Citat:
Jag är den första som ska ställa mig i kön och skämmas vad jag hade Arsenal i år.
Jag trodde verkligen inte arsenal skulle va så högt uppe med sin trupp,d n är ung väldigt oerfaren om man jämför med aunoted,jag trodde arsenal skulle va på undre halvan,även fanns en tro de skulle åka ut,och efter 3 omgångar såg de ljust ut.
Men Arsenal har verkligen steppat upp.deras unga tar för sig och gör de bra,De kan nog kriga sig till d n där 4e platsen.
Jag trodde verkligen inte arsenal skulle va så högt uppe med sin trupp,d n är ung väldigt oerfaren om man jämför med aunoted,jag trodde arsenal skulle va på undre halvan,även fanns en tro de skulle åka ut,och efter 3 omgångar såg de ljust ut.
Men Arsenal har verkligen steppat upp.deras unga tar för sig och gör de bra,De kan nog kriga sig till d n där 4e platsen.
Och du ber om ursäkt innan ens serien har kommit halvvägs ? Du tror inte att den tyngsta perioden för deras konkurrenter är på hösten då de spelar i Europa?
Arsenal har ju haft 0 europamatcher och nu med lugnare schema kommer konkurrenter kunna satsa mer på ligan, dock så ställs ju matcher in nu och där har inte heller Arsenal påverkats, så det kommer ju ändå bli tight spelschema för lag som West ham, tlttenham och United. Allt detta gynnar ju Arsenal.
Citat:
Tottenham torskar idag och United tar knappast full pott heller.
Arsenal har sett betydligt bättre ut än båda dessa, sen kommer West Ham aldrig hålla heller.
Att United ens är på övre tabellen är pga Ronaldos sista minuten mål och kommer det hålla hela säsongen? Nej United är ett pajaslag och Tottenham räknar man aldrig med heller.
Arsenal all the way!
Arsenal har sett betydligt bättre ut än båda dessa, sen kommer West Ham aldrig hålla heller.
Att United ens är på övre tabellen är pga Ronaldos sista minuten mål och kommer det hålla hela säsongen? Nej United är ett pajaslag och Tottenham räknar man aldrig med heller.
Arsenal all the way!
Vi är på toppen i den årliga bergochdalbanan för Arsenal ser jag nu, historiskt brukar de ligga i toppen av tabellen i denna topp, innan fallet, kriterierna har sänkts och man står här och slår sig för bröstet när man är på en skör tråd runt 4e platsen. Tragiskt hur supportrar och alla runt klubben accepterat denna nedgradering.