbe var det planerat men ändå blev han sur och pratade inte med Linn på en hel dag...

Och Simon ändrade han sig med att velat skaffa barn på några år, på bara några dagar? Och dom började genast planera barn...

Jag vet detta var cringe as fuck 🤣! För det är 100% så hon har gjort själv. Det är väl därför hon fick tanken att hon måste skriva ut det 🙈
Citera
2022-01-05, 13:04
Medlem
Hon raderade sina stories där hon berättade att Simon skulle på arbetsintervju. Sen tror jag att hon fick frågan samma dag, eller dagen efter, om att han hade fått jobbet. Brukar det gå så jäkla snabbt?
Citera
2022-01-05, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Hon raderade sina stories där hon berättade att Simon skulle på arbetsintervju. Sen tror jag att hon fick frågan samma dag, eller dagen efter, om att han hade fått jobbet. Brukar det gå så jäkla snabbt?
Jag reagerade också på det. Gick väldigt snabbt..
Citera
2022-01-05, 13:48
Medlem
Citat:

Jag tänkte också på det och om vi reagerar på det borde väl också några av Linns följare fatta att hon ljuger?
Citera
2022-01-05, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanna00
Jag tänkte också på det och om vi reagerar på det borde väl också några av Linns följare fatta att hon ljuger?
Det tycker jag att de borde förstå. Lär ju vara skapligt jobbigt för Linn att det skrivs här, å andra sidan - om det inte funnits så många frågetecken kring henne så hade inget skrivits. Jämför med tex Kenza som har bra många fler följare. I tråden om henne skrivs nästan ingenting.
Citera
2022-01-05, 13:54
Medlem
Citat:
Ja, ibland är det ju ingen konkurrens om jobben och intervjun mest en formsak.
Alternativt gick det för snabbt hemma hos Andersson/Brännvall:

- Hej älskling, fick du jobbet, gick intervjun bra?
- Eh ja. Javisst.
- Gud vad kul!
*uppdaterar sociala medier*
- Naj alltså.... Intervjun gick bra. Dom ska ringa imorgon.
- Jaha! Oops.
Citera
2022-01-05, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Ja, ibland är det ju ingen konkurrens om jobben och intervjun mest en formsak.
Alternativt gick det för snabbt hemma hos Andersson/Brännvall:

- Hej älskling, fick du jobbet, gick intervjun bra?
- Eh ja. Javisst.
- Gud vad kul!
*uppdaterar sociala medier*
- Naj alltså.... Intervjun gick bra. Dom ska ringa imorgon.
- Jaha! Oops.

Linn har ju lagt upp att Simon själv ska få berätta vad för jobb han fått, för han har fått ett jobb, enligt Linn. Bara att det ska bli mer privat, nu helt plötsligt...
Citera
2022-01-05, 14:20
Medlem
Citat:
Det tycker jag att de borde förstå. Lär ju vara skapligt jobbigt för Linn att det skrivs här, å andra sidan - om det inte funnits så många frågetecken kring henne så hade inget skrivits. Jämför med tex Kenza som har bra många fler följare. I tråden om henne skrivs nästan ingenting.

Till och med Paow som är väldigt kontroversiell och har mycket fler följare har en kortare flashback tråd än Linn. Den har varit aktiv i närmare 10 år och har ändå typ hälften så mycket sidor som Linns tråd. Säger ju en del om Linn kan man tycka.
Citera
2022-01-05, 14:21
Medlem
Jag gjorde ett litet test för någon månad sen när hennes "öppna inlägg" kom ut på bloggen. Jag skrev några kommentarer med några timmars mellanrum. Alla var överdrivet snälla. Några nämnde flashback och några gjorde inte det. Hon publicerade bara dom som inte nämner flashback...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in