Citat:
Ursprungligen postat av
Beach2021-TOPPform
Nejmen du har ju koll, och det existerar i någon form. Det betyder ju inte att det är viktigt dock, eller att du ens behöver bry dig. Det här är människor med problem, riktiga problem. Att vara deppig är som sagt inte ett problem, det är ett symptom. Men ja, om man ägnar sig åt nån slags destruktivitet gentemot sina medmänniskor ja då har man problem på riktigt (också symptomatiskt stammande från något såklart men ännu mer destruktivt kan det bli om det vill sig illa). God Jul på dig

Tyvärr har jag erfarit att alla typer av människor deltar i det i viss mån - en del ganska mycket eftersom de gillar att skapa lidande eller känner sig mäktiga med informationsövertag av ens psyke eller liv.
Som sagt är psykologi i centrum av det här. De använder djupt psykologiska metoder, taktiker etc. efter att de får information om en. Vanligt folk får inte bara privat & känslig information om en men även "förslag" på hur att använda den informationen vilket grundar sig i psykologisk manipulation (t.ex. omvänd psykologi).
Det här ÄR destruktivt & ovälkommet för en person som mig - jag vill inte ha mitt privatliv grovt kränkt. Dessutom vill jag ha svar på varför vissa är negativa mot mig utan skäl & ändrar beteende samt varför mina online kontakter såsom dejter kontaktas bakom min rygg.
Om det är Frimurare som i ett hörn stöttar det här i sina beteendemodifikationsoperationer vet vi inte - det jag vet är att de har en djupt psykologisk kunskap om mig vilket de använder för att manipulera inte bara mitt psyke men även min tillvaro via min sociala krets.
De kommer aldrig erkänna deras "fel" eftersom då måste de ta ansvar. De skyller allt på mig som att det är mitt fel att jag mår dåligt av att bl.a. psykologiskt manipuleras, övervakas mot min vilja & grovt kränkas i mitt privatliv som att jag är ett barn som inte förstår att jag är utsatt för flertal brott där mina rättigheter kränks.
Målet är för dem att veta exakt allt om en vilket är enkelt genom att spionera via telefon & dator. Sedan kan de vrida & manipulera den informationen till ens sociala krets som VET att en är övervakad.
När kommer tomten med bevis mot & identiteten av den ansvarige gruppen.
God jul!