Citat:
Ursprungligen postat av
Qasa
Vem är Simon? Vad vet Linn om honom? Hur törs man efter bara en månad, bli gravid med en i praktiken okänd människa?
Jag tycker han har en känslokall blick..han ser aldrig glad eller kärleksfull ut. Linn säger att han är snygg och jag undrar om det är det enda som spelar någon roll för henne, att det alltid bara är det ytliga hon går på.
Jag skulle vara väldigt försiktig ifall jag var Linn, hon är mamma till två små barn och en kille kastar sig om halsen på henne och flyttar in direkt. Och sen går han med på att skaffa barn efter en månad tillsammans.
Simon verkar ju dessutom hoppas på en till tjej..
Hoppas att hon inte lämnar honom ensam med flickorna förrän hon känner honom bättre.
Jag undrar vad Linns föräldrar, mor-& farföräldrar egentligen tycker om att hon skaffar barn så snabbt. Det kan ju inte direkt vara med stolthet i rösten som hennes pappa berättar för arbetskollegorna att han ska bli morfar en tredje gång.
Men jag antar att hela släkten håller tyst om att barnbarnen har tre olika pappor och att äldsta flickan bara är 4 år, det är inte normalt..
Utöver det så hoppas jag att det blir en liten mini-Simon, precis som mellanflickan är en mini-Gabbe..Vet ju hur det irriterar Linn att Tindra har fått Marcus ögonform och ögonbryn..vilket är konstigt då det är det som gör henne så söt
Dr Phil tog upp det här med en ny kille i mammans liv risken för sexuella övergrepp mot barn ökade med 10 gånger. Riktigt läskigt. Men ja man är väldigt ansvarslös om man efter 2 veckor planerar graviditet med en helt okänd kille, flyttar ihop efter två månader och nu ska ha barn med. Det är inget annat än ansvarslöst. Det skriver vilken socialsekreterare under på.! Eller vanlig vettig människa för
Övrigt. Linn har inget komskvenstänk. Det märks. Hade hon haft det, hade det här med en ny kille inte hänt 2x.