Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
Du behöver inte förstå vad jag menar när jag säger att du inte förstått BTC och vart BTC är på väg, jag förstår väldigt lite av dina piruetter här i tråden. Hade du inte trott på BTC hade det varit en sak, men det verkar du ju göra. Jag lämnar det där och tänker inte låtas mig dras in i några längre diskussioner om detta. (Jag menar för övrigt inget av detta som en förolämpning.)
BTC kan mycket väl gå till 300K redan i år eller så dröjer det två till tre år.
Det är väl intressant att veta hur du kom fram till just 300k. Blir ju inte så rolig tråd om alla bara slänger ut random summor utan motivering. Vad är det annars man ska diskutera här?
Om du inte skapat BTC så kan du inte heller veta vad BTC egentligen är och vad det kommer bli. Även det är en ganska meningslös kommentar på sandlådenivå. Då är det bättre att säga vad du tror BTC är och kommer bli istället för att säga att andra inte fattar.
Jag är uppenbarligen inte lika girig eftersom jag inte tror på 300k inom 1-2 år. BTC kommer växa, men det är inte hälsosamt för nån att den växer så snabbt som vissa här förespråkar. Om man verkligen vill att BTC ska bli en riktig seriös tillgång kan man inte fortsätta sitta och önska lika stora gains som BTC haft tidigare. Det är som att man vill ha samma gains, men inte samma korrektioner som förut. Hur skulle det ens vara möjligt?
P.S. Institutioner har alltid fuckat retail investors, varför skulle dom plötsligt sluta nu när dom har världens chans?