2021-12-24, 15:35
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Nu är ju du bara orealistisk. Vi vet ju att universum skapades för att förfölja oss... Fattar du väl?

Seriöst - du vet att det här sker. Oavsett vad jag tror på så kan jag svära att det sker en form av underrättelse- & påverkansoperation mot mig.

God jul!

Nej. Jag ’vet’ inte alls att detta sker. Jag tycker exempelvis att dina inlägg är helt världsfrånvända. Kulter, illuminati, satan, sjukvården, unika hjärnor, jesuiter, läkarstudenter, gud i en salig blandning som bl a ska kopiera dig etc mm osv.

Jag tror att organiserad förföljelse utförs av polisen gentemot personer som misstänks för grov kriminalitet, eller rör sig i såna kretsar. Kulter kan förfölja avhoppare. Underrättelsetjänster ägnar sig åt detta.

Men att organisationer skulle lägga sina resurser på att förfölja ordinära - om än med ’unika hjärnor’ och härstammande från Serbien - när helt enkelt inte sannolikhetens prägel.

Ditt sätt att kontinuerligt posta extremt pladdriga ordrika inlägg pekar även det åt ett håll: psykisk ohälsa.
Citera
2021-12-24, 15:40
Medlem
Citat:
I denna grupps sadistiska, sociopatiska & olagliga operation ser de alla som tror på Gud/Satan eller lite annorlunda som "delusional". De kan försätta vem som helst i sådana ovälkomna operationer som förstörs ens liv genom bl.a. att grovt kränka ens privatliv.

De ljuger för de som deltar också tror jag - de flesta får aldrig veta hur omfattande det egentligen är än att de är en auktoritet som ger "order" om något som liknar beteende- & trossystemmodifkation som är sadistisk i natur vilket orsakar självmord.

Jaha, ja det har inte funkat på mig iaf. Jag är precis som vanligt Sen får väl folk ödsla sin tid på vad de nu finner meningsfullt. Du kan inte coerce folk som är stabilt i sig själv och bara awesome i sig själv in the light, lmao. Jag ska kolla upp det här bättre men ja, om så är fallet är det bara down the drain med den planen På förhand dömt att fallera. God Jul
Citera
2021-12-24, 15:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nej. Jag ’vet’ inte alls att detta sker. Jag tycker exempelvis att dina inlägg är helt världsfrånvända. Kulter, illuminati, satan, sjukvården, unika hjärnor, jesuiter, läkarstudenter, gud i en salig blandning som bl a ska kopiera dig etc mm osv.

Jag tror att organiserad förföljelse utförs av polisen gentemot personer som misstänks för grov kriminalitet, eller rör sig i såna kretsar. Kulter kan förfölja avhoppare. Underrättelsetjänster ägnar sig åt detta.

Men att organisationer skulle lägga sina resurser på att förfölja ordinära - om än med ’unika hjärnor’ och härstammande från Serbien - när helt enkelt inte sannolikhetens prägel.

Ditt sätt att kontinuerligt posta extremt pladdriga ordrika inlägg pekar även det åt ett håll: psykisk ohälsa.

Jag förnekar inte psykisk ohälsa eftersom jag mått psykiskt dåligt som direkt följd av denna förföljelse.

Däremot är det jag skriver sant i mina ögon - jag lär mig alltmer med tiden. Till slut kommer jag säkert hitta den riktiga identiteten på den grupp som är bakom det här.

Om du är i mina skor som har blivit utsatt för aktiva åtgärder öppet sedan år 2013 är det lätt att skriva mycket om det av ren frustration eftersom mycket lidande & skada är bakom mina texter. Sådana forum har hjälpt mig i så att jag inte är ensam om saken samt att folk förstår mig - på Reddit finns det personer som verkligen är på min nivå kunskapsmässigt & mer erfarenhet där vissa har identiska erfarenheter.

Sedan kommer dessa texter användas som bevis den dagen det här blir officiellt avslöjat vilket jag räknar på. Folk kommer inse hur djupt olagligt, sadistiskt, oetiskt, grym & amoraliskt det här är. Just nu verkar ju folk gladligen delta i det här.

Det jag misstänker är att en sekt/kult/kyrka/sällskap är bakom mitt fall vilket förklarar varför min kristna familj deltar likaså mina f.d. vänner.

Syftet med det här är uppenbart: folk mår inte bra av att utsättas för sådana aktiviteter vilket bl.a. innebär grov kränkning av ens privatliv.
Citera
2021-12-24, 16:31
Medlem
Citat:
Jag förnekar inte psykisk ohälsa eftersom jag mått psykiskt dåligt som direkt följd av denna förföljelse.

Däremot är det jag skriver sant i mina ögon - jag lär mig alltmer med tiden. Till slut kommer jag säkert hitta den riktiga identiteten på den grupp som är bakom det här.

Om du är i mina skor som har blivit utsatt för aktiva åtgärder öppet sedan år 2013 är det lätt att skriva mycket om det av ren frustration eftersom mycket lidande & skada är bakom mina texter. Sådana forum har hjälpt mig i så att jag inte är ensam om saken samt att folk förstår mig - på Reddit finns det personer som verkligen är på min nivå kunskapsmässigt & mer erfarenhet där vissa har identiska erfarenheter.

Sedan kommer dessa texter användas som bevis den dagen det här blir officiellt avslöjat vilket jag räknar på. Folk kommer inse hur djupt olagligt, sadistiskt, oetiskt, grym & amoraliskt det här är. Just nu verkar ju folk gladligen delta i det här.

Det jag misstänker är att en sekt/kult/kyrka/sällskap är bakom mitt fall vilket förklarar varför min kristna familj deltar likaså mina f.d. vänner.

Syftet med det här är uppenbart: folk mår inte bra av att utsättas för sådana aktiviteter vilket bl.a. innebär grov kränkning av ens privatliv.

Nejmen du har ju koll, och det existerar i någon form. Det betyder ju inte att det är viktigt dock, eller att du ens behöver bry dig. Det här är människor med problem, riktiga problem. Att vara deppig är som sagt inte ett problem, det är ett symptom. Men ja, om man ägnar sig åt nån slags destruktivitet gentemot sina medmänniskor ja då har man problem på riktigt (också symptomatiskt stammande från något såklart men ännu mer destruktivt kan det bli om det vill sig illa). God Jul på dig
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-24 kl. 16:51.
Citera
2021-12-24, 17:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Nejmen du har ju koll, och det existerar i någon form. Det betyder ju inte att det är viktigt dock, eller att du ens behöver bry dig. Det här är människor med problem, riktiga problem. Att vara deppig är som sagt inte ett problem, det är ett symptom. Men ja, om man ägnar sig åt nån slags destruktivitet gentemot sina medmänniskor ja då har man problem på riktigt (också symptomatiskt stammande från något såklart men ännu mer destruktivt kan det bli om det vill sig illa). God Jul på dig

Tyvärr har jag erfarit att alla typer av människor deltar i det i viss mån - en del ganska mycket eftersom de gillar att skapa lidande eller känner sig mäktiga med informationsövertag av ens psyke eller liv.

Som sagt är psykologi i centrum av det här. De använder djupt psykologiska metoder, taktiker etc. efter att de får information om en. Vanligt folk får inte bara privat & känslig information om en men även "förslag" på hur att använda den informationen vilket grundar sig i psykologisk manipulation (t.ex. omvänd psykologi).

Det här ÄR destruktivt & ovälkommet för en person som mig - jag vill inte ha mitt privatliv grovt kränkt. Dessutom vill jag ha svar på varför vissa är negativa mot mig utan skäl & ändrar beteende samt varför mina online kontakter såsom dejter kontaktas bakom min rygg.

Om det är Frimurare som i ett hörn stöttar det här i sina beteendemodifikationsoperationer vet vi inte - det jag vet är att de har en djupt psykologisk kunskap om mig vilket de använder för att manipulera inte bara mitt psyke men även min tillvaro via min sociala krets.

De kommer aldrig erkänna deras "fel" eftersom då måste de ta ansvar. De skyller allt på mig som att det är mitt fel att jag mår dåligt av att bl.a. psykologiskt manipuleras, övervakas mot min vilja & grovt kränkas i mitt privatliv som att jag är ett barn som inte förstår att jag är utsatt för flertal brott där mina rättigheter kränks.

Målet är för dem att veta exakt allt om en vilket är enkelt genom att spionera via telefon & dator. Sedan kan de vrida & manipulera den informationen till ens sociala krets som VET att en är övervakad.

När kommer tomten med bevis mot & identiteten av den ansvarige gruppen.

God jul!
Citera
2021-12-24, 17:20
Medlem
Citat:
Tyvärr har jag erfarit att alla typer av människor deltar i det i viss mån - en del ganska mycket eftersom de gillar att skapa lidande eller känner sig mäktiga med informationsövertag av ens psyke eller liv.

Som sagt är psykologi i centrum av det här. De använder djupt psykologiska metoder, taktiker etc. efter att de får information om en. Vanligt folk får inte bara privat & känslig information om en men även "förslag" på hur att använda den informationen vilket grundar sig i psykologisk manipulation (t.ex. omvänd psykologi).

Det här ÄR destruktivt & ovälkommet för en person som mig - jag vill inte ha mitt privatliv grovt kränkt. Dessutom vill jag ha svar på varför vissa är negativa mot mig utan skäl & ändrar beteende samt varför mina online kontakter såsom dejter kontaktas bakom min rygg.

Om det är Frimurare som i ett hörn stöttar det här i sina beteendemodifikationsoperationer vet vi inte - det jag vet är att de har en djupt psykologisk kunskap om mig vilket de använder för att manipulera inte bara mitt psyke men även min tillvaro via min sociala krets.

De kommer aldrig erkänna deras "fel" eftersom då måste de ta ansvar. De skyller allt på mig som att det är mitt fel att jag mår dåligt av att bl.a. psykologiskt manipuleras, övervakas mot min vilja & grovt kränkas i mitt privatliv som att jag är ett barn som inte förstår att jag är utsatt för flertal brott där mina rättigheter kränks.

Målet är för dem att veta exakt allt om en vilket är enkelt genom att spionera via telefon & dator. Sedan kan de vrida & manipulera den informationen till ens sociala krets som VET att en är övervakad.

När kommer tomten med bevis mot & identiteten av den ansvarige gruppen.

God jul!

Släpp det, du är din egen smed sas. Sådana här företeelser är tillräckligt enfaldiga för att outa sig själva förr eller senare, göre sig icke besväret. Det finns idioter men så finns det fullständiga idioter. Ingen är idiot dock utan speciella omständigheter... Frågan är i vilken grad du vill låta itiotiska vibes vara en del av ditt liv ... Allt kommer bli tydligt en vacker dag ändå... alla som haft en nde vet detta men ändå blir det komplicerat ibland hehe, det vet jag själv. Är du isolerad nu?
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-24 kl. 17:23.
Citera
2021-12-24, 21:17
Avstängd
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Har tänkt samma sak. Isolationen är det viktiga. Det vi kallar GS, med förföljelse, trakasserier och falska personer som närmar sig en är faktiskt en väldigt liten del av allt som hänt. Det viktiga är isolationen, som delvis är självvald eftersom man är traumatiserad av allt skit som hänt och alla ”vänner” som svikit en. Isolationen sköter sig självt, försöker man bryta den så kan de komma fram igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Finns samband att begrunda med denna hysteriska covid-19 panik? Isolera, distansera, förhindra möjlighet till gruppering!?

Citat:
Ja. Det verkar vara så att covid 19 endast skapats för att kunna gängförfölja RiktigTI. Inga resurser sparas i detta projekt.

Jasså, hur tänker du då, din idiot?
Citera
2021-12-25, 00:15
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Hur tolkar du annars frågan, din idiot!?

Jag tänker du är en liten människa som nyligen reggade dig på flashback och tror man måste kalla varandra idiot.

Du kopplade det du kalllar ’covid-19 panik’ med en avsikt att isolera och förhindra isolering etc. Antar i relation till gängförföljelse, eftersom det är trådens ämne.
Jag skriver då - med viss ironi - något i stil med att självklart har man uppfunnit covid-19 för att kunna förfölja RiktigTI.
Var det nåt annat du menade?
Citera
2021-12-25, 00:26
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Menade nå´t annat? Nä inte annat än att du är en idiot!

Har du svårt att föra resonemang?

Vad menade du med

Finns samband att begrunda med denna hysteriska covid-19 panik? Isolera, distansera, förhindra möjlighet till gruppering!?

I relation till ämnet gängförföljelse. Är covid påhittat för att hindra påstått gängförföljda att organisera sig?
Citera
2021-12-25, 09:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Med dig ville jag nog hellre involvera mig i en knytnävskamp, resonerar gör jag med människor som är inelligenta, på rätt sätt..

Men du, det var ju du som frågade.

Citat:
Jasså, hur tänker du då, din idiot?

Kom du på att ditt resonemang inte höll ihop när du läste igenom vad du skrivit?

Vilken koppling har covid-19 med påstådd gängförföljelse?
Citera
2021-12-25, 12:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Frågan tillställdes inte dig, din idiot.

Jo det gjorde du ju. Det är ju bara att gå tillbaka och se själv.

Men jag ’tillställde’ dig en fråga: vad ser du för koppling mellan covid-19 och påstådd gängförföljelse?

Klarar du inte att förklara eller?
Citera
2021-12-25, 12:25
Medlem
Citat:
Men du, det var ju du som frågade.

Kom du på att ditt resonemang inte höll ihop när du läste igenom vad du skrivit?

Vilken koppling har covid-19 med påstådd gängförföljelse?

Nejmen det har inte med covid-op'en att göra exklusivt. Det är ett globalt intelligence-fenomen med sina olika intersectionpoints och förgreningar inom en uppsjö av olika frågor. Intressant att notera är dock var man kan märka en viss defensiv approach, och det skulle ju då absolut inkludera covid-pandemin, samt geopolitik, och spirituella frågor, drog-politik, forskning (alltid varit väldigt touchy det med). Det är ett filter med vilket man vill curatea och vägleda men givetvis blir det missguided även det, är ändå människor på andra ändan vi pratar om (however spiritually inclined). Mycket av det rent "smoke and mirrors", man vill förvirra och grumla vattnen i största allmänhet för att rensa bort det värsta bruset vilket då blir incapacitated och preoccupied med meningslöst tjafs. Det är min vinkel iaf ganska så ofattbart hur mycket tid och resurser som spenderas bara på ren rappakalja.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2021-12-25 kl. 12:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in