Citat:
Ursprungligen postat av
Tompa81
Det handlar uteslutande om riskmedvetenhet. Risken att bli utsatt för brott i områden där mångkulturella människor rör sig är tusentals gånger större än att bli utsatt för brott i områden med vita människor. Vill du leka "god" och "antirasist" så varsågod, de enda som tackar dig är de kriminella som får ett enkelt offer.
Det faktum att du nu är beväpnad visar på att du insett detta själv men vägrar erkänna att du haft fel. Det hårda våldet och den hårda kriminaliteten är uteslutande ett importerat problem. Det är inte mot svenskar du beväpnar dig, det vet du mycket väl själv.
Dock är det bra att du iaf skaffat vapen att försvara dig med, ALLA svenskar som rör sig i mångkulturella miljöer måste i dagsläget vara beväpnade, vuxna som barn. Stat och rättsväsende har för länge sedan vänt vita svenskar ryggen, ingen kommer hjälpa dig och din familj om något händer. Endast vi som fäder kan försvara våra familjer mot globalisterna och deras kaossoldater.
Det är för fan ett krig i Sverige.. ett krig mot droger som beväpnar gäng med militärvapen och många miljarder för att anlita "yrkesmördare" med.. medans yngre folk vill bli en del av det genom att hålla på med småbrott.
Kriget mot droger pressar upp priserna på drogerna till skyarna vilket gör att missbrukare blir farliga och mer benägna att begå brott för att få tag till pengar till droger som egentligen inte kostar mycket att tillverka och de brott som sker för att droger är dyra hade kunnat undvikas och jag hade kunnat slippa beväpna mig på gator för att både ljushyade och mörkhyade kan bli missbrukare eller vilja ta sig in i gäng genom att bevisa sin brottskapacitet.
Det är mer ljushyade svenskar än mörkhyade svenskar som har gett mig problem som när min förra vän började med subutex som han får från socialen av nån underlig anledning.. vilket slutade med att han försökte ta pengar av mig och köra iväg på en moped medans han var enormt hög och i behov av mer av sitt dyra knark.
Det slutade med att jag hängde på mopeden medans han körde och jag lyckades få upp en laglig försvars-spray med rödfärg som jag tryckte in i hjälmen och sprayade han helt röd men eftersom det var en laglig spray baserad på aceton så gjorde den inte mycket för att stoppa rånet så jag vred till styret så att mopeden krockade in i mitträcket på vägen... sen började den missbrukaren att brottas med mig i diket bland handbajs i ett försök att smeta rödfärg på mig..
sen hämtade han ett stort hänglås på mopeden och började jaga mig fast han var för hög för att träffa ett enda slag medans jag blev så jävla lack att jag gick till min cykel och tog mitt stora slanglås från Jula och gick fram till han och drämde till han rakt i sidan av huvudet medans han sa -aj.. för att han var ju så otroligt hög och i behov av pengar.
Eftersom det var min vän så sa jag tillslut att jag åker raka vägen hem till hans mor och säger vad som hänt och ber om att få tillbaka min röding lixom.
500 kronor.. som två svenskar ligger i diket och brottas om bland hundskit för att en av oss var beroende av en tung drog.
Var det ett importerat problem enligt dig när kriget mot droger startade och gjorde att missbrukare tvingas begå brott för att tjäna pengar till sin drog?
I Danmark får dom en dos heroin för bara nån krona vilket har gjort att Danmark inte har några brott relaterat till heroin som i Sverige kostar säkert 1000 kronor för en liten dos vilket gör att missbrukare behöver begå ganska många brott per dag för att kunna ha sitt missbruk.
så NEJ.. problemen du ser har ingenting med folks ursprung eller hudtonen att göra.
Problemen är helt och hållet bieffekter och kriget mot droger .. och även lite bieffekter av den här jävla IQ-befriade rasismen som ni har intalat er i för att blunda för att Sverige gjorde ett misstag genom att ge kriminella miljarder i inkomst genom illegal drogförsäljning eftersom det skapade gäng som idag har militärvapen och även militärstrukturer med fotsoldater och ledare.
Självklart kommer både mörkhyade och ljushyade bete sig värre när ljushyade låter sig luras av rasism genom att blunda för fel som man gjort här i Sverige genom att starta krig mot droger som att det är logiskt att vuxna människor bestämmer vad andra vuxna människor ska välja för drog att inta i sina kroppar.
Det är rasist-propaganda som säger att alla bieffekter av kriget mot droger är "importerat" från något annat land fast det är svenska folket som har valt att man skulle förbjuda diverse droger och plantor som att det inte kunde gå snett... och sen när det dök upp gäng med automatvapen och folk skjöts nästan dagligen i Sverige så började alla puckade rasister att hävda att det är bevis för att deras IQ-befriade tankar är rätt lol.
Studera mera istället så märker du skillnad på propagandan och på riktig fakta.
Det är ingen hemlighet att ett krig skapar problem och mord i ett samhälle.. men anledningen till mord i ett krigsdrabbat land som Sverige har ni ju intalat er att svenska folket inte ligger bakom genom kriget som dom startade.