2021-12-31, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vi borde kanske alla visa mer tacksamhet för att vi fått en förhoppningsvis mer rättvis bild av dramats två huvudpersoner?

Du kan inte förneka att Barbys uppgifter är väldigt intressanta och kan bidra till att vi kanske har lättare att bilda oss en uppfattning om vad som kan ha hänt under parets sista möte?

Det är nog dessutom svårt att svara på frågor som är fientliga och inte alls syftar till att bringa klarhet i vad som föranledde kvinnans för tidiga bortgång i det aktuella fallet i Malmö?

Jag förnekar å det bestämdaste att ”Barbys” hittepålögner är sanna. Enligt mig. Finns inga bild/textbevis alls från denna person.

Vad hände med golfbollen?
Citera
2021-12-31, 04:41
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Jag förnekar å det bestämdaste att ”Barbys” hittepålögner är sanna. Enligt mig. Finns inga bild/textbevis alls från denna person.

Du vet inget om sanningshalten i Barbys inlägg.

Tvärtom har det nog varit väldigt nyttigt för oss andra att få en insikt i hur C:s fd hustru agerade och betedde sig i olika situationer? Detta kan i teorin faktiskt bringa klarhet i vilken jobbig situation C befann sig i och vad som kan ha fått honom att handla i affekt pga provokation?

Det finns inte heller något i Barbys inlägg som kolliderar med min teori om en tragisk olyckshändelse i samband med gräl om vårdnaden till det sista barnet?

Sett ur detta perspektiv så borde nog även du till slut kunna värdesätta Barbys närvaro i tråden?

Borde inte vi dessutom kunna samarbeta i tråden för att nå största möjliga resultat när vi försöker bringa klarhet i kvinnans för tidiga död?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2021-12-31 kl. 05:16.
Citera
2021-12-31, 04:46
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Det där är väl inget svar på min tidigare undran om paret kanske grälade om vårdnaden sista gången de möttes?
Jag håller med dig? Det är irriterande med svar på inlägg utan att få svar på ställda frågor?
Håller du med mig?
Citera
2021-12-31, 05:00
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Vi borde kanske alla visa mer tacksamhet för att vi fått en förhoppningsvis mer rättvis bild av dramats två huvudpersoner?

Du kan inte förneka att Barbys uppgifter är väldigt intressanta och kan bidra till att vi kanske har lättare att bilda oss en uppfattning om vad som kan ha hänt under parets sista möte?

Det är nog dessutom svårt att svara på frågor som är fientliga och inte alls syftar till att bringa klarhet i vad som föranledde kvinnans för tidiga bortgång i det aktuella fallet i Malmö?

Citat:
Du vet inget om sanningshalten i Barbys inlägg.

Tvärtom har det nog varit väldigt nyttigt för oss andra att få en insikt i hur C:s fd hustru agerade och betedde sig i olika situationer? Detta kan i teorin faktiskt bringa klarhet i vilken jobbig situation C befann sig i och vad som kan ha fått honom att handla i affekt pga provokation?

Det finns inte heller något i Barbys inlägg som kolliderar med min teori om en tragisk olyckshändelse i samband med gräl om vårdnaden till det sista barnet?

Sett ur detta perspektiv så borde nog även du till slut kunna värdesätta Barbys närvaro i tråden?

Borde inte inte vi dessutom kunna samarbeta i tråden för att nå största möjliga resultat när vi försöker bringa klarhet i kvinnans för tidiga död?

Vem är vi och oss andra? Hur var det nu med ”talesman” för alla?…
Senast redigerad av Zicksack 2021-12-31 kl. 05:39.
Citera
2021-12-31, 05:56
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Det där är väl inget svar på min tidigare undran om paret kanske grälade om vårdnaden sista gången de möttes?

Tror du att C kan ha blivit medvetet provocerad av hustruns ovilja att dela vårdnaden om sonen?

Har inte ett barn rätt till både mor och far?
Japp. Barnet har rätt till mor och far. Tom bådas familjer MEN. Inte varje förälder klarar av att ge barnet/barnen vardagstrygghet och då begränsar man rättigheter.
Ensam vårdnad betyder inte att barnet få inte träffa den andre förälder. Att en parter ansöker om det betyder inte att den få den. Det är rätten som bestämmer och man måste ha väldigt stora bevis på att den andre förälder klarar inte barnens bästa för att få det. Dömer rätten till ensam vård då finns det skäll för det.
Citera
2021-12-31, 06:01
Medlem
Gold94s avatar
Citat:

Visa tacksamhet till Trolly?
Trovärdigheten till Trolly försvann upp i det blå i ett väldigt tidigt skede..

Citat från Trolly:
- Hon slog förmodligen sina barn också..
- hennes älskare kan ha styckat kroppen, lagt dom i en cykelkorg och sen spridit ut kroppsdelarna..

Ska dom här meningarna verka trovärdiga?
Då är det här bara 2 meningar av fler sjuka teorier och påståenden Trolly har kommit med..😎
Senast redigerad av Gold94 2021-12-31 kl. 06:04.
Citera
2021-12-31, 06:08
Medlem
ursalunds avatar
Citat:

Allt som barby skriver den hörde av C låter som fyllesnack. Ett fyllo berättar för ett annat i nåt bar om sina "problem" med frun.
Vilket språk pratade de? Barbys språk är ryska och Cezarys polska. Skillnad mellan de språken är större än svenska och danska.
Senast redigerad av ursalund 2021-12-31 kl. 06:17.
Citera
2021-12-31, 06:40
Medlem
[quote=Lawnmoverman2011|78516312]

---------------------------------------------------------------------------

Vad tror du om möjligheten att C haft kontakt med sin nästan okände vän Mr B strax innan polisen kom och sydde in honom?
Mr B har ju haft spekulationer i tråden om vad som hände där på kvällen, kanske C kände för att fortsätta sina berättelser för någon som inte ifrågasatte honom.
Senast redigerad av Tufsankatt 2021-12-31 kl. 06:43.
Citera
2021-12-31, 09:02
Medlem
sybels avatar
Citat:

Tror du att C kan ha blivit medvetet provocerad av hustruns ovilja att dela vårdnaden om sonen?

Ha, ha! Jag försökte använda mig av samma svarsteknik som du. Det är ett svar i direkt paritet med dina.
JO! Ett barn har absolut rätt till båda sina föräldrar. Kan du förstå hur det känns för ett barn att mista sin mamma för att pappa har dödat henne? Tycker du att det ställer pappan i en bra dager?
Citera
2021-12-31, 09:17
Medlem
Citat:

Med tanke på Bs anmälan ang misshandel m m så misstänker jag att hon har inte tagit upp denna fråga med C direkt (hon var nog för rädd för honom).

Nu har det framkommit i tråden att C var kallad till någon "hörning" efter att B anmält honom (jag kommer inte ihåg om det hann bli något förhör ang Bs anmälan). Kanske fick han reda på det i samband med kallelsen...
Citera
2021-12-31, 09:44
Medlem
Citat:

Du använder Barbys information för att ge tyngd till din teori. Visserligen tror Barby att hon styckades av älskaren och du tror på provokation från Beatas sida som ledde till olycka.

Ingenting av det Barby berättat har kunnat bekräftas, vare sig av någon annan skribent eller i media. Hen är alltså ensam uppgiftslämnaren till enligt dom flesta helt osannolika historier. Du har varit på flashback länge och vet att ensamma obekräftade uppgiftslämnare brukar avfärdas som trådtroll.

Din teori faller om Barby inte är trovärdig. Kan du motivera varför du tycker Barby är trovärdig?

Har du fått pm med information som vi andra inte tagit del av?
Citera
2021-12-31, 10:09
Medlem
sybels avatar
Citat:
Det är ju bara att läsa Barbys inlägg. Du anser kanske att det där låter som en fullkomligt normal relation?

Nej, relationen mellan C och Barby är högst bisarr. Så otrolig att den troligtvis inte ens finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in