2021-05-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Imorgon får jag såna "som inte går dela av".
Skriver om dom är bättre än dom jag har nu.
Är samma kran.

Yess uppdatering skulle uppskattas
Citera
2021-05-10, 15:59
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malozarpla
Yess uppdatering skulle uppskattas

Testat dom jag får nu. Och dom var Snäppet bättre än dom andra kartorna faktiskt!
Citera
2021-05-13, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Nej det har du inte. För det fösta så är alprazolam inte en aktiv metabolit (t.s från ex. Lorazepam samt Oxascand) utan medels inaktiv. För det andra så innehåller inte Galenika Ksalol 1 mg Alprazolam någon alprazolam. Galenika har i flera år försök få in foten på den generiska marknaden utan att lyckas just pga att deras läkemedel INTE innehåller det aktiva ämnet, godkända hjälpämnen, förbjudna alkoholer och tungmetaller. Läs på innan du tramsar.

Galenikas senaste försök med Alprazolam batch 52XXX (x= siffra) blev inte heller godkänd.

Alprazolams metaboliter bildas i levern efter intag. Provsvar detekteras medels genom urin och blodanalys och skall innehålla 4-hydroxy alprazolam samt α-hydroxy alprazolam för att nå upp till kriterierna för det aktiva ämnet Alprazolam. Detta gör inte Galenika Ksalol 1 mg Alprazolam, men om du erkänt bruk av någon annan metabolit så grattis till rättsväsendet. Du är inte den första, men förhoppningsvis snart den sista. Jag fick i uppdrag att hjälpa en person av dennes advokat i frågan. Frikändes av Göteborgs Tingsrätts. Har allt förarbete på en extern HDD på jobbet, kan ta med och ladda upp vid tillfälle.

De som jag har går inte att riva och börjar på 52, hur är dessa har inte provat än då jag fortfarande har kvar utav de gamla. Man har även läst mycket som hänt på sistone. Kan skriva hela numret om det hjälper.
Citera
2021-05-13, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Testat dom jag får nu. Och dom var Snäppet bättre än dom andra kartorna faktiskt!

Så de nya kartorna som inte går att riva är oxå ojämna ? läste att du hade provat och inte tyckte de var bra och att du hade fått in nya som var bättre än de föra blistret.
Citera
2021-05-13, 14:33
Medlem
Jag trodde galenika skulle sluta göra alpra?? Va är detta nu med nya kartor? Fattar ingenting.
Citera
2021-05-13, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Jag trodde galenika skulle sluta göra alpra?? Va är detta nu med nya kartor? Fattar ingenting.

Galenika har slutat göra alpra, och det var ändå ett tag sedan. Nya och nya mina går ut 2023. Fast de är blister som inte går att dela. Kan ju även va hemmapress men någon skrev att de sista Galenika gjorde började på 52, mina börjar oxå på 52. men kan ju va en slump.
Senast redigerad av Satanas1312 2021-05-13 kl. 15:33.
Citera
2021-05-13, 15:44
Medlem
För er som undrar hur de ser ut.

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.reddit.com%2Fr%2Fbe nzodiazepines%2Fcomments%2Flyxpv5%2Fanyone_seen_th ese_new_k salols_they_dont_have_the%2F&psig=AOvVaw0JwZP1jj9Z i5gokOseLt_G&ust=1620999851247000&source=images&cd =vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCIDdtJTlxvACFQAAAAAdAAAAABAE
Citera
2021-05-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satanas1312
Galenika har slutat göra alpra, och det var ändå ett tag sedan. Nya och nya mina går ut 2023. Fast de är blister som inte går att dela. Kan ju även va hemmapress men någon skrev att de sista Galenika gjorde började på 52, mina börjar oxå på 52. men kan ju va en slump.

Så denna batchen 52 är galenika sista alpra batch?
Citera
2021-05-13, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Så denna batchen 52 är galenika sista alpra batch?

Det är det jag hoppas för då har jag kanske fått rätt. Men snubben skrev aldrig hela numret. Har de första 2 rätt vilket är 52, men kan ju vara en slump.
Citera
2021-05-13, 21:47
Medlem
neuron-drones avatar
Nu har jag aldrig sett de nya kartorna, men om inte ens de gamla innehållit alpra, så varför smakar de alpra och funkar som alpra? Någon teori vad de skulle innehålla istället? Har ibland haft enstaka kartor med Ksalol för att jag något överkonsumerat egna Xanor eller att för att intervallerna gått precis in i varandra.

Jag känner igen ganska många benso och vet att Ksalol inte är något av de andra jag testat.

De som har de nya kartorna, har inte de tabletterna alprasmak? Folk skulle dissa direkt om det gick för långt från riktig alpra.
Citera
2021-05-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Nu har jag aldrig sett de nya kartorna, men om inte ens de gamla innehållit alpra, så varför smakar de alpra och funkar som alpra? Någon teori vad de skulle innehålla istället? Har ibland haft enstaka kartor med Ksalol för att jag något överkonsumerat egna Xanor eller att för att intervallerna gått precis in i varandra.

Jag känner igen ganska många benso och vet att Ksalol inte är något av de andra jag testat.

De som har de nya kartorna, har inte de tabletterna alprasmak? Folk skulle dissa direkt om det gick för långt från riktig alpra.
Smaken är mer elr mindre den samma på alla kartor jag köpt fast effekten kan variera, så jae också fundersam
över detta
Citera
2021-05-13, 23:24
Medlem
neuron-drones avatar
Har bara testat opioider mot fentanyl med sticka. Hur fixar jag det med Ksalol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in