Citat:
Ursprungligen postat av
seberto
Antar att den låga aktiviteten i tråden beror på att det nu står klart att man inte varit på månen.
Inte riktigt. Den låga aktiviteten beror på att alla foliehattar som tror på konspirationen ligger i fosterställning och gråter då alla deras argument krossats om och om igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
seberto
Betvivlar du äktheten eller är du så säker på att man kan ta sig igenom strålningsbältet som är det största problemet att projektet var omöjligt att genomföra.
Ett av många argument som krossats i denna tråd med samma data som presenterats av er foliehattar. För somliga kan räkna. Och jag har räknat (bevisen finns presenterade låååångt bak i tråden).
Den allra farligaste delen av Van Allen bälten är så farlig att astronauterna skulle behöva befinna sig i den delen i 10 dagar för att bli strålskadade. Det längsta Apollo uppdraget varade i
12 dagar totalt. De passerade Van Allen bältet i 11 km/s och flög inte ens genom de mest aktiva regionerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
seberto
Buzz Aldrin har till och med erkänt för ett litet barn vilket även du lär veta om.
Det har han inte. Sånt desperat hårklyveri. Han sa "Because we didn´t". Han menade "Because we didn´t
go back". Snacka om snöboll av en snöflinga...
Citat:
Ursprungligen postat av
seberto
Slagit folk på käften har han också gjort när han blivit ifrågasatt. Vem gör det som har rent mjöl i påsen.
Alla. Alla gör det om de har rent mjöl i påsen. Tryck ditt tryne i
mitt ansikte och kalla
mig lögnare och tjuv och se vad som händer. Gör det med Dalai Lama. Han skulle skicka dig till intensiven.