• 1
  • 2
2021-12-29, 00:45
Medlem
Är det normalt som kille vara med på en trekant? har en erbjudande att träffa ett par kvinnan med snubben. Trekant på henne.
Citera
2021-12-29, 00:53
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Är det normalt som kille vara med på en trekant? har en erbjudande att träffa ett par kvinnan med snubben. Trekant på henne.

"Trekant på henne?"
En trekant är inte 2+1, en trekant är tre i ett.
Jag vet inte riktigt vad som menas med "normalt", men som heterosexuell man föredrar jag sex utan att en annan mans kuk är inblandad.
Citera
2021-12-29, 00:55
Medlem
När två killar delar på en tjej så är det en trekant där killarna delar på tjejen. Det är inte lika vanligt killarna går på varandra.

När det är två tjejer som delar på en kille, så är det mer riktig trekant för tjejerna är mer på varandra också.

Jag tror dock det är mycket vanligare med 2 män + 1 kvinna än 2 kvinnor + 1 man.
Citera
2021-12-29, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
"Trekant på henne?"
Jag vet inte riktigt vad som menas med "normalt", men som heterosexuell man föredrar jag sex utan att en annan mans kuk är inblandad.

Jag är också hetero men förmodligen min porr tittande har normaliserat detta sjuka tanke tänk vad porr kan förstöra för en.
Citera
2021-12-29, 00:57
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
När två killar delar på en tjej så är det en trekant där killarna delar på tjejen. Det är inte lika vanligt killarna går på varandra.

När det är två tjejer som delar på en kille, så är det mer riktig trekant för tjejerna är mer på varandra också.

Jag tror dock det är mycket vanligare med 2 män + 1 kvinna än 2 kvinnor + 1 man.
Precis som på film...
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
"Trekant på henne?"

Fast oftast med MMF så är det "kvinnan i centrum" och det kan med ett bonnigare språk beskrivas "Trekant på henne". Antar jag.
Citera
Medlem
Citat:

2 män på en kvinna tycker du det är normalt att vara med på?
Citera
2021-12-29, 01:32
Medlem
Citat:

Ja precis så är det i filmerna.
Citera
2021-12-29, 01:35
Citat:

Givetvis, gärna fler. Men två är minimum annars kan det vara.
Citera
2021-12-29, 01:36
Medlem
Citat:

Normalt, alltså folk pratar och det görs filmer. Men i praktiken så är det nog max 10% av befolkningen som ens har provat på det.

Man glömmer lätt det att vanligt folk är faktiskt vanligt folk och det i såpass stor omfattning att när man pratar om trekanter så är det mindre än en av tio som sysslar med sådant.
Citera
2021-12-29, 01:38
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Kör!
Om det blir osoft är det bara att packa ihop och dra.
Citera
2021-12-29, 01:50
Medlem
Mayahems avatar
Nej!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto