Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du vet ingenting om det aktuella fallet mer än du läst i skvallerpressen som ofta vinklar sina reportage, ingen har försökt rättfärdiga något överhuvudtaget utan jag har endast försökt belysa att vi har ingen helhetsbild av det aktuella fallet.
Destruktiva relationer som den i Malmö har mycket ofta två motparter som behandlar varandra illa. Du vill bara ha medhåll och ryggdunk och få dina fördomar bekräftade. Verkligheten ser i många fall helt annorlunda ut.
Den försvunna kvinnan kan vara mördad, har rest i hemlighet till Polen eller något annat land, tagit självmord, råkat ut för en olycka, rymt eller flytt från den aktuella situationen med vårdnadstvist och bråk etc.
Om du får spekulera så får även andra skribenter göra detsamma.
Jag tror jag vet mer än dig för jag kan även polska och kan läsa vad skrivs där, vad säger familjen och vänner. Kan läsa både hans och hennes familjer inlägg både förr och nu.
Och andra sidan så fortfarande det är icke relevant hur hon var som kvinna, hustru, mamman. I Sverige och i största delen av världen man få varken misshandla eller döda för annan var inte "snäll". Amen