Citat:
Ursprungligen postat av
mot8rhead
Om du pekar ut vissa personer (som du säger dig ha bevis mot) så kommer Polisen att bedöma dig som ett hot mot dessa personer... Detta eftersom du anser dig vara hotad/trakasserad av personerna.
Polisen kommer även att försöka hjälpa dig genom att tipsa om psykvård.
Med andra ord: du måste ha säkra bevis, inte misstankar eller "folks reaktioner" eller liknande.
Jag känner igen detta; du skriver här på FB som om du skriver till gärningspersonerna. Du försöker även "bevisa" att det hela pågår genom att påstå att det du avslöjar om dem har effekt.
(Exempelvis att trakasserierna skulle avta om du skriver si eller så om en viss person, eller lägger upp en bild.) Du lägger stor möda vid att försöka förklara saker som om det fanns logik i händelser.
Såg att "stefanstrm" tipsade om kmr.nu som ett slags stöd. Det är Scientologerna som står bakom KMR, Kommittén för Mänskliga Rättigheter. Så undvik det.
Då tex LK varit / är polis så blir det svårt att gå till polisen ja , utan jurister.
Jag har inte lagt ner stor möda här på någonting, jag har kört mycket liknelser för att bekräfta att GS förekommer och funkar. Till en juristgrupp ger jag namnen etc , även mitt så att de kan se varför detta började mot mig ( En kommission ).
Att det avtar då jag publicerar var de pysslar med är sant. De vet att flera kan se vad jag pekar på och deras vilja är att idiotförklara mig så det är ju då dumt att fortsätta ge mig bevis som andra kan verifiera.
"Såg att "stefanstrm" tipsade om kmr.nu som ett slags stöd. Det är Scientologerna som står bakom KMR, Kommittén för Mänskliga Rättigheter. Så undvik det"
Var såg du det?
Så om man får hjälp av denna KMR så blir man fast i nästa gäng ?
"Om du pekar ut vissa personer (som du säger dig ha bevis mot) så kommer Polisen att bedöma dig som ett hot mot dessa personer... Detta eftersom du anser dig vara hotad/trakasserad av personerna."
Jag kan inte låta vissa stå över lagen och den som har allvarliga klagomål blir den som straffas.
Det är som sagt därför som endast en juristgrupp kan hjälpa på rätt sätt och jag tittar på mina bevis och spår med "andras ögon" och lägger bara de säkra först, vilka jag har gott om.