Citat:
Tack för tipset, ska definitivt kolla in. Ja jag har blivit monitored, fast egentligen började det redan i barndomen, så man har vant sig
har dock kapat familjen på senare år och jag ställer inte upp på någon skit oavsett. Så det är nog lugnt, är inte speciellt orolig ... ringde en gammal "polare" i afton, definitivt connected också men ville kolla läget. Och det var trevligt att höras faktiskt trots allt *shrugs*. Jaja. Jag är väldigt medveten iaf och vet var jag har mig själv. Tror det är det viktigaste, kommer aldrig känna mig lost och vilsen som innan sas. Sen får man väl jobba med vad man har till hands sas(?) och om det inte funkar letar man sig vidare, vilket man ju alltid gör ändå i kraft av ... sin existens liksom 
Men ja, tar till mig det du skriver och kollar upp
Som sagt, jag har en ganska så speciell bakgrund.
Jag kan ha nåt speciellt rent spirituellt, eller har fått det antytt iaf. Vilket jag då avfärdade totalt. Aldrig kännt mig speciell öht fast jag hade en näradödenupplevelse vilket är ganska så speciellt och det gav mig en del tankar och ett helt annat perspektiv antar jag. Alltså alltid varit begåvad, men det är ju inget speciellt, det är väl mest nåt man pressar på om man är osäker överlag... tror jag. Men ja, jag har koll på mig själv iaf och den kollen kommer bara att växa, inte minska, uppskattar ditt tips
har dock kapat familjen på senare år och jag ställer inte upp på någon skit oavsett. Så det är nog lugnt, är inte speciellt orolig ... ringde en gammal "polare" i afton, definitivt connected också men ville kolla läget. Och det var trevligt att höras faktiskt trots allt *shrugs*. Jaja. Jag är väldigt medveten iaf och vet var jag har mig själv. Tror det är det viktigaste, kommer aldrig känna mig lost och vilsen som innan sas. Sen får man väl jobba med vad man har till hands sas(?) och om det inte funkar letar man sig vidare, vilket man ju alltid gör ändå i kraft av ... sin existens liksom 
Men ja, tar till mig det du skriver och kollar upp
Som sagt, jag har en ganska så speciell bakgrund.Jag kan ha nåt speciellt rent spirituellt, eller har fått det antytt iaf. Vilket jag då avfärdade totalt. Aldrig kännt mig speciell öht fast jag hade en näradödenupplevelse vilket är ganska så speciellt och det gav mig en del tankar och ett helt annat perspektiv antar jag. Alltså alltid varit begåvad, men det är ju inget speciellt, det är väl mest nåt man pressar på om man är osäker överlag... tror jag. Men ja, jag har koll på mig själv iaf och den kollen kommer bara att växa, inte minska, uppskattar ditt tips
Speciell bakgrund? Låter fascinerande i sammanhanget. Du kan ju skriva till mig som mejl ifall du inte vill dela din bakgrund öppet här.