Citat:
Ursprungligen postat av
Ideologi
Jag gillar att du kämpar så hårt för att få dig själv att låta legitim för du är så sofistikerad, kulturell och värdslig.
Lyssna din boomer, ingen här bryr sig om sånt skit, du är en fake och du låter precis som parisboomern i sättet du skriver så jag gissar du hoppa in med ett annat konto nu.
Vill du argumentera sakligt kring bolagets värde så kom med nånting annars håll käften och lär dig lite.
Det är ingen här som tror att nån framgångsrik människa är inne på forum i trådar dom inte är investerade i och hackar på andras investeringar, du kan inte ett skit om nånting fram tills du bevisat det bara bluffmakare snackar upp sig på sättet du gör.
Tack för smickret, men jag kämpar inte direkt
Vet inte vem parisaren är men, du låter lite paranoid då du springer in på det spåret. Samt då du är så arg då du skriver. Har du gjort stora förluster hittills? I sådana fall, lämna skeppet. Bättre att kliva av med lite pengar än med allt borta.
Som sagt, kliv av. Aktiens värde(som är långt högre än vad bolaget är värt) kommer att fortsätta pysa nedåt. Folk kommer stå kvar och känna sig lurade. "Men mina ap-vänner, vad hände!?" Många som förlorat pengar de inte har råd att bli av med redan.
Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Du som vet så mycket borde kontakta SEC och berätta för dem att de haft totalfel i sin rapport om GameStop.
Tycker du borde kontakta SEC istället
Citat:
Ursprungligen postat av
starzkis
Garvade lite när jag gick in i tråden och såg folk snacka om the squeeze, den hände för fan för typ ett år sedan, du vet då GME gick från typ 40$ till 450$ på en vecka? 😂
Att vissa tror att dessa shorts inte stängt heller, vad ska man säga... Haha, dom tog en stor förlust men hade hoppat skeppet redan sent januari/februari, absurt att tro att världens största och skickligaste hedgefonder fortfarande sitter och blöder dessa positioner.
Ja folk förmåga att vrida på verkligheten för att undvika ångest är imponerade, läskig, samt lite sorglig på samma gång.
Tycker ärligt talat synd om de som sitter och rollspelar här samt på internationella forum. Som att deras "gruppkänsla" skulle påverka något i längden. Man köper en aktie för att tjäna pengar, inte för att skaffa kompisar.