Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-22, 21:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Jo, men det är ett sidoquest i varje avsnitt och det tar ofta upp mycket tid.

Menade att det var 1 sidoquest i avsnitt 1 och sen inget mer i resterande avsnitt. The Mandalorian, där snackar vi sidoquest i varje avsnitt.
Citera
2021-12-23, 15:09
Medlem
Gnällinlägg.

Jävlar vad jag stör mig på barden.
Särskilt frisyr och sättet att underhålla på tavernan.

OT-inlägg

Fattar inte vad folk ser i Witcher 3 spelet.
Iaf inte dom som hyllar det som det bästa spelet genom tiderna.
Citera
2021-12-23, 18:07
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Mindre naket i denna omgång. Det enda man såg var axlar och fötter. Varför tycker de inte att kvinnobröst och kvinnorumpa är värt att visa? Så besviken.
Du får se bruxans/vampyrens tuttar i avsnitt 1, så varför klaga
Citera
2021-12-27, 01:16
Medlem
Matsu-sans avatar
Säsong 2 börjar lovande i nån slags skönheten och odjuret tappning. Men ju mer säsongen lider så känns det som en transportsträcka med mycket hopp fram och tillbaka. En hel del saker känns malplacerat och tyvärr fortsätter wokeismen i form av märkliga interracialblandningar.
Citera
2021-12-27, 01:18
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putss
Gnällinlägg.

OT-inlägg

Spelet är så fruktansvärt välskrivet i alla dess former. Det fullkomligt utklassar allt som denna halvdana serie kämpar med att åstadkomma.
Citera
2021-12-28, 10:59
Medlem
Citat:

Han är väl en av de bättre castade och en av de bättre skådespelarna i Witcher. Varenda en av magikerna är ju kassa (förutom kanske Tissaia). De enda som faktiskt gör att serien är bra är ju Geralt och Jaskier.

Citat:

Så är det. Men det faktum att spelet i princip har 9.3/10 är ju ändå beviset på att spelet är extremt välgjort. Vilket det också är.

Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Du får se bruxans/vampyrens tuttar i avsnitt 1, så varför klaga

Vissa av oss kanske inte är särskilt intresserade av att se tuttar. Jag blir inte köpt av att se nakna tjejer utan kräver lite högre standard än det. Men å andra sidan så är det ju illa när säsong 1 är bättre än säsong 2, och säsong 1 var ju knappast ett mästerverk.
Citera
2021-12-29, 17:24
Medlem
GreenBastards avatar
Är det någon som vet varför många av manliga karaktärerna vankar fram som pingviner? Både Geralt och Istredd går ju som om de har något uppkört i arslet. Sen varför ska de ha med det typiska walking dead viskande när kvinnorna i serien pratar? Är det någon trend sen walking dead att kvinnor ska prata så?

Jag tycker serien är alldeles för seg i säsong två, Ciris plot hade de kunnat avverka i ett till två avsnitt.
Citera
2021-12-29, 17:55
Medlem
Horrorgrams avatar
Freya Allan som spelar Ciri. Länge sen jag något så jävla hett. Fan kuken står ju direkt när man ser henne. Helvete.
Citera
2021-12-29, 19:04
Medlem
Zog Ruless avatar
Gillade säsong två men det var för få avsnitt. CGI var inte den bästa, ibland såg det löjligt dåligt ut. Överlag en helt ok serie.
Citera
2021-12-29, 21:01
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Freya Allan som spelar Ciri. Länge sen jag något så jävla hett. Fan kuken står ju direkt när man ser henne. Helvete.
Hon växte upp bra mellan säsongerna får jag medge. Hoppas hon fortsätter på det spåret för då blir hon riktigt fin framöver.
Tyvärr har hon ju inte så mycket konkurrens vad gäller utseende i serien.
Citera
2021-12-30, 15:31
Medlem
En granskning av serien av https://nordfront.se/kritisk-granskning-av-netflixs-smutstvattning-av-the-witcher som väl inte är så "snäll", håller dock med om det mesta.
"Nordfront går i den här artikeln igenom hur Netflix förgripit sig på The Witcher-berättelsen genom att låta vita karaktärer spelas av icke-vita skådespelare. Ett fenomen som i omvända situationer brukar kallas för ”white washing” och ”kulturell appropriering”."
Citera
2021-12-30, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Hon växte upp bra mellan säsongerna får jag medge. Hoppas hon fortsätter på det spåret för då blir hon riktigt fin framöver.
Tyvärr har hon ju inte så mycket konkurrens vad gäller utseende i serien.

Älvdrottningen är ju rätt het.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in