Citat:
Ursprungligen postat av
Galdar
Tråkigt att dom inte kan gå en extra meter för sina kunder , nu måste jag givetvis vara objektiv , jag har ännu inte sett några bevis , men vi utgår från att de lurat dig och inte svarat på sånna simpla frågor som att få två olika strains då är det ingen bra verksamhet .
Jag mailade faktiskt dom en gång angående en annan fråga och fick inget svar själv för mig betyder service mind allt , kan man inte gå en extra meter för sina kunder få borde man inte arbeta inom service .
Vilka shoppar rekomenderar du förresten?
Mjo jag väntade på månader på svar, skrev kortare mail osv. Sedan helt plötsligt fick de tid att svara, men då att de inte tänker lägga 5 min på mig, och att det var oförskämt av mig att nämna att andra shoppar hjälper sina kunder, alltså what the fuck?
Jag kan lägga upp mailscreens, jag har ingen anledning till att ljuga här, andra har skrivit att han var obehaglig och hotade nästan dem ju så tänk om ger mig problem(inte för att jag är rädd då många skyddar mig, dessutom har jag skyddsystem och take precautions tom när jag inte ens är hemma) om jag lägger upp det? De har varit så skumma på mailen att jag inte litar alls på dessa människor och vill inte ha någonsin med dem och göra igen, inte intresserad utav deras produkter heller längre när alla andra butiker har bättre och en kundservice som bryr sig om sina kunder istället för att be dem om hjälp, lura, sedan ljuga om det, pissa på dem och ignorera och till och med makulera betalda orders! Herregud.
Jag vill inte förstöra hela deras butik men så att de ska känna att de gjorde fel när de lovade mig saker, bad mig om saker som jag gjorde och slösade tid på med de inte ville lägga 5min på mina mail trots jag handlat för många tusen utav dem, sedan pissade på mig, ignorerade mig och inte ens skicka betalda order samt fel och möglig produkt innan dess. Jag är en förlåtande människa och jag varnade dem att om de inte skickade min betalda order (inget extra elr rabatt inte ens två sorter) att jag skulle skriva omdöme här, de fick en chans trots allt helvete jag gick igenom pga. deras girighet och lögner.
Av den mögliga produkten(har för mig blöt kompolti, från början var den ja köpte bra sedan kom den fuktig och möglig) fick jag hälsokomplikationer i form av inflammation som jag fått uppsöka läkarvård för, tillslut blev det bra efter behandling men det kunde ha blivit värre. Buds ska inte vara helt blöta liksom, det blir mögel då.
Jag vill bara att ingen blir utsatt för samma skit som jag blev, jag skrev till dem att jag skulle skriva allt detta här om de inte skickade min betalda order som de makulerade och gav dem chans efter chans(skulle ju varnat för möglet och minska detaljer om det andra, så folk vet men inte blir avskräckta, kanske ännu snällare då jag är förlåtande som sagt) men de var kaxiga nog att skita i mig och låtsas som det regnar.
Värsta butik&köpupplevelsen någonsin. Tack och lov är de ensamma i cbdbranschen om att vara så här moraliskt korrupta. De ger hampa a bad name. Jag trodde jag hade otur men verkar vara andra som ser att det är inga schyssta folks bakom siten.
Jag har älskata riktigt många produkter på cbdbuds.nu (numera upgradenatural), otrolig kundservice, Cannabislight.se också. Testade ett bra tag sedan nordicmedcan, generalens hampa som också var schyssta, dyrare men ändå godkända och bra kvalité och kundservice. Men mina två favoriter är CBDbuds och Cannabislight, dessa bryr sig verkligen om kunden och har kvalité. Kanske ska pröva HerbalistCBD och återkommer i tråden om vad jag tyckte om deras buds om jag köper dem.