Citat:
Ursprungligen postat av
Beach2021-TOPPform
Svar: Njae. Det är mest bara tramsande, ingen form av organiserat någonting egentligen på nåt effektivt plan. Alltså, det KAN förekomma fast då bygger det helt på huruvida du är mottaglig eller ej. Så frågan borde egentligen omformuleras till "hur mottaglig tillåter jag mig själv att vara i en värld där mycket är fullständig BS?"
Citat:
Ursprungligen postat av
Beach2021-TOPPform
Och även om du nu är mottaglig, hur mycket tillåter du dig själv att påverkas i din vardag på något sätt alls, och om du gör så - varför? Flashback kan säkert vara ett verktyg också iof, men du behöver inte vare sig läsa eller skriva på flashback ... so. Det viktigaste tror jag är att man ser upp med motreaktioner. Dvs om du nu anser dig vara "gangstalkad" ... do essentially nothing other than you would do on a regular wednesday (om man nu inte hade gjort det ändå, var dig själv bara basically). Sen kan man ju fundera kring det och det är intressant, men även där ... gör så med måtta. AI-driven information-curation vore också någon form av gangstalking essentially, och det ska man också vara medveten om. Vi lever i en värld grundad i medvetande där dina preconceived notions kan ha cascading effects also... så det är en soppa av allt och inget. Man ska ha en kärna av trust, tacksamhet, nyfikenhet och kritisk observation ... kärlek rent generellt, tror jag framförallt. My two cents iaf hehe

Jag gillar your writing style.. Vilken är din modersmål?
De antog väl att jag är mottaglig för konspirationer som serb eftersom vi har alltid varit extremt skeptiska mot väst & deras media till följd av Jugoslavkriget & NATO-bombningarna under 90-talet. Vi har alltid varit förföljda i någon mån av västerländska krafter.
Det är väl en fråga om en är läömplig kandidat för denna underrättelse- & påverkansoperation som driver med ens psyke, tro & uppfattning med gaslightning vilket är en erkänd psykologisk tortyrmetod. Även stämmer det att dessa medlemmar i operationer driver med genom påhitt, lögner & osanningar till viss grad men det är uppenbart att de blivit informerade om att göra det eller får incitament av den ansvarige gruppen att ändra sitt beteende mot en.
De kan också anspela mycket på folks trossystem eftersom att tro på Gud/Satan är per definition fantasi, irrationellt & ologiskt i ett modernt samhälle. Att de attackerar människor som kanske har mer spirituell karaktär eller vilja att tro på mer än det vetenskapen redovisar visar hur otroligt sadistiska & grymma de är att driva med oss så pass att vissa begår självmord, förlorar sin finansiella trygghet, förlorar karriären, förlorar psyket etc. för syfte av denna olagliga, oetiska & amoraliska operation.
I mitt fall verkar de ta min personlighet, mina idéer, mina tankar etc. & sprider de i min sociala krets men även till främlingar - alltså har jag haft mina idéer stulna. Som min ex-dejt bekände samlade hon information om mig i syfte att denna grupp ska "kopiera mig" - imitera. Många förföljare & utverkare så som kollegor imiterar mig både öppet & subtilt.
De verkar alltså extremt intresserade av "vem jag är" & att samla data om det i syfte av att "kopiera mig". Jag vet hur sjukt det låter men det här är i grunden en väldigt irrationell agenda i våra ögon som anspelar på vår psykologi.