2021-12-26, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
De är - du, dvs lama counterintelligence-operatives/payed trolls där för att "muddy the waters" med ren smörja. Men det är såpass genomskinligt att man spottar det på tre och ett halvt ljusårs avstånd 😂 allt jag har att erbjuda är sanning. Tlllykke👍

Ni borde anställa mig istället .. eftersom att jag är minst 10 ggr så bra som er på det ni själva är satta till att handha, fast jag hade ändå declined 😂 (gillar inte bs nämligen - själv dealar jag bara i sanning) (ingen ironi, jag är fullt seriös.. sedan 1a klass, fast ingen trodde mig då heller lmao) god forts och allt gott hahaha.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-26 kl. 18:22.
Citera
2021-12-26, 18:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
De är - du, dvs lama counterintelligence-operatives/payed trolls där för att "muddy the waters" med ren smörja. Men det är såpass genomskinligt att man spottar det på tre och ett halvt ljusårs avstånd 😂 allt jag har att erbjuda är sanning. Tlllykke👍

Citat:
Ni borde anställa mig istället .. eftersom att jag är minst 10 ggr så bra som er på det ni själva är satta till att handha, fast jag hade ändå declined 😂 (gillar inte bs nämligen - själv dealar jag bara i sanning) (ingen ironi, jag är fullt seriös.. sedan 1a klass, fast ingen trodde mig då heller lmao) god forts och allt gott hahaha.

50K i lön efter skatt - är du med "oss"... Hahhahahhahhaha!

Jag har avslöjat skitsnackare här i tre hela år. Speciellt de som hävdar science fiction-propaganda.

God fortsättning!
Citera
2021-12-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
50K i lön efter skatt - är du med "oss"... Hahhahahhahhaha!

Jag har avslöjat skitsnackare här i tre hela år. Speciellt de som hävdar science fiction-propaganda.

God fortsättning!

Okej, isåfall har du ett jäkligt konstigt samt delvis insatt schitzofrent vis att göra det på.
Nej.
Du är aningen insatt i problematiken och sen så spinner du på det, det är allt, lol. "Sci-fi propagandan" är endast vad man kunnat utläsa utav dina egna fragmenterade inlägg 😂
Citera
2021-12-26, 19:11
Medlem
Citat:
Okej, isåfall har du ett jäkligt konstigt samt delvis insatt schitzofrent vis att göra det på.
Nej.
Du är aningen insatt i problematiken och sen så spinner du på det, det är allt, lol. "Sci-fi propagandan" är endast vad man kunnat utläsa utav dina egna fragmenterade inlägg 😂

Youve been had, således. The game is up 😂... Men jag har den goda smaken att bara tagga på precis som vanligt 💪
Citera
2021-12-26, 19:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Nej.

Hahahaahhaaha!

Visst. Vet du ens vad du pratar om?

Tack för dina poäng & råd. Det är riktigt god insyn.

Dock förstår du inte vad du diskuterar om gällande informationen som finns om ämnet i fråga. Visst har även jag påverkats av denna propaganda därför håller jag det så grundläggande som möjligt.

De flesta som skriver har saknar erfarenhet. Jag å andra sidan har både erfarenhet & bred kunskap om ämnet i fråga.
Citera
2021-12-26, 19:14
Medlem
Citat:
Hahahaahhaaha!

Visst. Vet du ens vad du pratar om?

Tack för dina poäng & råd. Det är riktigt god insyn.

Dock förstår du inte vad du diskuterar om gällande informationen som finns om ämnet i fråga. Visst har även jag påverkats av denna propaganda därför håller jag det så grundläggande som möjligt.

De flesta som skriver har saknar erfarenhet. Jag å andra sidan har både erfarenhet & bred kunskap om ämnet i fråga.

Okej hehe jamen vad fint, vi fixar en helt ny tråd såsmåningom - utan dig 😂
Citera
2021-12-26, 20:12
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Youve been had, således. The game is up 😂... Men jag har den goda smaken att bara tagga på precis som vanligt 💪

Citat:
Okej hehe jamen vad fint, vi fixar en helt ny tråd såsmåningom - utan dig 😂

Gör det. Denna tråd startades troligen av de ansvariga eftersom de vill att vi exponerar oss själva med det vi "upplevt" av denna olagliga, oetiska & amoralisk sociala & psykologiska operation, experiment & forskning. Närmare beskriver som underrättelse- & påverkansoperation.

Subreddit om Gang Stalking har 26K följare. Där finns de som förstår mig & det här på djupare plan. Tio sidor här på Flashback är lika med ett inlägg där med dess kommenterar.
Citera
2021-12-26, 20:48
Medlem
Bra respons, jag köper den
Jo men det är ju typ halva syftet med flashback. Jag kan personligen koppla "joe rogan experience", the weinsteins", deras pods + diverse alternativ-pods och mycket annat rent konkret till så kallad "gangstalking". Även "du kan vi" och andra publikationer i Sverige. Inte till något som helst nefarious syfte, vilket inte heller är poängen eller varför de går igång, inte alls. Som ren kuriosa dock är det ju iaf lite kul ändå. Egentligen kan man inte säga någonting om det, för om man gör det ja då är man antingen schitzofren eller psykotisk. Så jag gör inte det, men det är intressant att beakta iaf och väldigt konkret: Dvs, de visste vad jag lyssnade på och kunde sätta in en resurs specifikt där det "behövdes"... ja. Får bli till ett annat inlägg. Som sagt är inte det vad detta ska handla om. Poängen är att vi vet, och att de vet att de har blivit tagna med händerna i syltburken och det är rätt värt (fast deprimerande) bara i sig. De ska fasa in sitt nya etablissemang och vill ha gatan rent och prydligt sopad innan - I guess?
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-26 kl. 21:00.
Citera
2021-12-26, 20:53
Medlem
Citat:
Jo men det är ju typ halva syftet med flashback. Jag kan personligen koppla "joe rogan experience", the weinsteins", deras pods + diverse alternativ-pods och mycket annat rent konkret till så kallad "gangstalking". Även "du kan vi" och andra publikationer i Sverige. Inte till något som helst nefarious syfte, vilket inte heller är poängen eller varför de går igång, inte alls. Som ren kuriosa dock är det judock lite kul ändå. Egentligen kan man inte säga någonting om det, för om man gör det ja då är man antingen schitzofren eller psykotisk. Så jag gör inte det, men det är intressant att beakta iaf och väldigt konkret Dvs, de visste vad jag lyssnade på och ... ja. Får bli till ett annat inlägg. Som sagt är inte det vad detta ska handla om. Poängen är att vi vet, och att de har blivit tagna med händerna i syltburken och det är rätt värt (deprimerande) bara i sig. De ska fasa in sitt nya etablissemang och vill ha gatan rent och prydligt sopad innan - I guess?

Jaja, inte mitt problem direkt
Citera
2021-12-26, 21:10
Medlem
Citat:
Jaja, inte mitt problem direkt

Kommer inte ägna så mycket mer tid åt det här nu, kolla eventuell respons bara men sen har jag satt mig för lite att göra nya roliga-re(?) prylar. Hehe, ramlade in på FB nyligen efter lång tids frånvaro och det ger ju lite, men inte supermycket. Så ska vara vaksam med det. Bottom line dock : vi vet, och ingenting är någonsin vad det verkar vara, och det är bra att ha i åtanke. P&L (I den här världen är det dock uppenbarligen inte jag som är tokigast, långt ifrån. Jag är sane ... och mycket annat är helt stört)
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-26 kl. 21:23.
Citera
2021-12-26, 22:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jo men det är ju typ halva syftet med flashback. Jag kan personligen koppla "joe rogan experience", the weinsteins", deras pods + diverse alternativ-pods och mycket annat rent konkret till så kallad "gangstalking". Även "du kan vi" och andra publikationer i Sverige. Inte till något som helst nefarious syfte, vilket inte heller är poängen eller varför de går igång, inte alls. Som ren kuriosa dock är det ju iaf lite kul ändå. Egentligen kan man inte säga någonting om det, för om man gör det ja då är man antingen schitzofren eller psykotisk. Så jag gör inte det, men det är intressant att beakta iaf och väldigt konkret: Dvs, de visste vad jag lyssnade på och kunde sätta in en resurs specifikt där det "behövdes"... ja. Får bli till ett annat inlägg. Som sagt är inte det vad detta ska handla om. Poängen är att vi vet, och att de vet att de har blivit tagna med händerna i syltburken och det är rätt värt (fast deprimerande) bara i sig. De ska fasa in sitt nya etablissemang och vill ha gatan rent och prydligt sopad innan - I guess?

"Gang stalking" är mycket missvisande namn.

"Targeted Individual" är mer korrekt men inte helt. Termen kommer från militären & säkerhetstjänster.

De bästa sättet att beskriva det som sker mot mig är att jag är utsatt för förföljelse på alla vis: teknologiskt & mänskligt. Det är mycket koordinerat från en central grupp - det är inte ett gäng som följer en men den gruppen kan använda ett riktigt gäng i så att manipulera denna för att ge sig på en måltavla. Det är mer likt Zersetzung än annat jag läst - rationellt sett.

Sedan finns de som liknar det här till att bli förföljd av andar & demoner; eller science fiction-teknologi som bokstavligen styr människor som robotar.

Mitt råd till dig är att läsa på om Zersetzung vilket var operativt under kalla kriget. Föreställ dig en modern version som där dygnet-runt övervakning via dator & mobilen hjälper staten eller grupper att manipulera ens liv utan dennes vetskap eller mot dennes vilja över 5-10-15 år.

Jag vill påstå att 90% av allt innehåll rörande termerna ovan är desinformation, missvisande information, troll, wannabes, psykiskt sjuka etc. - poängen är: var försiktig vad du tror på.

En sak är säker: det baseras i manipulation, lögner & bedrägeri. De har all incitament att hemlighålla det eftersom det är olagligt. Det finns säker de som har avslöjat dem eller velat men blir köpta på olika vis såsom pengar (de har pengar att köpa vilket medelsvensson som helst om det behövs) eller hota med fängelse eller straff. Om gruppen med auktoritet är mäktig kan en enkel order om tystnad räcka. Människor är enkla att manipulera för professionella manipulatörer.

Du verkar begåvad. Var säker på att ta in rätt information.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-26 kl. 22:30.
Citera
2021-12-26, 22:34
Medlem
Citat:
"Gang stalking" är mycket missvisande namn.

"Targeted Individual" är mer korrekt men inte helt. Termen kommer från militären & säkerhetstjänster.

De bästa sättet att beskriva det som sker mot mig är att jag är utsatt för förföljelse på alla vis: teknologiskt & mänskligt. Det är mycket koordinerat från en central grupp - det är inte ett gäng som följer en men den gruppen kan använda ett riktigt gäng i så att manipulera denna för att ge sig på en måltavla. Det är mer likt Zersetzung än annat jag läst - rationellt sett.

Sedan finns de som liknar det här till att bli förföljd av andar & demoner; eller science fiction-teknologi som bokstavligen styr människor som robotar.

Mitt råd till dig är att läsa på om Zersetzung vilket var operativt under kalla kriget. Föreställ dig en modern version som där dygnet-runt övervakning via dator & mobilen hjälper staten eller grupper att manipulera ens liv utan dennes vetskap eller mot dennes vilja över 5-10-15 år.

Jag vill påstår att 90% av allt innehåll rörande termerna ovan är desinformation, missvisande information, troll, wannabes, psykiskt sjuka etc. - poängen är: var försiktig vad du tror på.

En sak är säker: det baseras i manipulation, lögner & bedrägeri. De har all incitament att hemlighålla det eftersom det är olagligt. De finns säker de som har avslöjat dem eller velat med blir köpta på olika vis såsom pengar (de har pengar att köpa vilket medelsvensson som helst om det behövs) eller hota med fängelse eller straff. Människor är enkla att manipulera för professionella manipulatörer.

Du verkar begåvad. Var säker på att ta in rätt information.

Tack för tipset, ska definitivt kolla in. Ja jag har blivit monitored, fast egentligen började det redan i barndomen, så man har vant sig har dock kapat familjen på senare år och jag ställer inte upp på någon skit oavsett. Så det är nog lugnt, är inte speciellt orolig ... ringde en gammal "polare" i afton, definitivt connected också men ville kolla läget. Och det var trevligt att höras faktiskt trots allt *shrugs*. Jaja. Jag är väldigt medveten iaf och vet var jag har mig själv. Tror det är det viktigaste, kommer aldrig känna mig lost och vilsen som innan sas. Sen får man väl jobba med vad man har till hands sas(?) och om det inte funkar letar man sig vidare, vilket man ju alltid gör ändå i kraft av ... sin existens liksom

Men ja, tar till mig det du skriver och kollar upp Som sagt, jag har en ganska så speciell bakgrund.
Jag kan ha nåt speciellt rent spirituellt, eller har fått det antytt iaf. Vilket jag då avfärdade totalt. Aldrig kännt mig speciell öht fast jag hade en näradödenupplevelse vilket är ganska så speciellt och det gav mig en del tankar och ett helt annat perspektiv antar jag. Alltså alltid varit begåvad, men det är ju inget speciellt, det är väl mest nåt man pressar på om man är osäker överlag... tror jag. Men ja, jag har koll på mig själv iaf och den kollen kommer bara att växa, inte minska, uppskattar ditt tips
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-26 kl. 22:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in