2021-12-25, 12:30
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Jasså, hur tänker du då, din idiot?

Du citerar mig och ställer en fråga. Skärp dig nu.

Vad ser du för koppling mellan covid-19 och påstådd gängförföljelse?
Citera
2021-12-25, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Nejmen det har inte med covid-op'en att göra exklusivt. Det är ett globalt intelligence-fenomen med sina olika intersectionpoints och förgreningar inom en uppsjö av olika frågor. Intressant att notera är dock var man kan märka en viss defensiv approach, och det skulle ju då absolut inkludera covid-pandemin, samt geopolitik, och spirituella frågor, drog-politik, forskning (alltid varit väldigt touchy det med). Det är ett filter med vilket man vill curatea och vägleda men givetvis blir det missguided även det, är ändå människor på andra ändan vi pratar om (however spiritually inclined). Mycket av det rent "smoke and mirrors", man vill förvirra och grumla vattnen i största allmänhet för attt rensa bort det värsta bruset vilket då blir incapacitated och preoccupied med meningslöst tjafs. Det är min vinkel iaf ganska så ofattbart hur mycket tid och resurser som spenderas bara på ren rappakalja.

Och ibland drar man ner det på individnivå. Kan handla om ren forskning ibland kanske (iof fullständigt oetiskt) eller om att man vill stämma i bäcken, ibland bara kriminellt missbruk av sin kapacitet.
Citera
2021-12-25, 18:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Nejmen det har inte med covid-op'en att göra exklusivt. Det är ett globalt intelligence-fenomen med sina olika intersectionpoints och förgreningar inom en uppsjö av olika frågor. Intressant att notera är dock var man kan märka en viss defensiv approach, och det skulle ju då absolut inkludera covid-pandemin, samt geopolitik, och spirituella frågor, drog-politik, forskning (alltid varit väldigt touchy det med). Det är ett filter med vilket man vill curatea och vägleda men givetvis blir det missguided även det, är ändå människor på andra ändan vi pratar om (however spiritually inclined). Mycket av det rent "smoke and mirrors", man vill förvirra och grumla vattnen i största allmänhet för att rensa bort det värsta bruset vilket då blir incapacitated och preoccupied med meningslöst tjafs. Det är min vinkel iaf ganska så ofattbart hur mycket tid och resurser som spenderas bara på ren rappakalja.

Det finns en del sanning i vad Dr Duncan kallar för "HIVE MIND" - att den centrala organisation kopplar in allt fler människor i den underrättelsenätverk som skapas runt en måltavla som blir större med tiden; ju fler en måltavla träffar på eller reser runt desto fler måste "rekryteras" i nätverket. Att rekryteras kan betyda att registrerar en person med telefonnummer som en måltavla pratat med så denne delar information om en till den centrala gruppen.

Det är så här spionnätverk skapas organiskt & artificiellt. Även "agenter" såsom vänner kan rekrytera andra i ens sociala krets i realtid. Det här har hänt mig på fester de min en av mina förföljare eller vänner pratar med några på festen i några minuter så blir de informerade & därmed ändrar beteende mot mig.

Självklart baseras det på manipulation, bedrägeri & lögner eftersom denna operation FÅR INTE officiellt & formellt existera eftersom den är grovt olaglig. Sedan är den livsfarlig & grovt kränkande. SÅ många fel.

Målet verkar vara att samla data om en person & använda den informationen för att psykologiskt analyseras & därefter manipulera en. Vad de kallar för Mind Reading/Control/Manipulation.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-25 kl. 18:24.
Citera
2021-12-25, 19:46
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det finns en del sanning i vad Dr Duncan kallar för "HIVE MIND" - att den centrala organisation kopplar in allt fler människor i den underrättelsenätverk som skapas runt en måltavla som blir större med tiden; ju fler en måltavla träffar på eller reser runt desto fler måste "rekryteras" i nätverket. Att rekryteras kan betyda att registrerar en person med telefonnummer som en måltavla pratat med så denne delar information om en till den centrala gruppen.

Det är så här spionnätverk skapas organiskt & artificiellt. Även "agenter" såsom vänner kan rekrytera andra i ens sociala krets i realtid. Det här har hänt mig på fester de min en av mina förföljare eller vänner pratar med några på festen i några minuter så blir de informerade & därmed ändrar beteende mot mig.

Självklart baseras det på manipulation, bedrägeri & lögner eftersom denna operation FÅR INTE officiellt & formellt existera eftersom den är grovt olaglig. Sedan är den livsfarlig & grovt kränkande. SÅ många fel.

Målet verkar vara att samla data om en person & använda den informationen för att psykologiskt analyseras & därefter manipulera en. Vad de kallar för Mind Reading/Control/Manipulation.

Jag tror tyvärr att du helt missförstår och/eller feltolkar det som Dr Duncan försöker förmedla! Detta troligen p.g.a. du ständigt försöker lägga fokus på människor framför teknik vad gäller 'utförandet' av dessa brott.

Exempelvis handlar "hive mind" tveklöst mer om att människor 'kopplas upp' mot en hive mind d.v.s. dator/AI (med allt vad detta innebär), helt tvärtemot det du hävdar det innebär, d.v.s. "...att den centrala organisation kopplar in allt fler människor i den underrättelsenätverk som skapas runt en måltavla som blir större med tiden; ju fler en måltavla träffar på eller reser runt desto fler måste "rekryteras" i nätverket." Din tolkning är med andra ord tokfel här.

Så kallade "handlers" (åt controlled assassins/utsatta/TI:s) kallas också följdriktigt för "cybernetic hive mind" operators - se sammanfattning gjord av Dr Eric Karlstrom; https://gangstalkingmindcontrolcults.com/dr-eric-karlstrom-discussion-of-dr-robert-duncans-mind-control-eeg-heterodyning-revelations-notes-re nse-show-12-16-21/

Det som Dr Duncan redogör för är till 99,99 procent relaterat till avancerad teknik och inget annat. Ju fortare du inser detta, ju mindre förleder du läsare. Bara för att du någon gång uppfattat att okända personer kontaktat någon eller några personer i din närhet (oavsett sanningshalten hos svaren från personerna i din närhet) så innebär detta såklart inte att detta sätt per automatik är det primära sätt som dessa brott går till världen över 2021. Du måste ju fatta någon gång vad brotten egentligen handlar om, och vad Dr Duncan med flera verkligen säger! Vänligen menat.
Senast redigerad av statsterrorist 2021-12-25 kl. 19:55.
Citera
2021-12-25, 20:40
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Jag tror tyvärr att du helt missförstår och/eller feltolkar det som Dr Duncan försöker förmedla! Detta troligen p.g.a. du ständigt försöker lägga fokus på människor framför teknik vad gäller 'utförandet' av dessa brott.

Exempelvis handlar "hive mind" tveklöst mer om att människor 'kopplas upp' mot en hive mind d.v.s. dator/AI (med allt vad detta innebär), helt tvärtemot det du hävdar det innebär, d.v.s. "...att den centrala organisation kopplar in allt fler människor i den underrättelsenätverk som skapas runt en måltavla som blir större med tiden; ju fler en måltavla träffar på eller reser runt desto fler måste "rekryteras" i nätverket." Din tolkning är med andra ord tokfel här.

Så kallade "handlers" (åt controlled assassins/utsatta/TI:s) kallas också följdriktigt för "cybernetic hive mind" operators - se sammanfattning gjord av Dr Eric Karlstrom; https://gangstalkingmindcontrolcults.com/dr-eric-karlstrom-discussion-of-dr-robert-duncans-mind-control-eeg-heterodyning-revelations-notes-re nse-show-12-16-21/

Det som Dr Duncan redogör för är till 99,99 procent relaterat till avancerad teknik och inget annat. Ju fortare du inser detta, ju mindre förleder du läsare. Bara för att du någon gång uppfattat att okända personer kontaktat någon eller några personer i din närhet (oavsett sanningshalten hos svaren från personerna i din närhet) så innebär detta såklart inte att detta sätt per automatik är det primära sätt som dessa brott går till världen över 2021. Du måste ju fatta någon gång vad brotten egentligen handlar om, och vad Dr Duncan med flera verkligen säger! Vänligen menat.

Samtidigt som Dr Duncan erkänt att han får betalt av CIA att utföra psykologiska experiment på oss måltavlor genom att bl.a. skriva böcker med desinformation.
R. Duncan" <duncan@higherorder. com> wrote:

Dear John A. and others whose full time jobs are accusing,

I have been trying to confess for a long time. I am a perp. I am paid by the US government to conduct psychological experiments on you. I am deceitful sometimes and I am wrong sometimes. I even accidentally tell you a truth now and then. But they dock my pay when that happens.

So, now that you have a full confession. Can we move on and have constructive conversations even knowing that I am trying to hurt you through intentional bad information and theories? Greed is what drives me. I get extra-CIA pay when I can lead you towards irrational and unfounded belief systems. Perhaps it is good mental exercise to be able to critically reason while knowing that a sophisticated perp like myself is guiding you away from God and truth intentionally?

Perhaps like with evolution theory, we should separate church and state. Use one as a personal guidance and an information drug to inspire you, and the other that has proven more useful in predicting the immediate future and to explain the physical world where brain chemistry and the mind intersect. Always be skeptical of information that you read. This should not be something new. However, personally attacking someone shows a lack of ability to understand the science and argue on that basis. We are back to the Christian inquisitions and will get nowhere. Just assume in every email that you are required to think for yourself and not be lazy wanting to rely on someone’s reputation. In fact, in a perfect intelligent meritocracy, where no names were attached to information exchanges, you would have to learn to do this.

Why does thinking and arguing in a professional exchange about this topic in a scientific and strategic manner, pain you so much? Why do you spend so much time talking about the useless and nonsensical aspects? Get over your classicism and take everyone as if they have something important to say. Filter, don’t respond negatively. I for one have nearly fully given up my defense research and public speaking because of the constant barrage of negativity. I found that I can help more people and other groups with other problems who are more grateful of my sacrifices. You aren’t winning allies or friends and you haven’t figured it out that negativity is highly infectious and the most obvious quality to instill into people and groups to isolate and disassemble them. If you haven’t figured out just the very basic psychological strategies being used against a group assembling by reading military and CIA methods, you haven’t progressed in this chess game at all. This is why I have lost hope.

Referens:

“Mind Control Victims Europe – Yahoo Groups”

https://groups.yahoo.com/neo/groups/MCVictimsEU/conversations/topics/1095
Flera gånger sedan 2006 har Dr Duncan visat att han är en desinformatör! Det jag tror är att det är precis vad de VILL att vi ska tro - att allt sköts av science fiction-teknologi istället för vanliga algoritme & spioneri via telefon/dator. Vet du hur avancerad teknologi CIA/NSA har för spaning? De behöver inte en allsmäktig "A.I." för att skapa en illusion att de just har en allsmäktig vapen som kan "kontrollera" människor utan deras kunskap & mot deras vilja.

Jag tolkar det som Dr Duncan skriver med skepticism. Vi måste läsa mellan rader eftersom denna operation är baserad i manipulation, bedrägeri & lögner.

I mitt fall vet jag i första hand hur mina sociala krets har manipulerat mig vilket allt kan förklaras med enkel informationsdelning via mobilen än en allsmäktig teknologi/vapen eller något övernaturligt.

Hur extrem manipulation tror du är möjlig om de övervakar allas mobiltelefoner runt en måltavla i realtid & rekryterar folk i att delta i olika sociala & psykologiska operationer? Varför är det mindre troligt än science fiction-förklaringar?
Citera
2021-12-26, 11:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Det här baseras i att de försöker "läsa ens tankar" men i realitet vill de samla så mycket data om som möjligt i syfte för psykologiska & sociala operationer i ens liv mot ens vilja. Alltså att "förstå" vad jag tänker i första hand; i andra hand att manipulera min tillvaro.

Alltså är det GROVT KRÄNKANDE av ens privatliv. Det handlar om att ens tankar bokstavligen inte ska vara privata.

Att de utför denna "experiment, forskning eller operation" mot ens vilja & kränker ens liv dagligen visar att de totalt saknar respekt för ens liv & ens vilja. Deras operation står över allt - även lagen.

De övervakar ens liv online & offline - de kontaktar de som jag har kontakt med & rekryterar dem för denna operation. Ni som inte fattar ett enda skit om människor & psyket tror att allt görs via science fiction eller övernaturligt. MÄNNISKOR är enkla att MANIPULERA & ÖVERTYGA (t.ex. genom pengar).

De har denna sjuka vilja att veta allt jag gör & tänker vilket de har teknologi & resurser att uppnå för ens livstid.

De koordinerar informationsdelning mellan alla ens kontakter i ens liv mot ens vilja. Det finns ingen privatliv eftersom de är sjuka i huvudet som utför operationer som tar död på folks liv, psyke & karriärer.

Ni ansvariga är sjuka i huvudet men det tror jag att ni inte bryr er om. Ni utför denna de facto Mind Control-operation mot folks viljor för att folk agerar irrationellt - det har inget med science fiction-teknologi eller övernaturlig att göra. Ni kan försöka övertyga mig i all oändlighet om irrationella tron men jag vet mer än ni anar & ni kan inte påverka mig. Ni har enbart förstört mitt liv & tagit ifrån mig möjlighet att leva ett normalt liv men glöm aldrig att jag har för avsikt att motarbeta ALLT ni står för. Om jag kunde hade jag skickat er alla i fängelse & meddelat era familjer vilka sjuka idioter ni är.

Oavsett om det är en sekt/kult/kyrka/sällskap eller staten/samhället (troligen alla delar vet om det) så är det OLAGLIGT, OETISKT & AMORALISKT som sker mot min jävla vilja. Glöm inte hur mycket hat jag har för er & er operation; tro aldrig att jag kommer släppa 15 år av hemlig påverkan & trakasserier.

Min avsikt är att avslöja er & er operation samt sätta er i fängelse. Idioter. Är ni dumma i huvudet på riktigt?
Citera
2021-12-26, 12:44
Medlem
Citat:

Kan säkert hända, säger inte att det inte kan det. Men jag tror att du drar för enkla slutsatser. I vilka kretsar rör du dig? Vad är din bakgrund? Finns ingen anledning att bli överparanoid, eller fastlåst i några "sanningar". Jag menar, hur du tolkar folk på en fest kan ha sina många olika förklaringar, säger inte att du har fel men du måste hålla många variabler i huvudet samtidigt för att kunna bilda dig en vettig uppfattning. Det finns många olika typer av psykologiska operationer och om du är aktuell för en sådan beror det säkerligen på en hel sekvens av bakomliggande orsaker. Sen finns det även helt vanligt socialt käbbel och beteenden som lätt kan övertolkas. Vem är du själv i allt detta? Observera men behåll din objektiva nyktra approach Du kan tom göra lite test själv och se vad som faller ut på andra sidan sas, fråga någon rakt ut tom. ha "kul" med det och låt rationellt tänkande grundat i kärlek och omtanke vara din bas. Hehe, flummigt kanske, men sant
Håll behörigt avstånd till människor som saknar integritet, kan räcka med det.. Var stark i dig själv och välj dina vänner, så blåser det bort som smågrus på asfalten.

(svårt såklart om man finner sig själv under mindre än optimala omständigheter, men det är mitt råd iaf) Jag hade gärna tagit de råden själv kan jag säga, men ibland blir det lite för mycket på en och samma gång
Du får lita på din inre kompass och försöka ta det så lugnt som möjligt, löser sig
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-26 kl. 13:06.
Citera
2021-12-26, 13:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Kan säkert hända, säger inte att det inte kan det. Men jag tror att du drar för enkla slutsatser. I vilka kretsar rör du dig? Vad är din bakgrund? Finns ingen anledning att bli överparanoid, eller fastlåst i några "sanningar". Jag menar, hur du tolkar folk på en fest kan ha sina många olika förklaringar, säger inte att du har fel men du måste hålla många variabler i huvudet samtidigt för att kunna bilda dig en vettig uppfattning. Det finns många olika typer av psykologiska operationer och om du är aktuell för en sådan beror det säkerligen på en hel sekvens av bakomliggande orsaker. Sen finns det även helt vanligt socialt käbbel och beteenden som lätt kan övertolkas. Vem är du själv i allt detta? Observera men behåll din objektiva nyktra approach Du kan tom göra lite test själv och se vad som faller ut på andra sidan sas, fråga någon rakt ut tom. ha "kul" med det och låt rationellt tänkande grundat i kärlek och omtanke vara din bas. Hehe, flummigt kanske, men sant
Håll behörigt avstånd till människor som saknar integritet, kan räcka med det.. Var stark i dig själv och välj dina vänner, så blåser det bort som smågrus på asfalten.

(svårt såklart om man finner sig själv under mindre än optimala omständigheter, men det är mitt råd iaf) Jag hade gärna tagit de råden själv kan jag säga, men ibland blir det lite för mycket på en och samma gång
Du får lita på din inre kompass och försöka ta det så lugnt som möjligt, löser sig

Verkligen bra råd.

Det är precis det de hoppas på - att se vad vi gör i olika situationer för att se "vilka vi är" - skapa kaos & förvirring (gaslight) i ens liv; manipulera en så de får se "vem en är".

Dessa irrationella idioter missbrukar makt för att de har irrationella tron men mycket makt, inflytande & resurser. Så pass att de kan hålla en relativt omfattande operation hemlig.

Det här löser sig inte förren de ansvariga tar ansvar för allt de gjort mot mig. Vilka har motiv att utföra denna propaganda med dess operationer inom psykologi, sociologi, cyber etc.

Denna sekt/kult/kyrka/sällskap vill att vi ska lyssna på "inre (moral) kompass" eftersom deras sketna experiment/forskning/operation grundar sig i psykologi & religion; att förstå mänskliga psyket & själen - de tror att vi är så speciella att de måste forska på oss genom att bl.a. infiltrera & sabotera våra liv för att de ska få data & genomföra deras agenda mot oss.

Jag drar inga enkla slutsatser; det här är ren erfarenhet från 8/15 år av att haft hemlig inflytande bakom min rygg i syfte att manipulera mitt liv.
Citera
2021-12-26, 14:44
Medlem
Citat:
Verkligen bra råd.

Det är precis det de hoppas på - att se vad vi gör i olika situationer för att se "vilka vi är" - skapa kaos & förvirring (gaslight) i ens liv; manipulera en så de får se "vem en är".

Dessa irrationella idioter missbrukar makt för att de har irrationella tron men mycket makt, inflytande & resurser. Så pass att de kan hålla en relativt omfattande operation hemlig.

Det här löser sig inte förren de ansvariga tar ansvar för allt de gjort mot mig. Vilka har motiv att utföra denna propaganda med dess operationer inom psykologi, sociologi, cyber etc.

Denna sekt/kult/kyrka/sällskap vill att vi ska lyssna på "inre (moral) kompass" eftersom deras sketna experiment/forskning/operation grundar sig i psykologi & religion; att förstå mänskliga psyket & själen - de tror att vi är så speciella att de måste forska på oss genom att bl.a. infiltrera & sabotera våra liv för att de ska få data & genomföra deras agenda mot oss.

Jag drar inga enkla slutsatser; det här är ren erfarenhet från 8/15 år av att haft hemlig inflytande bakom min rygg i syfte att manipulera mitt liv.

Tråkigt att höra. Har också varit väldigt manipulerad, framförallt av min familj dock och sedan tidiga barnsben. Då får man en rätt skev inställning till andra relationer och kan bli överdrivet misstänksam, alternativt väldigt beskedlig och gå med på mycket abuse eftersom att för dig själv så känns det "normalt". Definitivt probad och testad som man ju kan bli dock. (tog mig ett antal år att filura ut) Jag är ganska begåvad och bra på en del grejer, har tagit mig fram på det i stort sett. Har inte utseendet med mig och med allting i en kombination så har man periodvis varit rätt rökt lol, iaf i mina kretsar eller såsom man själv fått sin väg laggd ut framför sig i min kontext åtminstone. Men, du kan starta från within dig själv och hitta din bas. Därifrån är du stark, och sen därifrån kan du ta dig vidare. Jag är på bra väg men inte riktigt där än, vet vad det kommer landa i dock på ett personligt plan så ska bara ta mig i kragen en smula till.

Skit i "dom", du vet inte ens vilka "dom" är och oavsett vilka "dom" är så är du "du" och det räcker ganska så långt skulle jag vilja påstå
("dom" vet inte ens vilka dom själva är många av dem, som ju folk är Ta't lugnt bara, det finns inget "där" där, mestadels bara kulisser )
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-26 kl. 15:06.
Citera
2021-12-26, 15:11
Medlem
Citat:
Tråkigt att höra. Har också varit väldigt manipulerad, framförallt av min familj dock och sedan tidiga barnsben. Då får man en rätt skev inställning till andra relationer och kan bli överdrivet misstänksam, alternativt väldigt beskedlig och gå med på mycket abuse eftersom att för dig själv så känns det "normalt". Definitivt probad och testad som man ju kan bli dock. (tog mig ett antal år att filura ut) Jag är ganska begåvad och bra på en del grejer, har tagit mig fram på det i stort sett. Har inte utseendet med mig och med allting i en kombination så har man periodvis varit rätt rökt lol, iaf i mina kretsar eller såsom man själv fått sin väg laggd ut framför sig i min kontext åtminstone. Men, du kan starta från within dig själv och hitta din bas. Därifrån är du stark, och sen därifrån kan du ta dig vidare. Jag är på bra väg men inte riktigt där än, vet vad det kommer landa i dock på ett personligt plan så ska bara ta mig i kragen en smula till.

Skit i "dom", du vet inte ens vilka "dom" är och oavsett vilka "dom" är så är du "du" och det räcker ganska så långt skulle jag vilja påstå
("dom" vet inte ens vilka dom själva är många av dem, som ju folk är Ta't lugnt bara, det finns inget "där" där, mestadels bara kulisser )

Med det inte sagt att "dom" inte existerar, det gör de definitivt... men det blir en metadiskussion i förhållande till dig och din tillvaro när det egentligen är dig själv som du behöver ägna din tid åt. Vi är immortal pieces of consciousness, detta är ett faktum ... välj själv var du vill applicera din styrka och fokus.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-26 kl. 15:17.
Citera
2021-12-26, 17:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Citat:
Med det inte sagt att "dom" inte existerar, det gör de definitivt... men det blir en metadiskussion i förhållande till dig och din tillvaro när det egentligen är dig själv som du behöver ägna din tid åt. Vi är immortal pieces of consciousness, detta är ett faktum ... välj själv var du vill applicera din styrka och fokus.

Du har många konkreta & sanna poäng. Tack så mycket för det.

Det låter så jäkla mycket som den propaganda som finns online om måltavlor - en blandning av teknologi, psykologi, cyber, religion, spiritualitet & spioneri.

Det kan vara så att de vill precis det: att forma oss utefter deras agenda. De försöker utan tvekan att påverka oss genom psykologiska & sociala operationer.. När de hjärntvättat oss till den grad de är säkra på att jag blivit ändrad psykologiskt är det enkelt för dem att övertyga en "var dig själv & fokusera på personlig utveckling (spirituell sådan)" eftersom hur ska vi annars överleva denna psykologiska tortyr än att lära oss att bli passiva & acceptera att våra liv blir saboterade, manipulerade & spionerade på dygnet runt.

Allt som de vill är jag emot. Det största misstaget är att lita på deras sketna propaganda & "budskap" - speciellt deras försök till Mind Control med beteende- & trossystemmodifikation.

Jag är övertygad att de är extremt besvikna att jag är emot deras agenda. De kan dra åt helvete. Om jag hade möjligheten hade alla ansvariga skickats till fängelse.

Sedan är psykologi i centrum av det här. Du beskriver det ganska väl utifrån psykologiska perspektivet. Om det här handlar om min psykologi & att få mig att "må bra" är det manipulation. Ingen "normal" människa mår bra av att "Gang Stalkas" - att utsättas för grova kränkningar, förföljelse, sabotage etc. - det är så sjukt otroligt att folk gaslight:ar en också i syfte att skada oss än mer samt hemlighålla operationen.

Nej - de kommer inte komma undan så enkelt med allt det här har kostat mig. De döljer alla "fel" de gjort mot mig i så att det är enkelt för alla inblandade att skylla på mig för att som går "fel".

Du har rätt i att fokus på sig själv är viktig. I mitt fall har jag förlorar för mycket för att låta de gå utan att ta ansvar & att jag får upprättelse & rättvisa.

Även om det handlar om psykologi & analysera mitt psyke i syfte att veta hur jag "fungerar" så utför de experiment för att testa det: sadistiska & oetiska sociala & psykologiska operationer.

Vilka tror du att "de" är?
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-26 kl. 17:23.
Citera
2021-12-26, 18:07
Medlem
Citat:
Du har många konkreta & sanna poäng. Tack så mycket för det.

Det låter så jäkla mycket som den propaganda som finns online om måltavlor - en blandning av teknologi, psykologi, cyber, religion, spiritualitet & spioneri.

Det kan vara så att de vill precis det: att forma oss utefter deras agenda. De försöker utan tvekan att påverka oss genom psykologiska & sociala operationer.. När de hjärntvättat oss till den grad de är säkra på att jag blivit ändrad psykologiskt är det enkelt för dem att övertyga en "var dig själv & fokusera på personlig utveckling (spirituell sådan)" eftersom hur ska vi annars överleva denna psykologiska tortyr än att lära oss att bli passiva & acceptera att våra liv blir saboterade, manipulerade & spionerade på dygnet runt.

Allt som de vill är jag emot. Det största misstaget är att lita på deras sketna propaganda & "budskap" - speciellt deras försök till Mind Control med beteende- & trossystemmodifikation.

Jag är övertygad att de är extremt besvikna att jag är emot deras agenda. De kan dra åt helvete. Om jag hade möjligheten hade alla ansvariga skickats till fängelse.

Sedan är psykologi i centrum av det här. Du beskriver det ganska väl utifrån psykologiska perspektivet. Om det här handlar om min psykologi & att få mig att "må bra" är det manipulation. Ingen "normal" människa mår bra av att "Gang Stalkas" - att utsättas för grova kränkningar, förföljelse, sabotage etc. - det är så sjukt otroligt att folk gaslight:ar en också i syfte att skada oss än mer samt hemlighålla operationen.

Nej - de kommer inte komma undan så enkelt med allt det här har kostat mig. De döljer alla "fel" de gjort mot mig i så att det är enkelt för alla inblandade att skylla på mig för att som går "fel".

Du har rätt i att fokus på sig själv är viktig. I mitt fall har jag förlorar för mycket för att låta de gå utan att ta ansvar & att jag får upprättelse & rättvisa.

Även om det handlar om psykologi & analysera mitt psyke i syfte att veta hur jag "fungerar" så utför de experiment för att testa det: sadistiska & oetiska sociala & psykologiska operationer.

Vilka tror du att "de" är?

De är - du, dvs lama counterintelligence-operatives/payed trolls där för att "muddy the waters" med ren smörja. Men det är såpass genomskinligt att man spottar det på tre och ett halvt ljusårs avstånd 😂 allt jag har att erbjuda är sanning. Tlllykke👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in