2022-01-03, 13:00
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
För Armstrong är det ingen sagobok då han som amerikan, tvärtemot gemene svensk är troende. Du är bra dum du som gick på den lätta haha. Nu står du där med tvättad hals.

Och du står kvar där med ett dumt huvud. Armstrong var inte troende.

Inte ens en hand på bibeln kan hjälpa dig nu haha...
Citera
2022-01-03, 13:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
För Armstrong är det ingen sagobok då han som amerikan, tvärtemot gemene svensk är troende. Du är bra dum du som gick på den lätta haha. Nu står du där med tvättad hals.

Är du helt dum? Ingen astronaut vill sänka sig ner till Sibrels nivå. Att börja svära på något som helt klart har skett skulle vara att gå med på att det ens finns en debatt.

Om nån närmar sig mig och kräver att jag ska svära på att mina barn är mina så skulle jag såklart vägra acceptera.

Sen kan Armstrong för min del säga vad han vill, bevisen för månlandningen går långt utöver vad enskilda personer säger.
Citera
2022-01-03, 13:07
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Är du helt dum? Ingen astronaut vill sänka sig ner till Sibrels nivå. Att börja svära på något som helt klart har skett skulle vara att gå med på att det ens finns en debatt.

Om nån närmar sig mig och kräver att jag ska svära på att mina barn är mina så skulle jag såklart vägra acceptera.

Sen kan Armstrong för min del säga vad han vill, bevisen för månlandningen går långt utöver vad enskilda personer säger.

Armstrong hade ett knivskarpt intellekt in i det sista. Skön avsnoppning av ärkefjanten Sibrel:

Citat:
“Mr. Sibrel, knowing you, that’s probably a fake Bible.”
Citera
2022-01-03, 13:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Armstrong hade ett knivskarpt intellekt in i det sista. Skön avsnoppning av ärkefjanten Sibrel:

Haha, lysande. Ja, nu återstår det för seberto et all att bevisa det verkligen var en bibel.
Citera
2022-01-03, 13:20
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Haha sicka dårar som sitter i tråden och framhärdar att någon varit på månen. Armstrong vägrar svära på bibeln att han varit på månen, Aldrin erkänner i samtal med 8-åring, astronaut springer ifrån journalist när han är svarslös. Ni har uppenbarligen stora problem med den kognitiva dissonansen och det kvittar nog om Aldrin säger rakt ut att "Jag har inte varit på månen. Vi lurade skjortan av er får".
Du vet att vanföreställningar brukar behöva vård, eller hur? Det är därför du sitter på FB och säger att månlandningarna inte ägt rum, för du vet att skulle du göra det bland vanligt folk skulle du sannolikt riskera denna vård, vare sig du vill eller inte... :-)
Citera
2022-01-03, 18:57
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Armstrong var, om inte ateist, likgiltig inför religion. De flesta skulle säga icke troende.
Citera
2022-01-04, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Inte riktigt. Den låga aktiviteten beror på att alla foliehattar som tror på konspirationen ligger i fosterställning och gråter då alla deras argument krossats om och om igen.

Det blir bara en kross om man som du tror på alla lögner från media och NASA. Gör man det så är det klart. Vi har inte fått något bra alls från dessa sk resor.
Citera
2022-01-04, 10:53
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Det blir bara en kross om man som du tror på alla lögner från media och NASA. Gör man det så är det klart. Vi har inte fått något bra alls från dessa sk resor.

De potentiellt positiva eller negativa resultaten av månlandningarnas kan väl inte vara argument mot om de har skett?
Citera
2022-01-04, 13:10
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

Tro överlämnar jag till idioter. Du tror väl dessutom på Bart Sibrel och hans manipulerade ljudfiler från Apolloprogrammet. Han är en bevisad lögnare och bedragare medan ingen från Apolloprogrammets 400000 anställda ägnat sig åt bedrägeri.
Och ingen alls har haft någon som helst användning av mikrodatorer...
Citera
2022-01-04, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
De potentiellt positiva eller negativa resultaten av månlandningarnas kan väl inte vara argument mot om de har skett?
Du tänker inte tillräckligt stort. ALLT är feljkat även resultaten.
Citera
2022-01-04, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Tro överlämnar jag till idioter. Du tror väl dessutom på Bart Sibrel och hans manipulerade ljudfiler från Apolloprogrammet. Han är en bevisad lögnare och bedragare medan ingen från Apolloprogrammets 400000 anställda ägnat sig åt bedrägeri.
Och ingen alls har haft någon som helst användning av mikrodatorer...
Det är just det du gör , dvs tror på vad de säger.
Citera
2022-01-04, 14:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Du tänker inte tillräckligt stort. ALLT är feljkat även resultaten.

Ahaa, intressant. Och vad har du för stöd för det påståendet? Du har ju ganska mycket att förklara, och i din tur bevisa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in