2022-01-04, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David1234
Dina frågor är i syfte för att få reda på vem jag är, det är inget jag vill dela med mig...

Någon annan har inte ställt någon fråga utöver en önskan om att få se faktura vilket jag inte vill visa i detta läge, utan det gör jag den dagen du antingen åker in eller får näringsförbud...

Mina frågor däremot handlar om ditt företag. Frågorna är högst rellevanta för att reda ut om du är mytoman eller kriminell eller om du som företagsledare står dem fel ni gjort.

Jag har nämnligen underlag på alla mina påståenden, frågan är vad du har som kan försvara ditt handlande?

Hej David1234!

Ta du fram dom underlagen så ska vi snacka sen, tills dess är allt annat bara påståenden!

Och du för bara med osanning! Bring it.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
Hej Bob999!

Vad pratar du om, nu är du ute och cyklar igen!

Och du menar att vi som företag inte har rätt att bestrida om vi anser att något är fel, har du sett sernekes eller skanskas bestridanden eller kfm hos fogden ? Ta dig en titt.

Du är inte insatt därför kan du inte uttala dig.

Bästa hälsningar

WG
Att du inte ja jämför dig med dessa bolag talar om hur vrickad du är😬 Du har en skuttfirma som omsätter 8 mille. Skanska omsätter 100 miljoner om dagen…
Gör rätt för dig. Sluta blås folk, snart har du blåst fel person.
Citera
2022-01-04, 20:16
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Kom ihåg att den eminente WvG kommer förstå vem du är. Det kanske inte är värt att röja dig innan vi gottat oss vidare i den här soppan.

Det är ju bara att maska allt som kan kopplas till uppdraget eller avslöja personens identitet.
Citera
2022-01-04, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Hej WG

Vad är anledningen till att det inte är ett AB utan enskild firma?

Du måste ju ta en enorm risk om någon konkar och inte betalar om det är ett större projekt?!

Hej Cateadog!

Du bra fråga, enkelt att öppna, tyckte den formen fungerade för mig, andra regler än aktiebolag och enklare att driva och kostar inget att aveckla!

Blir inga risker om man vet vad man sysslar med.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 20:17
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Hej!

Kunden kan skriva vad han vill betyder inte att det han skriver är sant!

Bästa hälsningar

WG

Absolut kan det var på det viset. Men du använder likväl den kunden/jobbet som ett referensprosjekt till trots att kunden är missnöjd?
Citera
2022-01-04, 20:18
Avslutad
Citat:
Hej Latrygg!

Nu är du ute och cyklar igen, nu snackar du om sådant du inte vet något om, förr i tiden behövde man inte ändra namn eller ha samma namn, min farmor är tysk kom från kriget, hon heter Göttsche på tyskt pass och Bengtsson på det svenska, dom valde bengtsson till sina barn och Göttsche till mig. Familjen tillhör en av dom största familjerna i Tyskland, Adlig JA,

Det finns en adelsätt som heter Von Göttsche.

Bästa hälsningar

WG
Nej, riktigt så gick det inte till. Du är född på mitten av 80-talet så din farmor borde vara född någonstans på 1920- eller 30-talet. Kom hon som krigsbarn till Sverige med de vita bussarna så behöll hon sitt tyska namn. Gretchen Göttsche blev inte Anna Svensson bara för att hon passerade svenska gränsen. Ett exempel på vad jag menar är Vera Oredsson som kom till Sverige med sin bror. De hette Schimanski, något brodern fortfarande heter och så hette även Vera fram tills det att hon gifte sig. Samma sak borde ha gällt för din farmor. Att bara få ett helt nytt namn och sedan hejvilt kunna dela ut olika släktnamn till sina barn och barnbarn är inte trovärdigt. Och varför skulle din farmor ha döpt dig? Brukar inte föräldrarna döpa sina egna barn?

Nej, jag tror att du hette Bengtsson fram tills du var runt tjugo. Sedan drabbades du av ett Olof K Gustafssonskt storhetsvansinne och bytte till din farmors tyska namn eftersom det fick dig att känna dig mer speciell. Stora företagsledare heter inte Bengtsson. De heter tjusiga namn. Sedan räckte inte ens det och då la du till ett von också, som Joakim von Anka. Det passade bättre in med självbilden. Och varför inte? Kör du bil utan körkort så har du säkert inga problem med att gå runt och kalla dig von trots att du föddes Bengtsson.
Citera
2022-01-04, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Nej, riktigt så gick det inte till. Du är född på mitten av 80-talet så din farmor borde vara född någonstans på 1920- eller 30-talet. Kom hon som krigsbarn till Sverige med de vita bussarna så behöll hon sitt tyska namn. Gretchen Göttsche blev inte Anna Svensson bara för att hon passerade svenska gränsen. Ett exempel på vad jag menar är Vera Oredsson som kom till Sverige med sin bror. De hette Schimanski, något brodern fortfarande heter och så hette även Vera fram tills det att hon gifte sig. Samma sak borde ha gällt för din farmor. Att bara få ett helt nytt namn och sedan hejvilt kunna dela ut olika släktnamn till sina barn och barnbarn är inte trovärdigt. Och varför skulle din farmor ha döpt dig? Brukar inte föräldrarna döpa sina egna barn?

Nej, jag tror att du hette Bengtsson fram tills du var runt tjugo. Sedan drabbades du av ett Olof K Gustafssonskt storhetsvansinne och bytte till din farmors tyska namn eftersom det fick dig att känna dig mer speciell. Stora företagsledare heter inte Bengtsson. De heter tjusiga namn. Sedan räckte inte ens det och då la du till ett von också, som Joakim von Anka. Det passade bättre in med självbilden. Och varför inte? Kör du bil utan körkort så har du säkert inga problem med att gå runt och kalla dig von trots att du föddes Bengtsson.

Hej Latrygg!

Älskar ditt inlägg du har verkligen ingen koll asså! xD

Skrattade ihjäl mig precis för det var verkligen grymt roande!

Bästa hälsningar

WG
Citera
Medlem
Shit vilken mytoman, Detta måste vara årets tråd alltså.

Finns det ens någon som tror på Jubelidiotens utsaga?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Absolut kan det var på det viset. Men du använder likväl den kunden/jobbet som ett referensprosjekt till trots att kunden är missnöjd?

Hej!

Mappen är inte klar dom har bara döpt den, det är inte jobbet där!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenlojtnant
Den här tråden ska följas med nöje!

Jag gillar hur det skrivs i plural som att det är ett helt team bakom tangenterna.
....

Haha det här va precis det jag tänkte på!
Det hoppas febrilt mellan
"Bästa hälsningar
William Göttsche"
och
"Bästa hälsningar
Göttsche Entreprenad",
samt "vår ägare" och "jag".

Den här tråden måste in i historieböckerna!

Det är den här typen av fulgubbar tillsammans med Allra m.fl. som gör mig sugen på att införa straffläger i Sverige.
Citera
2022-01-04, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mojja83
Shit vilken mytoman, Detta måste vara årets tråd alltså.

Finns det ens någon som tror på Jubelidiotens utsaga?

Hej Mojja83!

Vänligen håll dig till andra ord tack, du har ingen aning om vad du pratar om!

Och har du ingen fakta ska du vara tyst inte svårare än så! Påståenden är och förblir påståenden!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.image
Haha det här va precis det jag tänkte på!
Det hoppas febrilt mellan
"Bästa hälsningar
William Göttsche"
och
"Bästa hälsningar
Göttsche Entreprenad",
samt "vår ägare" och "jag".

Den här tråden måste in i historieböckerna!

Det är den här typen av fulgubbar tillsammans med Allra m.fl. som gör mig sugen på att införa straffläger i Sverige.

Hej Mr Image!

Du får tro vad du vill, vi vet ju sanningen, fortsätt spekulera i kyrkan!

Bästa hälsningar

WG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in