Citat:
Ursprungligen postat av
david-taxi
Du tror BTC ska gå till $10M till 2030. Man behöver inte ens argumentera mer när du påstått något så korkat.
Börja inte du också.
Snubben ville att jag skulle kasta ur en siffra, jag gjorde det för att provocera honom. 10M är inte omöjligt om vi följer S2F så som vi gjort. Den dagen S2F blir invaliderad, så blir också den teorin invaliderad.
Att säga ett pris i framtiden handlar om att ge en fingervisning om hur bearish eller bullish man är på den tidsramen, inte mer än så. Så länge inte västvärlden motarbetar Bitcoin, så är jag superbullish.
Ju fortare Bitcoin kan regleras, desto fortare kan de stora pensionsfonderna och nationer börja diversifiera in i Bitcoin och då kommer det gå jävligt fort uppåt.
Allt hänger alltså på när och hur det regleras, inget annat.
Snubben vågar själv inte säga ett dyft för om andra applicerar samma mätning på honom att han har fel om han inte prickar exakt, så faller han på egen medicin.
Att BTC skall till 100k och 150k och 200k det kan du ta mig på orden för dock. När det sker är svårare att säga.
I nuläget baserat på dagens prisaction säger jag att det är 75% chans att någon av dessa nås 2022. Kanske ser det helt annorlunda ut om en vecka och då kommer jag justera mina odds, självklart.
Vad jag kan säga är att jag i nuläget ser det som troligare att vi når över 100k i år än att vi når under 20k.