2021-12-16, 09:42
Medlem
Kommer och tänka på "Den blinde nazister" Men varför skall Jonas slippa undan bara för att han är blind?
Citera
2021-12-16, 10:00
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Det handlar uteslutande om riskmedvetenhet. Risken att bli utsatt för brott i områden där mångkulturella människor rör sig är tusentals gånger större än att bli utsatt för brott i områden med vita människor. Vill du leka "god" och "antirasist" så varsågod, de enda som tackar dig är de kriminella som får ett enkelt offer.

Det faktum att du nu är beväpnad visar på att du insett detta själv men vägrar erkänna att du haft fel. Det hårda våldet och den hårda kriminaliteten är uteslutande ett importerat problem. Det är inte mot svenskar du beväpnar dig, det vet du mycket väl själv.

Dock är det bra att du iaf skaffat vapen att försvara dig med, ALLA svenskar som rör sig i mångkulturella miljöer måste i dagsläget vara beväpnade, vuxna som barn. Stat och rättsväsende har för länge sedan vänt vita svenskar ryggen, ingen kommer hjälpa dig och din familj om något händer. Endast vi som fäder kan försvara våra familjer mot globalisterna och deras kaossoldater.

Det är för fan ett krig i Sverige.. ett krig mot droger som beväpnar gäng med militärvapen och många miljarder för att anlita "yrkesmördare" med.. medans yngre folk vill bli en del av det genom att hålla på med småbrott.
Kriget mot droger pressar upp priserna på drogerna till skyarna vilket gör att missbrukare blir farliga och mer benägna att begå brott för att få tag till pengar till droger som egentligen inte kostar mycket att tillverka och de brott som sker för att droger är dyra hade kunnat undvikas och jag hade kunnat slippa beväpna mig på gator för att både ljushyade och mörkhyade kan bli missbrukare eller vilja ta sig in i gäng genom att bevisa sin brottskapacitet.

Det är mer ljushyade svenskar än mörkhyade svenskar som har gett mig problem som när min förra vän började med subutex som han får från socialen av nån underlig anledning.. vilket slutade med att han försökte ta pengar av mig och köra iväg på en moped medans han var enormt hög och i behov av mer av sitt dyra knark.
Det slutade med att jag hängde på mopeden medans han körde och jag lyckades få upp en laglig försvars-spray med rödfärg som jag tryckte in i hjälmen och sprayade han helt röd men eftersom det var en laglig spray baserad på aceton så gjorde den inte mycket för att stoppa rånet så jag vred till styret så att mopeden krockade in i mitträcket på vägen... sen började den missbrukaren att brottas med mig i diket bland handbajs i ett försök att smeta rödfärg på mig..
sen hämtade han ett stort hänglås på mopeden och började jaga mig fast han var för hög för att träffa ett enda slag medans jag blev så jävla lack att jag gick till min cykel och tog mitt stora slanglås från Jula och gick fram till han och drämde till han rakt i sidan av huvudet medans han sa -aj.. för att han var ju så otroligt hög och i behov av pengar.
Eftersom det var min vän så sa jag tillslut att jag åker raka vägen hem till hans mor och säger vad som hänt och ber om att få tillbaka min röding lixom.

500 kronor.. som två svenskar ligger i diket och brottas om bland hundskit för att en av oss var beroende av en tung drog.

Var det ett importerat problem enligt dig när kriget mot droger startade och gjorde att missbrukare tvingas begå brott för att tjäna pengar till sin drog?

I Danmark får dom en dos heroin för bara nån krona vilket har gjort att Danmark inte har några brott relaterat till heroin som i Sverige kostar säkert 1000 kronor för en liten dos vilket gör att missbrukare behöver begå ganska många brott per dag för att kunna ha sitt missbruk.

så NEJ.. problemen du ser har ingenting med folks ursprung eller hudtonen att göra.

Problemen är helt och hållet bieffekter och kriget mot droger .. och även lite bieffekter av den här jävla IQ-befriade rasismen som ni har intalat er i för att blunda för att Sverige gjorde ett misstag genom att ge kriminella miljarder i inkomst genom illegal drogförsäljning eftersom det skapade gäng som idag har militärvapen och även militärstrukturer med fotsoldater och ledare.

Självklart kommer både mörkhyade och ljushyade bete sig värre när ljushyade låter sig luras av rasism genom att blunda för fel som man gjort här i Sverige genom att starta krig mot droger som att det är logiskt att vuxna människor bestämmer vad andra vuxna människor ska välja för drog att inta i sina kroppar.

Det är rasist-propaganda som säger att alla bieffekter av kriget mot droger är "importerat" från något annat land fast det är svenska folket som har valt att man skulle förbjuda diverse droger och plantor som att det inte kunde gå snett... och sen när det dök upp gäng med automatvapen och folk skjöts nästan dagligen i Sverige så började alla puckade rasister att hävda att det är bevis för att deras IQ-befriade tankar är rätt lol.

Studera mera istället så märker du skillnad på propagandan och på riktig fakta.

Det är ingen hemlighet att ett krig skapar problem och mord i ett samhälle.. men anledningen till mord i ett krigsdrabbat land som Sverige har ni ju intalat er att svenska folket inte ligger bakom genom kriget som dom startade.
Citera
2021-12-16, 11:33
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
En av förövarna skjöts till döds i Kälvesta i november i år. Kälvesta ligger i grannkommunen till Järfälla.
Underbart. När man ser bilden på den flinande blatten så är inte utvisning det första man tänker på direkt.
Citera
2021-12-16, 12:14
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiffTannen
Jag är en stolt blatte MEN lämnade skithålet Sverige för många år sedan. Till skillnad från en knegande Facebookkrigare som dig så hade jag både insikt att se vart det var påväg, kapital nog att ha möjlighet och bollar till att faktiskt ta steget.

Tror du framtiden som minoritet och cuckad i ditt ”egna” land kommer bli fin för dig, Bertil?
Vad bra. Vi ska skicka resten av din luffarklan efter dig. "Kapital", snälla, t.o.m de pengarna jag lägger på toapapper varje månad hade kunnat köpa mig ett palats i ditt shithole country.
Citera
2021-12-16, 12:51
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Svensk lagstiftning fungerar så att om någon begår ett brott så spelar det subjektiva motivet mindre roll, eller ingen roll. Att förnedringsråna någon blir inte lagligt eller okej oavsett vilket "beteende" gärningsmannen eller du anser att offret har.

Det går exempelvis inte att mörda någon och sedan komma undan med att skylla på hur man upplevde att offret beter sig eller bakgrumden. Det fungerar likadant med förnedringsrån.

Altuella kriminella invandrare är dömda för brott i svensk domstol, det är inte skribenterna här som dömer dem.

Absolut! Lev med den uppfattningen, och var irriterad på de dumma invandrarna resten av livet.

Det blir säkert trevligt, produktivt, förändrar världen och får din omgivning att trivas i ditt sällskap.

Eller så funderar du lite mer kring det här med orsak och verkan, och funderar på hur just ditt beteende bidrar till bättre samlevnad mellan olika människor här i landet.

Du snöar in på fel saker.
Citera
2021-12-16, 13:48
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Vad bra. Vi ska skicka resten av din luffarklan efter dig. "Kapital", snälla, t.o.m de pengarna jag lägger på toapapper varje månad hade kunnat köpa mig ett palats i ditt shithole country.

Tror du att jag åkte ”hem” eller din jävla mongolid jag bor i en av världens största metropoler så fortsätt brinna du Bertil. Du svarade inte på hur du tror att din framtid ser ut som cuckad minoritet i ”ditt” land?
Citera
2021-12-16, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag har väl blivit rånad och misshandlad jag också.. men aldrig nånsin skulle jag kunna börja gagga runt om att alla mörkhyade ligger bakom det som ett fåtal kriminella har gjort.. oavsett hudfärg också.
Jag vet både mörkhyade och ljushyade som har begått brott men det betyder ju knappast att alla andra som har mörk och ljus hy är kriminella.

OM jag dock trodde att alla mörkhyade och ljushyade var kriminella för att jag trodde att dom alla är likadana.. då hade jag faktiskt varit en rasist mot både mörkhyade och ljushyade.

När jag började beväpna mig med självförsvarsvapen så fick jag ett lugn inom mig och gick inte längre runt orolig utanhus.. och sen dess så har ingenting hänt.. eftersom man inte attraherar kriminella om inte går runt som en mesig och rädd människa.. och om man istället går runt rak i ryggen för att man vet att man kan försvara sig om det behövs.

Dom vågar sig inte på mig nåmer. Men dom såg mig som ett offer för att jag gick runt och var rädd ute förr i tiden innan jag blev klokare genom att förstå att rädslan var det som attraherar kriminella som ser rädslor som ett tecken på att nån går att utnyttja.

Det fetade, fint land Sverige har blivit!
Citera
2021-12-16, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Vilka tror du får de värst då, blattar/etniska svenskar?
Blir nog inte kul att vara etnisk svensk iaf.
Nä jag är inriktad på att äga så lite som möjligt o ha så mycket som möjligt på kontot för att fortsätta i ett annat land som inte tas över av etniska grupper som aldrig kommer lägga ner sina fejder
Citera
2021-12-16, 15:34
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utmedmena
Det fetade, fint land Sverige har blivit!

Folk som inte beväpnar sig för sin egen säkerhets skull lever väl i förnekelse gällande om kriget kan ha bieffekter som kriminalitet.

Folk som går runt rädda är sektmedlemmar som är rädda för typ allt men speciellt främlingar på utsidan av sekten dvs alla på utsidan av landsgränsen som är deras sektgräns där alla syndare bor på utsidan och har börjat ta sig in i sekten och förstår inte att livet går ut på att betala pengar till sektledarna genom tvångsbeskattning eftersom sektledarna ger tillbaka genom att bygga vägar , anställa poliser och berätta för oss genom media om vilka stygga människor som finns på utsidan av sekten av socialdemokrati som man absolut inte får snacka skit om eller ens erkänna att dom nånsin har gjort fel eftersom man får ju inte kritisera sektledningen inom sekter , eller själva ideologin som ledaren oftast håller hemlig dock.

Man kan ju undra vad de nya rasisterna tycker ska bli lösningen på dom onda från utsidan som kommer in och inte förstår sektens ideologi och hur bra ledarna är här i Sveriges sociala demokrati.

Jag tippar på att dom ska sitta på facebook och bli matade med högerextrem propaganda vilket facebook har blivit känt för att skapa genom sitt algoritm.. sen skapar dom grupper och hetsar upp varandra genom att dela mer propaganda som såklart alltid är väldigt vinklat åt enbart en sida.. för det finns aldrig två sidor av myntet när det gäller propaganda som när SD har lösningen på alla problem i samhället.. och den lösningen är de stygge från utsidan av sekten eftersom dom kommer in här och skapar precis alla problem som finns i Sverige där fel aldrig nånsin har begåtts enligt högmodiga svensson som borde ha lärt sig sen wasa skeppet sjönk att högmod är man ganska duktig på i Sverige.. utan att förstå att det står i bibeln om vad högmodet gör och att man bli okapabel att se skillnad på lögner och sanning så länge man lever med högmodet som får folk att tro att dom vet något fast dom bara har lyssnat på nån äggskalle till sektledare inom demon-kratin.
Citera
2021-12-16, 15:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
https://www.friatider.se/blinde-jonas-46-atalas-invandringskritik-efter-att-hans-son-fornedringsranats

LAG & RÄTT. Efter att hans son utsatts för en grov misshandel av ett invandrargäng skrev Jonas Sernholt – som är blind – av sig på Facebook. Bland annat skrev han att förövarna var "drägg" som borde utvisas. Nu står Jonas själv står åtalad för åsiktsbrottet hets mot folkgrupp – efter att ha anmälts av den ene förövarens familj, rapporterar Exakt24.

Det här gör ont att läsa speciellt när man kollar på den inavlade som ler gott mot kameran när polisen gripit honom.

Parasit som njuter när kameran tar bild på honom.
Det är fan ta mig nåt genetiskt fel på dessa människor, antingen är föräldrarna kusiner eller så är det nåt annat men nåt fel i huvudet har dom sedan barnsben. Vidriga jävla parasit.

Efteråt hotade gänget att döda 15-åringen om han gick till polisen.

– Kommer det här fram kommer vi döda dig, din mamma, pappa, syster, alla i din släkt. Du vet inte vad vi är kapabla till, fick han höra.

– Från och med nu är du vår bitch. Säger vi att du ska sno en motorcykel, ge oss pengar eller sälja droger har du inget att säga emot, vi kommer döda din familj då, fortsatte gänget, enligt domen.

Jag blir för förbannad att det kokar inom mig.
Jävla satans barn inget annat än satans barn är vad dom är!
Vidriga jävla helvetes apejävlar.
Vad är relevansen i att han är blind?
Har vi en särskild lagstiftning för blinda som ger dem rätt begå brott som vi andra inte får?
Var hittar jag i så fall information om den lagen?
Citera
2021-12-16, 16:08
Medlem
Miljöpartisten Jonas har varit i farten tidigare.
Ska man tycka synd om honom, en man som tillhört ett parti som brutalt förstört Sverige?

Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bR1o3/miljopartist-doms-for-rasistiskt-facebookinlagg
Citera
2021-12-16, 16:18
Medlem
KnullaFlashbackMors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Helt rätt. Rasist-Jonas bör sitta minst åtta år i finkan. Om man tror att man har rätt att spy galla och hat över våra medmänniskor på nätet så ska man också vara beredd på ett långt straff så att man lär sig något. Vilket jävla exempel Rasist-Johan är för sin son! Vad ska det bli av sonen?!

lol: haha längtar att se pisset rinna ner i dina ögon när du ber och kallar förövarna "bror" i förhoppningen om att de ska acceptera dig. Din lilla slyna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in