Citat:
Ursprungligen postat av
C0w
Hade du skrivit det här för 1-2 år sen vid pandemins start så hade jag skrattat bort dig som en dum foliehatt och konspirationsteoretiker i nivå med dem som tror att vaccinen innehåller chip och sånt, men med tanke på hur det har gått och vart vi är på väg så kan du mycket väl ha rätt.
Sen vad gäller detta så var det nån här som postade en länk om att Israel ville införa ett poängsystem kopplat till vaccinpasset. Tur nog så röstades detta ner, men det är fan illa nog att nåt sånt ens kom på tal öht.
Är nog en grävarpersonlighet och efter att jag snubblade på länkar förra våren om ID2020 så fortsatte jag att undersöka vad som sker.
Och folk blev griniga när man tjatade om vaccinpass, men nu har sak efter sak blivit verklighet.
Just det här att alla inom MSM och stat berättar exakt samma sak, utan att någonsin presentera fakta, så behöver man bli orolig.
Man tjatar i TV om att det är mångdubbelt fler som ligger på IVA. Därför måste vi ha restriktioner.
Men IVA är ju inte bara covid. Dessutom gick man ju ut för någon månad sedan och sa att Sverige kommer att ta emot IVA patienter från bla Rumänien och andra länder.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wO98XA/sverige-ar-redo-att-ta-emot-rumanska-covidpatienter
Så den stora frågan är ju.... Hur många exakt ligger på IVA pga covid, och hur många av dem är ens svenskar.