2021-12-29, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Fast era kukar kommer ju mötas, det är oundvikligt. Klara du av det så kör på.
Varför måste de mötas? Den ena i munnen, den andra i fittan/röven. Eller du kanske är oskuld och tror att alla hål är på samma ställe?
Citera
2021-12-29, 10:36
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagbosse
blir ni rädda när ni sitter i en bastu med nakna män också eller?

Nu är det förvisso en avsevärd skillnad att sitta i en bastu med en naken man jämfört att ha samlag tillsammans med denne. Det blir ju lite larvigt att låtsas som det är ungefär samma sak.

Sedan om folk vill ha det så har jag ingen åsikt om detta, det är dock inget för mig.
Citera
2021-12-29, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Är det normalt som kille vara med på en trekant? har en erbjudande att träffa ett par kvinnan med snubben. Trekant på henne.

Beror ju på i vilken miljö du vitsas på.

Haft min skära del av trekanter och fler kommer det antagligen också till att bli. Däremot gillar jag inte när killen i paret är en sådan där "bestämmande typ" liksom påtalar hur man ska knulla etc... Det där är ingen höjdare och då får det helst vara för min del.
Citera
2021-12-29, 10:47
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Är det normalt som kille vara med på en trekant? har en erbjudande att träffa ett par kvinnan med snubben. Trekant på henne.
GAY!
Om du inte är bisexuel så är det hon som har trekanten och inte du
Citera
2021-12-29, 10:56
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Är man trygg i sin sexualitet så är det såklart inte på något sätt jobbigt
Samma ursäkt varje gång dekadenta bögar är igång. Ungefär som att allt vidrigt är OK bara det är en sexuell fetish.
Citera
2021-12-29, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
GAY!
Om du inte är bisexuel så är det hon som har trekanten och inte du

Jag är hetero och det kommer aldrig att ske, man är porrskadad och att titta på porr måste ta slut omedelbart. Man har blivit så grov av skiten och det blir bara grövre
Citera
2021-12-29, 12:56
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Samma ursäkt varje gång dekadenta bögar är igång. Ungefär som att allt vidrigt är OK bara det är en sexuell fetish.

Du kan inte jämföra att dela en kvinna med en annan naken man som man inte har sex med med vidriga sexuella fetisher.

Det är ju inget sexuellt männen emellan i en klassisk MMF. Så endast en smygbög kan ha problem med en sån, rädd för att inte kunna behärska sig med den andra nakna mannen i sin närhet.
Citera
2021-12-29, 13:02
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Fråga 10 000 människor om de haft en trekant. Hur många av dem tror du kommer svara ja?
Beror ju lite på ålder och så, men skulle inte förvåna mig om du kommer uppemot hälften. Inte så att de har det varje vecka, men någon gång. Det förutsätter sannolikt att man också får svara anonymt eftersom det på något sätt är tabu att ens antyda att man skulle vara intresserad av sex med mer än en person.

Jag ser det som fullkomligt normalt att man är flera ibland, ibland extra kvinna med oss som par, ibland ett par eller fler, ibland en extra man... Det betyder inte att det händer hela tiden (även om det för just oss händer minst en gång i månaden).

Så ja, TS, det är fullkomligt normalt, både med 2 män och 1 kvinna och 2 kvinnor en man eller två par eller fler.
Citera
2021-12-29, 13:04
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Att man ens funderar på att korsa lans med en annan snubbe.
Skall du ligga där svettig, bredvid en annan SNUBBE?
Hans händer kommer emot din bak. Du kan känna hans svett o sarre,
Skägget skrapar lätt mot din rygg.
FY FAN VAD ÄCKLIGT!

Dessutom kommer du säkert få hål nummer två eller bli sloppy second.

Slå den där bögiga tanken ur hågen direkt.
Föreslå att du knullar tjejen ensam istället eller att hon tar med en polare så det blir två tjejer på dig.
Det är därför det aldrig hänt dig... :-)
Citera
2021-12-29, 13:07
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Flerkanter blir sällan bra. Svårt att fokusera på ens egna njutning. Flerkanter är överskattade. Har varit med om trekant och niokant. Surrealistiskt, men sexmässigt ger jag detta en 2:a i betyg.
Då tror jag du haft lite otur... :-)
Citera
2021-12-29, 18:19
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Beror ju lite på ålder och så, men skulle inte förvåna mig om du kommer uppemot hälften. Inte så att de har det varje vecka, men någon gång. Det förutsätter sannolikt att man också får svara anonymt eftersom det på något sätt är tabu att ens antyda att man skulle vara intresserad av sex med mer än en person.

Jag ser det som fullkomligt normalt att man är flera ibland, ibland extra kvinna med oss som par, ibland ett par eller fler, ibland en extra man... Det betyder inte att det händer hela tiden (även om det för just oss händer minst en gång i månaden).

Så ja, TS, det är fullkomligt normalt, både med 2 män och 1 kvinna och 2 kvinnor en man eller två par eller fler.

Hade en trekant i min ungdom som var med 1 tjej och 1 kille, således var vi 2 tjejer.

Har fått frågan några ggr under mitt liv och det har alltid gällt just den konstellationen. Aldrig fått frågan om just 2 killar.

Bara gjort det just en gång.

En sån sak som för mig i allafall funkade betydligt bättre i fantasin än i verkligheten.

Normalt eller ej, vad spelar det för roll? Om det är något du vill göra varför inte testa.
Citera
2021-12-29, 23:56
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok

Hälften??? Tror du hälften av alla människor du känner har haft trekant? Det låter festligt om det var så vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in