2022-02-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiuj
Kommentaren har hon inte sparat, den kommer upp när samma person skriver igen.

Att kalla någons gravidmage för tjock ölmage är otrevligt.

Ja absolut men ta det via DM, att det finns folk som kommenterar fula saker är allmänt känt. Kunde inte bry mig mindre om jag bara "ser fet ut" eller om jag är gravid.. har både varit och är gravid och jag har aldrig kommenterat varken någons kropp irl eller på nätet.

Ja jag vet att det kommer upp men får jag dm från okända så brukar jag radera efter att jag läst men antar att det inte gjordes för att det var en positiv kommentar eller skrivet av henne själv..med tanke på att ngn här i tråden kommenterade "ölmage" samma sak i artikeln gällande " tomten far till alla barn" även detta har nämnts i denna tråd. Just saying

So what om man har en "tjock ölmage" om man vill ha det...det kanske är någon annan ogravid som tar illa upp om det benäms i en negativ klang
Citera
2022-02-14, 19:22
Medlem
Om nu barnet faktiskt var planerat så är det väl rimligen Simon, och inte Linns, ansvar att han orkar.
Han har valt att satsa på hockeyn trots att han inte tjänar pengar på det.
På något sätt måste han försörja sig. Mao helt rimligt att arbeta åtminstone 75% utöver hockeyn (när barnet är fött har han rätt att gå ner till 75% så han får väl göra det då. Ellwr vara föräldraledig på deltid).
Citera
2022-02-14, 19:42
Medlem
Nu börjar Simme klä av ska också jag dööör 😂 så piskad
Citera
2022-02-14, 19:56
Medlem
Tusan, skämskudden åkte fram nu när dom kastat kläderna på senaste bilden
Citera
2022-02-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Om nu barnet faktiskt var planerat så är det väl rimligen Simon, och inte Linns, ansvar att han orkar.
Han har valt att satsa på hockeyn trots att han inte tjänar pengar på det.
På något sätt måste han försörja sig. Mao helt rimligt att arbeta åtminstone 75% utöver hockeyn (när barnet är fött har han rätt att gå ner till 75% så han får väl göra det då. Ellwr vara föräldraledig på deltid).

Självklart får han se till att ta sitt föräldraansvar oavsett om barnet var planerat eller ej,alla vet ju hur barn blir till. Ställer mig dock tveksam till att en 23-årig (då) man som spelar hockeyn för skojs skyll och därutöver saknar försörjning planerar barn 7 veckor efter att de träffats...låter sinnessjuk..tror säkert att det var planerat men sannolikt inte gemensamt..men S är vuxen så då får man stå sitt kast om man har oskyddat sex helt enkelt 🤷‍♀️borde dessutom vara ganska lätt att förutspå med tanke på tidigare historik av sk planerade graviditeter
Citera
2022-02-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
eller skrivet av henne själv..med tanke på att ngn här i tråden kommenterade "ölmage" samma sak i artikeln gällande " tomten far till alla barn" även detta har nämnts i denna tråd. Just saying

Precis så tänkte jag också..för den första kommentaren var sååå extremt överdriven. Jag är 100% säker på att den är fejk.

Aldrig att någon skulle skriva till Linn att alla män vill ha henne och att hon har en perfekt timglasfigur..
Citera
2022-02-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violaa
🙈🙈🙈förstår inte vf de måste stå i underkläder🤭
Citera
2022-02-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Precis så tänkte jag också..för den första kommentaren var sååå extremt överdriven. Jag är 100% säker på att den är fejk.

Aldrig att någon skulle skriva till Linn att alla män vill ha henne och att hon har en perfekt timglasfigur..
Hon får ju hundratals/tusentals dm om dagen enligt egen utsago och att inte radera efter man läst då lär ju inkorgen svämma över.. ja väääldigt överdriven..bara en massa floskler..det var ju ingen som friade till henne i dm:et utan uppmanade henne att välja en bland alla dessa "friare" eftersom hon är så perfekt eller ngt i den stilen minns inte direkt..antar att den varit uppe i stories i maj 2021 när den "skickades" och kanske för att den hon dejtade då skulle se henne som ett "kap" eller fria direkt...det var väl ngn hon dejtade i samma veva som inte ville flytta in direkt eller ngt i den stilen (läste det i tråden här)
Citera
2022-02-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violaa

Jag tycker synd om Fanny som måste ta såna här bilder..

Undrar varför Linn är så besatt av att fotograferas i underkläder/naken både som gravid och icke gravid, speciellt rumpbilder gillar hon tydligen..men endast när hon har blivit dumpad.
Citera
2022-02-14, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Ja absolut men ta det via DM, att det finns folk som kommenterar fula saker är allmänt känt. Kunde inte bry mig mindre om jag bara "ser fet ut" eller om jag är gravid.. har både varit och är gravid och jag har aldrig kommenterat varken någons kropp irl eller på nätet.

Ja jag vet att det kommer upp men får jag dm från okända så brukar jag radera efter att jag läst men antar att det inte gjordes för att det var en positiv kommentar eller skrivet av henne själv..med tanke på att ngn här i tråden kommenterade "ölmage" samma sak i artikeln gällande " tomten far till alla barn" även detta har nämnts i denna tråd. Just saying

So what om man har en "tjock ölmage" om man vill ha det...det kanske är någon annan ogravid som tar illa upp om det benäms i en negativ klang

Nej, du bryr dig inte men det kan väl inte var någon som kollat Linns konto och missat att hon tar åt sig. Av allt. Hela tiden.

På skalan är väl Linns konto ungefär så långt ifrån det här forumet det går att komma.
Hon tar illa av allt och här inne ska man vara elak.

Det var onödigt skrivet och det skrevs för att vara elak. Jag förstår att hon tog illa upp.
Citera
2022-02-14, 20:21
Medlem
Hon kanske skrev inlägget själv efter att ha läst ölmage-kommentaren här inne. Mycket möjligt.
Citera
2022-02-14, 20:25
Medlem
Med tanke på att hon skriver att hon inte känner sig lika fin och bekväm med sin graviditet, så är man förvånad över att hon lägger upp så många bilder där hon bara har underkläder eller är naken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in