2021-12-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Varför väntade du med att släppa denna bomb tills nu? Du har ju skrivit flera veckor i tråden.

Har du fler godbitar att bjuda på?
Hen kan inte skriva allt på en gång heller. Bjuder på godis då och då.
Citera
2021-12-20, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barby
Detta skedde naturligtvis innan hon bytte lås i lägenheten. Hur skulle han annars kunna gå in i lägenheten och se att hon är hemma. Hon ljög för honom för hon trodde inte att han kunde komma hem mitt på dagen. När exakt detta hände vet jag inte : kanske ett halvår sedan, kanske 3 månader sedan. Jag vet inte.

Och hur vet du att hon var på väg till en dejt? Har du frågat B om det? Eller tror du blint på allt som C tutat i dig? Hon kanske var på väg till polisförhör för den misshandel hon anmält C för. Det kanske inte direkt är vad man skyltar med för sin förövare. Medans han med sin eventuella svartsjuka tolkar det som att hon ska iväg på en dejt.
Citera
2021-12-20, 19:29
Medlem
Citat:
Varför väntade du med att släppa denna bomb tills nu? Du har ju skrivit flera veckor i tråden.

Har du fler godbitar att bjuda på?

Hon kan lika gärna ha varit på väg till polisförhör för den misshandel hon anmält C för. Det är ju lättare att säga till sin förövare att man "jobbar" än att "jag ska gå till polisen på förhör för den misshandel du utsätter mig för". Men C med sin eventuella svartsjuka kanske tolkade det hela som att hon skulle på dejt. Min spekulation.
Citera
2021-12-20, 19:29
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barby
Vad tror du att jag gör nu? Jag berättar vad hennes man sa till mig. Och idag tittar jag på hennes status på Facebook och vad jag ser: hon är inte gift och inte skild, hon är i ett förhållande!

Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Du har fortfarande inte berättat vad där stod innan.
Beror det uteblivna svaret på att du helt enkelt inte vet? Att du inte har en aning om huruvida hon ändrat status eller ej? Du letade endast efter ett nytt halmstrå för att ytterligare kunna smutskasta och misstänkliggöra ett mordoffer och oskyldigförklara hennes mördare.
Botten är tydligen inte nådd än.
Vad vinner du på att förnedra en avliden? Något måste ju driva dig.
Citera
2021-12-20, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon kan lika gärna ha varit på väg till polisförhör för den misshandel hon anmält C för. Det är ju lättare att säga till sin förövare att man "jobbar" än att "jag ska gå till polisen på förhör för den misshandel du utsätter mig för". Men C med sin eventuella svartsjuka kanske tolkade det hela som att hon skulle på dejt. Min spekulation.

Allt förutom att ta hand om ungarna, städa eller laga mat räknas nog som dejt för en svagsint svartsjuk man.
Citera
2021-12-20, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Hen kan inte skriva allt på en gång heller. Bjuder på godis då och då.

Sant! Om en vecka får vi väl berättat för oss att hon hade konto på bodycontact. Nej, just det. Det kan man kolla upp så det lär vi inte höra nåt om.
Citera
2021-12-20, 19:39
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Sant! Om en vecka får vi väl berättat för oss att hon hade konto på bodycontact. Nej, just det. Det kan man kolla upp så det lär vi inte höra nåt om.
Barby trodde nog inte att nån skulle kolla upp skuldsaldo hos kronkalle. Hen är helt utan trovärdighet.
Citera
2021-12-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Barby trodde nog inte att nån skulle kolla upp skuldsaldo hos kronkalle. Hen är helt utan trovärdighet.
Har även inkommit ett nytt krav på 1311kr nu.
Skuldsaldot ser ut att ta fart efter B försvann och inte före som det påstås av hen!!
Citera
2021-12-20, 20:01
Medlem
sybels avatar
Citat:
Inte den vassaste kniven i lådan precis.
Citera
2021-12-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Har även inkommit ett nytt krav på 1311kr nu.
Skuldsaldot ser ut att ta fart efter B försvann och inte före som det påstås av hen!!
Att hon tömde kontot och företaget gick i konkurs behöver inte tolkas bokstavligt. Det kan lika bra betyda att företaget blev ruinerad.
Man måste vara försiktig och tolka det som skrivs av skribenter som inte har svenska som modersmål.
Citera
2021-12-20, 20:10
Medlem
Citat:

Dina kontroller bevisar ingenting. Läs nedan.

Citat:
Krav för att en skuld ska få sekretess

För dig som driver företag

För dig som driver företag ställs följande krav för att uppgifterna om en skuld ska omfattas av sekretess:

Du har ingen tidigare/annan skuld som registrerats under de senaste två åren.Du har betalat skuldbeloppet, inklusive ränta, eventuell dröjsmålsavgift och grundavgift, alternativt att målet har återkallats av den som vill få betalt.Du får ingen ny skuld under de följande två åren efter det att en skuld sekretessbelagts.

https://kronofogden.se/nagon-har-ett...n-fa-sekretess
Citera
2021-12-20, 20:17
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Att hon tömde kontot och företaget gick i konkurs behöver inte tolkas bokstavligt. Det kan lika bra betyda att företaget blev ruinerad.
Man måste vara försiktig och tolka det som skrivs av skribenter som inte har svenska som modersmål.

Idiotförklara inte folk som har annat språk som modersmål än svenska, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in