2021-12-27, 23:07
Medlem
Alltså, folk har olika erfarenheter och gillar olika saker. Och tur är väl det. Det finns ingen anledning till att klanka ner på andra, att incels och bittra gamla haggor/troll ska kalla andra kvinnor för luder och dylikt bara för att vissa gillar en snopp över medel. En del kvinnor finner det sexigare och skönare. Get over it. Är det såå provocerande läs inte i tråden.
Senast redigerad av Liljor 2021-12-27 kl. 23:13.
Citera
2021-12-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Alltså, folk har olika erfarenheter och gillar olika saker. Och tur är väl det. Det finns ingen anledning till att klanka ner på andra, att incels och bittra gamla haggor/troll ska kalla andra kvinnor för luder och dylikt bara för att vissa gillar en snopp över medel. En del kvinnor finner det sexigare och skönare. Get over it. Är det såå provocerande läs inte i tråden.

Ja, det är mycket skönare med stor tycker jag iallfall. Jag kan inte tänka mig en liten då är jag hellre utan för det är typ samma sak.
Liten =inget skönt. Så då finns ingen anledning ha sex ens.
Citera
2021-12-28, 14:01
Medlem
swebarbs avatar
känns inte som ha en stor kuk hjälper om man vill hitta kk... vad är poängen ? allt handlar om det yttre ändå..
Citera
2021-12-28, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
känns inte som ha en stor kuk hjälper om man vill hitta kk... vad är poängen ? allt handlar om det yttre ändå..

Du vet att alla med stor är oseriös.
Citera
2021-12-28, 19:01
Medlem
Citat:

Så du tror att en incel med stor lockar? Näe, tror nog man väljer nån som kan nåt istället.
Citera
2021-12-28, 20:25
Medlem
Citat:

Beror alldeles på vilken typ av kvinna du söker som kk?
Jag har tex inte förstått tjusningen med stora, så för mig är inte en stor kuk någon fördel.
Inte heller utseendet är det centrala för mig, det är mera hur mannen kan föra sig i samtal med mig vilka personliga egenskaper han visar prov på, som till stor del avgör om jag blir intresserad eller inte.

Beror säkert en del på ålder, en del på vad man själv söker, så mitt svar är inte allmängiltigt för kvinnor överlag. Men söker du på populära appar, så lär utseendet vara en stor del gissar jag?
Citera
2021-12-28, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Beror alldeles på vilken typ av kvinna du söker som kk?
Jag har tex inte förstått tjusningen med stora, så för mig är inte en stor kuk någon fördel.
Inte heller utseendet är det centrala för mig, det är mera hur mannen kan föra sig i samtal med mig vilka personliga egenskaper han visar prov på, som till stor del avgör om jag blir intresserad eller inte.

Beror säkert en del på ålder, en del på vad man själv söker, så mitt svar är inte allmängiltigt för kvinnor överlag. Men söker du på populära appar, så lär utseendet vara en stor del gissar jag?

Skulle du vara KK med någon du inte är attraherad av rent fysiskt?

Citat:
Ja det är trist om du inte ens fått chansen, hur du nu ser ut. Så blir det för vissa. För mig är det nog 50/50 mellan utseende och personlighet. De jag har dejtat, där har det inte slagit mig wow vad snygga de är, utan det var andra saker i personligheten man fastnade för. Den som jag dejtar nu, som inte vill leva utan mig och säger att jag är den första kvinnan han ens har älskat, han har en fin själ, är kärleksfull och charmig, så han blir sexig i mina ögon. Okej, han är vältränad, så han är fin även därför men det kan alla åstadkomma för att bli mer intressanta för tjejer. Men började det med fysisk attraktion? Nej. Så det finns hopp, fast kanske inte om man söker genom nätdejting.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-12-28 kl. 23:14.
Citera
2021-12-28, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Skulle du vara KK med någon du inte är attraherad av rent fysiskt?

Inte med en man jag får ont i ögonen av att titta på, nej.
Men då jag lärt känna en man under en tid, för att ta reda på om vi vill samma sak och gillar samma saker, så är jag ju redan attraherad av hans personliga egenskaper. Då krävs inte mera än att han ser "normal" ut, vad nu det exakt är?
Så, när jag väl känner mig attraherad av mannen på ett mentalt plan, så ska det mycket till för att jag inte ska vara attraherad av honom fysiskt också.
Citera
2021-12-29, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
Ja, de är oseriösa horbockar

Ja du har så rätt hela tiden. De med stor är oseriös.

Då kanske du även hade rätt om att det är incel med liten som är bäst då 🤭 får testa det nästa gång och uppdatera.
Senast redigerad av Jendy 2021-12-29 kl. 01:16.
Citera
2021-12-29, 02:30
Medlem
Men det va ett djavla tjat, jag har stor kuk, tjejerna alskar det, stor kuk ar bast, fatta.
Citera
2021-12-29, 14:48
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Du vet att alla med stor är oseriös.

per automatik , varför då ? jag är snäll men det bryr sig ingen om idag såklart. jaha så jag är ful o ha en större snopp är en nitlott alltså.. vilken jackpot lol.
Citera
2021-12-29, 15:14
Medlem
Citat:
per automatik , varför då ? jag är snäll men det bryr sig ingen om idag såklart. jaha så jag är ful o ha en större snopp är en nitlott alltså.. vilken jackpot lol.

Enligt min och andras erfarenhet är de med stor oseriös.
Enligt erfarenhet har alla incels liten också, lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in