Linn fick mig att reflektera över en sak. Hon gick in på Systembolaget med Juvelia för att handla alkoholfritt vin, och talar om att det går emot allt hon står för. "Men det är väl ingen fara, liksom, tänker jag, hon är ju så liten."
Kan någon förklara för mig hur det skulle vara fara för Juvelia? Jag tror knappast att hon blir alkoholist bara för att hon är på Systembolaget, knappt 1,5 år. Linn har väl tagit med Juvelia på restaurang med rättigheter?
Är det fel på min telefon eller är det alla influensers som inte kan klippa sin videos ordentligt? Tex i Linns reklam om Dynanic code säger hon "...skickar in det på analys, och sen kommer ni få....". Där tar klippet slut, och hon påbörjar en helt ny tagning där hon pratar om att hon ska utföra sitt test. Vill företagen betala för reklam som är "avhuggen"?
Allt som hon skriver i det där inlägget kopplar jag ihop med nyförälskelse. När man inte får nog av varandra. Men det verkar ju som hon inte fattar att det släpper, problemen kommer efter första året efter man lärt känna varandra ordentligt. Hur kan man vara så otroligt verklighetsfrånvarande? Hon beskriver scenarion som från romantiska filmer. Det är nästan obehagligt ju. Det är synd om henne att hon är så blåst.
Det ÄR verkligen synd om henne. Hon är så sjukt verklighetsfrånvänd.