2016-03-16, 21:30
Medlem
Littlepaw13s avatar
http://vodlocker.com/93qbt8ds8z04 (direktlänk)

http://thewatchseries.to/episode/the_dr._phil_show_s14_e108.html (om första inte fungerar)

Här intervjuar Dr Phil en, I mina ögon, solklar TI (utifrån de beskrivningar som getts i tråden).

Kvinnan är övervakad 24/7.
Dom byter ut hennes mobil på nätterna.
Dom har opererat in ett microchip i hennes ögonbryn.

Vad säger ni TI'S om denna kvinna? Är hon på riktigt och hjälper er sak eller är hon för mainstream och en sell-out?
Citera
2016-03-20, 14:12
Medlem
Harfagers avatar
Har läst lite om en annan person som ser ut att ha kraftigt påhäng och då det ser ut som om de leker lite lekar som ska leda in personen på misstankar åt ett håll som låter snurrigt för den oinvigde så funderar jag på om detta är någon ny drive de har med folk som bott i ruffigare förorter och där fått kontakt med kriminella.

Möjligen för att detta ska spridas på nätet som varning åt andra och /eller få in personer på psykiatrin och där droga dem och tömma dem på information med olika tekniker . Dåliga / okunniga personer kommer bara på dåliga och ruttna lösningar så det kan var ett delspår i detta Stalking ämne.

LK och KP mfl är sådana slöa individer som skulle lätt kunna begå sådana människorättsbrott.

Man får ju då för det första börja bygga bort de värsta områdena sedan måste man förstå att gänget blir det enda de har och hamnar de med dessa fega individer då de flyttar senare så finns det ju ingen anledning att ta sig ur gängen.

Förövrigt kommer skjutningar etc öka då de från gängen känner till att dessa "tömmar ligor " existerar och litar inte på någon som lämnat gänget, för dessa "tömningar" går att göra utan att den tömde är medveten helt om vad som hänt om tömmarna har denna tex på en inrättning under en tid.

Diktatur ? javisst ! rent mjöl i påsen ? Det kollar de med dessa tömningar ..Sedan vet de att den som blir tömd kan vilja få svar och veta vem som står bakom och varför ....Alltihopa drivs av dessas egna paranoia ....Man måste tänk innan man agerar med sådana här metoder ...
Senast redigerad av Harfager 2016-03-20 kl. 14:26.
Citera
2016-03-29, 08:05
Medlem
mot8rheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Har läst lite om en annan person som ser ut att ha kraftigt påhäng och då det ser ut som om de leker lite lekar som ska leda in personen på misstankar åt ett håll som låter snurrigt för den oinvigde så funderar jag på om detta är någon ny drive de har med folk som bott i ruffigare förorter och där fått kontakt med kriminella.

Möjligen för att detta ska spridas på nätet som varning åt andra och /eller få in personer på psykiatrin och där droga dem och tömma dem på information med olika tekniker . Dåliga / okunniga personer kommer bara på dåliga och ruttna lösningar så det kan var ett delspår i detta Stalking ämne.

LK och KP mfl är sådana slöa individer som skulle lätt kunna begå sådana människorättsbrott.

Man får ju då för det första börja bygga bort de värsta områdena sedan måste man förstå att gänget blir det enda de har och hamnar de med dessa fega individer då de flyttar senare så finns det ju ingen anledning att ta sig ur gängen.

Förövrigt kommer skjutningar etc öka då de från gängen känner till att dessa "tömmar ligor " existerar och litar inte på någon som lämnat gänget, för dessa "tömningar" går att göra utan att den tömde är medveten helt om vad som hänt om tömmarna har denna tex på en inrättning under en tid.

Diktatur ? javisst ! rent mjöl i påsen ? Det kollar de med dessa tömningar ..Sedan vet de att den som blir tömd kan vilja få svar och veta vem som står bakom och varför ....Alltihopa drivs av dessas egna paranoia ....Man måste tänk innan man agerar med sådana här metoder ...

Om du pekar ut vissa personer (som du säger dig ha bevis mot) så kommer Polisen att bedöma dig som ett hot mot dessa personer... Detta eftersom du anser dig vara hotad/trakasserad av personerna.
Polisen kommer även att försöka hjälpa dig genom att tipsa om psykvård.
Med andra ord: du måste ha säkra bevis, inte misstankar eller "folks reaktioner" eller liknande.

Jag känner igen detta; du skriver här på FB som om du skriver till gärningspersonerna. Du försöker även "bevisa" att det hela pågår genom att påstå att det du avslöjar om dem har effekt.
(Exempelvis att trakasserierna skulle avta om du skriver si eller så om en viss person, eller lägger upp en bild.) Du lägger stor möda vid att försöka förklara saker som om det fanns logik i händelser.

Såg att "stefanstrm" tipsade om kmr.nu som ett slags stöd. Det är Scientologerna som står bakom KMR, Kommittén för Mänskliga Rättigheter. Så undvik det.
Senast redigerad av mot8rhead 2016-03-29 kl. 08:36.
Citera
2016-03-29, 13:45
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot8rhead
Om du pekar ut vissa personer (som du säger dig ha bevis mot) så kommer Polisen att bedöma dig som ett hot mot dessa personer... Detta eftersom du anser dig vara hotad/trakasserad av personerna.
Polisen kommer även att försöka hjälpa dig genom att tipsa om psykvård.
Med andra ord: du måste ha säkra bevis, inte misstankar eller "folks reaktioner" eller liknande.

Jag känner igen detta; du skriver här på FB som om du skriver till gärningspersonerna. Du försöker även "bevisa" att det hela pågår genom att påstå att det du avslöjar om dem har effekt.
(Exempelvis att trakasserierna skulle avta om du skriver si eller så om en viss person, eller lägger upp en bild.) Du lägger stor möda vid att försöka förklara saker som om det fanns logik i händelser.

Såg att "stefanstrm" tipsade om kmr.nu som ett slags stöd. Det är Scientologerna som står bakom KMR, Kommittén för Mänskliga Rättigheter. Så undvik det.

Då tex LK varit / är polis så blir det svårt att gå till polisen ja , utan jurister.

Jag har inte lagt ner stor möda här på någonting, jag har kört mycket liknelser för att bekräfta att GS förekommer och funkar. Till en juristgrupp ger jag namnen etc , även mitt så att de kan se varför detta började mot mig ( En kommission ).

Att det avtar då jag publicerar var de pysslar med är sant. De vet att flera kan se vad jag pekar på och deras vilja är att idiotförklara mig så det är ju då dumt att fortsätta ge mig bevis som andra kan verifiera.

"Såg att "stefanstrm" tipsade om kmr.nu som ett slags stöd. Det är Scientologerna som står bakom KMR, Kommittén för Mänskliga Rättigheter. Så undvik det"

Var såg du det?

Så om man får hjälp av denna KMR så blir man fast i nästa gäng ?

"Om du pekar ut vissa personer (som du säger dig ha bevis mot) så kommer Polisen att bedöma dig som ett hot mot dessa personer... Detta eftersom du anser dig vara hotad/trakasserad av personerna."

Jag kan inte låta vissa stå över lagen och den som har allvarliga klagomål blir den som straffas.
Det är som sagt därför som endast en juristgrupp kan hjälpa på rätt sätt och jag tittar på mina bevis och spår med "andras ögon" och lägger bara de säkra först, vilka jag har gott om.
Senast redigerad av Harfager 2016-03-29 kl. 14:29.
Citera
2016-03-29, 14:15
Medlem
mot8rheads avatar
Citat:
Då tex LK varit / är polis så blir det svårt att gå till polisen ja , utan jurister.

Jag har inte lagt ner stor möda här på någonting, jag har kört mycket liknelser för att bekräfta att GS förekommer och funkar. Till en juristgrupp ger jag namnen etc , även mitt så att de kan se varför detta började mot mig ( En kommission ).

Att det avtar då jag publicerar var de pysslar med är sant. De vet att flera kan se vad jag pekar på och deras vilja är att idiotförklara mig så det är ju då dumt att fortsätta ge mig bevis som andra kan verifiera.

"Såg att "stefanstrm" tipsade om kmr.nu som ett slags stöd. Det är Scientologerna som står bakom KMR, Kommittén för Mänskliga Rättigheter. Så undvik det"

Var såg du det?

Så om man får hjälp av denna KMR så blir man fast i nästa gäng ?

Bra att det avtar!

Han tipsade om KMR i inlägg #1636. Man får nog ingen hjälp av KMR, de har bara tagit ett bra namn för sin skumma verksamhet.
Citera
2016-04-06, 05:21
Medlem
Harfagers avatar
Jag har tidigare nämnt att efter att jag skrivit här så har 2 av de liknelse rekvisita jag använt här, varit på jobbet .

Nu så min förbättringar jag lade som förslag , har tvärt om ökats och och jag når min breakin point nu fysiskt och vilja att utföra mer utav dessa sadistiska diktatoriska övningar så Har jag vänt mig till advokat i detta ärende . Kommer inte ta upp övriga händelser nu tex med vad jag känt igen på jobbet som jag skrivit här.

Mindes en händelse som jag fick på bild på jobbet innan jag visste om länken som jag hittade mitt namn i , och det är också en person som blev förhörd i PU ( inte hela namnet men det som stod var ett rätt okänt namn så ,,,,,,och har med allt det jag varit med om och pikad )

Kom på en annan sak då det var snack om kvitton i en annan tråd och jag mindes då att jag inte fattade vad speciellt en kvinna höll på med att säga både kvitto och luma till mig , förstod att det var något då det då var samma gäng runt .
I går tänkte jag på en man jag nyligen fick veta satt i en kommission om PU ,Sigvard Marjasin.

Hade jag följt allt om mordet så hade jag tidigare vetat om detta och då hade ju ett Kvitto fått en innebörd, men jag hade bara tidigare sänt in en korrigering till PU då jag inte visste at jag var nämnd i Kommissionen och de runt mig skulle granskas närmare , och då jag läste PU nu så såg jag ju hur utsagorna de tre hade diffat två av dem och det tredje gjorde ju mig extra intressant om man har tilt i huvudet och inte kollar de närmaste registret om man är polis, privatspanare kanske skulle precis som jag kollad det registret sist .

Kanske man inte ville snoka för mycket i de nära registren för att inte lämna spår för att 1; man är mördaren eller vill skydda denne 2: Man vill styra de 50 miljonerna i belöning till någon som delar med sig med denne polis och vill inte ge andra detta uppslag där jag ingick.

Ang Luma om det inte betyder " får du ingen snilleblixt ens på kvitto" vad betyder det då i palmeutredningen ? Någon som vet ?
Senast redigerad av Harfager 2016-04-06 kl. 05:39.
Citera
2016-04-06, 07:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

....
Ang Luma om det inte betyder " får du ingen snilleblixt ens på kvitto" vad betyder det då i palmeutredningen ? Någon som vet ?

Ingen aning vad du pratar om dessvärre, det går nästan inte att förstå någonting av ditt senaste inlägg.
Försök skriva så man slipper läsa igenom hela tråden för att försöka gissa vad du syftar på, och läs igenom vad du skrivit innan du postar dina inlägg så det inte enbart blir osammanhängande obegripligheter.
Citera
2016-04-07, 00:57
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ingen aning vad du pratar om dessvärre, det går nästan inte att förstå någonting av ditt senaste inlägg.
Försök skriva så man slipper läsa igenom hela tråden för att försöka gissa vad du syftar på, och läs igenom vad du skrivit innan du postar dina inlägg så det inte enbart blir osammanhängande obegripligheter.

Associationer och dess tekniker för att få dig att tänka på något speciellt.
Citera
2016-04-07, 07:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Associationer och dess tekniker för att få dig att tänka på något speciellt.

Aha, så du sysslar med nån sorts psykisk voice to skull - mind control här inne.. Tror du det är så klokt med tanke på vad de flesta troende i just denna tråd verkar tycka om sån manipulation?

Försök skriva så folk fattar vad du menar istället - det här är ju ändå ett öppet forum där alla ska kunna delta i diskussionerna.
Citera
2016-04-07, 15:46
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Aha, så du sysslar med nån sorts psykisk voice to skull - mind control här inne.. Tror du det är så klokt med tanke på vad de flesta troende i just denna tråd verkar tycka om sån manipulation?

Försök skriva så folk fattar vad du menar istället - det här är ju ändå ett öppet forum där alla ska kunna delta i diskussionerna.

Hur fick du det till v2k ? Associationer du får då du hör ser ett föremål , kan var en snäcka från din barndoms strand som får dig att minnas just denna stranden i nu tid. Det är det jag menade med finns det något kring utredningen med Luma? Kvitto och Marjasin låg då i närtid och han var då ordförande för Granskningskommissionen, så det kunde ju betytt något för skvaller kännarna.

Jag misstänkte förs senare att jag kanske borde justera en utsaga i PU och gjorde så via mejl fick inget svar och senare raderades mitt mejlkonto innehåll, kanske för att ingen skulle ställa frågor pm varför jag just då sände en korrigering (Så är det högst troligen )
Citera
2016-04-07, 19:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Hur fick du det till v2k ? Associationer du får då du hör ser ett föremål , kan var en snäcka från din barndoms strand som får dig att minnas just denna stranden i nu tid. Det är det jag menade med finns det något kring utredningen med Luma? Kvitto och Marjasin låg då i närtid och han var då ordförande för Granskningskommissionen, så det kunde ju betytt något för skvaller kännarna.

Jag misstänkte förs senare att jag kanske borde justera en utsaga i PU och gjorde så via mejl fick inget svar och senare raderades mitt mejlkonto innehåll, kanske för att ingen skulle ställa frågor pm varför jag just då sände en korrigering (Så är det högst troligen )

Jag förstår fortfarande inte vad du skriver - håller du på med nån sorts manipulation av min hjärna nu? Det surrar i öronen på mig också - har alltid trott det var tinnitus men börjar misstänka att du strålar mig med energivapen!
Citera
2016-04-07, 22:10
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag förstår fortfarande inte vad du skriver - håller du på med nån sorts manipulation av min hjärna nu? Det surrar i öronen på mig också - har alltid trott det var tinnitus men börjar misstänka att du strålar mig med energivapen!

Du har inte den kapaciteten att ta in detta. Du larvar dig enbart där jag sitter och beskriver svåra övergrepp och även troligen försökt till utomrättsliga avrättningar mm. Så byt sida nu så att fler kan komma till tals, ni skrämmer bort dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in