2021-12-29, 07:10
Medlem
Thraxxs avatar
Har haft chansen vid några tillfällen i livet vara med på trekant, men då har det varit med en annan kille till så då får det vara. Hade det dock varit med två brudar så hade jag allt tagit den chansen.
Citera
2021-12-29, 07:28
Medlem
Att man ens funderar på att korsa lans med en annan snubbe.
Skall du ligga där svettig, bredvid en annan SNUBBE?
Hans händer kommer emot din bak. Du kan känna hans svett o sarre,
Skägget skrapar lätt mot din rygg.
FY FAN VAD ÄCKLIGT!

Dessutom kommer du säkert få hål nummer två eller bli sloppy second.

Slå den där bögiga tanken ur hågen direkt.
Föreslå att du knullar tjejen ensam istället eller att hon tar med en polare så det blir två tjejer på dig.
Citera
2021-12-29, 07:28
Medlem
KingHisss avatar
Det händer ju såklart. Min teori är i slutändan att en kvinna har 3 hål som oftast tacksamt och girigt tar emot kuk. Att det skulle ske samtidigt handlar väl bara om optimering/nyttomaximering.

Sen har ju vissa män svårigheter att prestera med andra män i samma rum. Men så är det väl bara när man inte är trygg i sin sexualitet och kanske lite rädd att "komma åt"

Men inget har fått bög-gener eller HIV genom att nudda en annan mans pungkula.

Mitt tips eftersom du är extra-penis, känn in din plats och knulla skiten ur ludret. Go animal, kör dubbel i alla hål, ass 2 mouth, spotta horan i fittan.

Ge henne mersmak. Inom sin tid så kommer den lilla flickan vilja ha gängpumpen.
Citera
2021-12-29, 07:30
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
FY FAN VAD ÄCKLIGT!

Föreslå att du knullar tjejen ensam istället eller att hon tar med en polare så det blir två tjejer på dig.

Men tänk om tjejerna har lebbfobi och är osäkra i sin sexualitet som dig?
Citera
2021-12-29, 08:10
Moderator
pbos avatar
Relationsakuten --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2021-12-29, 08:32
Medlem
halaltarzans avatar
Kör vetja, om du inte gillar det är du i alla fall en erfarenhet rikare.

Själv har jag bara haft det en gång p.g.a. att det var inte min grej helt enkelt, men kan ändå tänka tillbaka på det med ett leende för när jag kom sprutade jag ner min polare och höll fan på att garva ihjäl mig.
Citera
2021-12-29, 08:40
Medlem
BenDaviss avatar
Snubbar som har problem med en MMF för att det på något sätt ska vara bögigt är troligtvis smygbögar som är rädda för att dela en kvinna med en annan naken man.

Är man trygg i sin sexualitet så är det såklart inte på något sätt jobbigt, det är ju kvinnan man knullar.

Så TS borde absolut hoppa in i trekanten så länge damen är attraktiv. Lev livet!

Har själv deltagit i två stycken. Ena blev sådär eftersom vi var e:ade och ej funktionsdugliga men det blev jävligt nice ändå. Den andra var nyktert och ett av mina bästa sexminnen, mycket för att det var med en bra vän och en tjej jag då var kär i. Fett nice!
Citera
2021-12-29, 09:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Aldrig i livet så, varsin hål såklart

Fast era kukar kommer ju mötas, det är oundvikligt. Klara du av det så kör på.
Citera
2021-12-29, 09:22
Medlem
Fagbosses avatar
blir ni rädda när ni sitter i en bastu med nakna män också eller? Tror ni att ni transformeras till bögar för att ni är nära en naken man?

ujujuj
Citera
2021-12-29, 09:28
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Okej, hör på här nu.
Jag tillhör det relativa fåtal som faktiskt har varit med om en trekant.
Jag var knappt 18, och det var med två tjejer.
För att göra en komplicerad historia kort så var det en tjej som var oskuld, och förtjust i mig.
Hennes kompis, mer sexuellt erfaren, ville att jag skulle ta kompisens oskuld, men eftersom jag inte hade en aning och därför inte tog något initiativ, så fixade den sexuellt erfarna tjejen till så att vi alla tre hamnade i samma säng.
Rent sexuellt fungerade det, men i efterhand måste jag säga att det inte alls blev bra.
Varken för mig eller för tjejen som gillade mig.
Pinsamt och jobbigt.
vilken lök du är, totalt misslyckad

Jag har haft trekanter, fyrkanter, gangbang. Två tjejer, tre tjejer, 3 killar en tjej.

Vad är det konstiga o unika i detta? Är man inte socialt handikappad o helt utan charm så kan man inte misslyckas om man vill.

Efterfester

Folk som ringt påtända o kåta

Nymfomaner man sprunget på som dragit med tjejkompisar

Hyrt lyxhoror o snortat koks med dessa hel natt

så nej, lev livet, var inte så trångsynta ni tror man måste kolla på porr o drömma..lev porren irl.
Citera
2021-12-29, 09:34
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
FY FAN VAD ÄCKLIGT!

Kom igen när du haft sex med någon annan dig själv lilla pojken
Citera
2021-12-29, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Okej, hör på här nu.
Jag tillhör det relativa fåtal som faktiskt har varit med om en trekant.
Jag var knappt 18, och det var med två tjejer.
För att göra en komplicerad historia kort så var det en tjej som var oskuld, och förtjust i mig.
Hennes kompis, mer sexuellt erfaren, ville att jag skulle ta kompisens oskuld, men eftersom jag inte hade en aning och därför inte tog något initiativ, så fixade den sexuellt erfarna tjejen till så att vi alla tre hamnade i samma säng.
Rent sexuellt fungerade det, men i efterhand måste jag säga att det inte alls blev bra.
Varken för mig eller för tjejen som gillade mig.
Pinsamt och jobbigt.

Flerkanter blir sällan bra. Svårt att fokusera på ens egna njutning. Flerkanter är överskattade. Har varit med om trekant och niokant. Surrealistiskt, men sexmässigt ger jag detta en 2:a i betyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in