2021-12-16, 07:24
Medlem
Varför är jag inte förvånad över detta? Sverige lider av rasismofobi.
Citera
2021-12-16, 07:48
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Självklart är det hets mot folkgrupp att börja blanda in skurkens ursprung som att ursprunget är det som gjorde att skurken blev en skurk.
Det finns många mörkhyade som inte vill läsa att packet ska dra hem lixom och att det är fel på mörkhyade.

Det är fel på kriminella men kriminalitet har ingenting med ursprung och hudfärg att göra.. men om man tror det så är man inget annat än en rasist och rasbiolog som funderar över varför mörkhyade har så underlägset genetiskt värde i jämförelsetävlingen som pågår i rasbiologernas huvud.

Det värsta är väl att ungen blev rånad för att hans far är en rasist som har gjort att han är rädd för mörkhyade vilket gör att vissa kriminella ser den rädslan som ett tecken på att människor kan utnyttjas.. så det är ju indirekt fadern som har orsakat detta genom att inte lära sin son att vara lugn och orädd eftersom rädslor kan få kriminella att tro att dom ser ett lätt offer som kan utnyttjas och utpressas.

Jag tycker dom ser ungefär likadana ut dom där tjockisarna förutom hyn då.. men i grund och botten så är nog ingen av dom speciellare än den andre.. speciellt inte genetiskt eller spirituellt.

Otroligt!

Du gör som skittidningen Expressen, skuldbelägger offret.

Hade inte offret varit rädd hade han inte blivit rånad eller förnedrad. Och det är pappans fel!

Du tycker kanske att de kriminella migranter skall gå fria och gå skadestånd och att pappan och sonen skall sättas i fängelse?

Som tur är ni få med dessa åsikter. Efter nästa val hoppas jag att vi tar itu med er med lagliga medel.
Citera
2021-12-16, 07:51
Medlem
Citat:
Självklart är det hets mot folkgrupp att börja blanda in skurkens ursprung som att ursprunget är det som gjorde att skurken blev en skurk.
Det finns många mörkhyade som inte vill läsa att packet ska dra hem lixom och att det är fel på mörkhyade.

Det är fel på kriminella men kriminalitet har ingenting med ursprung och hudfärg att göra.. men om man tror det så är man inget annat än en rasist och rasbiolog som funderar över varför mörkhyade har så underlägset genetiskt värde i jämförelsetävlingen som pågår i rasbiologernas huvud.

Det värsta är väl att ungen blev rånad för att hans far är en rasist som har gjort att han är rädd för mörkhyade vilket gör att vissa kriminella ser den rädslan som ett tecken på att människor kan utnyttjas.. så det är ju indirekt fadern som har orsakat detta genom att inte lära sin son att vara lugn och orädd eftersom rädslor kan få kriminella att tro att dom ser ett lätt offer som kan utnyttjas och utpressas.

Jag tycker dom ser ungefär likadana ut dom där tjockisarna förutom hyn då.. men i grund och botten så är nog ingen av dom speciellare än den andre.. speciellt inte genetiskt eller spirituellt.
Vi "rasister" tror inte att det är så, vi vet att det är så. Verkligheten talar sitt tydliga språk. De som vägrar se verkligheten kommer råka illa ut. Hoppas innerligt att du inte har barn som du lär ut dina lögner till för då dömer du dem till att bli dödade/misshandlade/våldtagna/rånade etc.
Citera
2021-12-16, 07:58
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Otroligt!

Du gör som skittidningen Expressen, skuldbelägger offret.

Hade inte offret varit rädd hade han inte blivit rånad eller förnedrad. Och det är pappans fel!

Du tycker kanske att de kriminella migranter skall gå fria och gå skadestånd och att pappan och sonen skall sättas i fängelse?

Som tur är ni få med dessa åsikter. Efter nästa val hoppas jag att vi tar itu med er med lagliga medel.

Hade inte offret haft en rasist till far så hade det säkert inte blivit ett offer av brottslingen som nu blev utsatt för hets mot folkgrupp.. vilket är ett brott som sträcker sig längre än mot en enda människa.

Jag tycker att du skriver som nån som har blivit lurad av facebooks högerextrema algoritm som serverar högerextrem propaganda tills ni blir helt jävla galna och låtsas som att förövaren i det här fallet inte också blev ett offer av faderns rasism.

Det hade inte varit några problem att fördöma kriminella för brottet.. men att blanda in brottslingens ursprung och hudfärg ÄR faktiskt rasism eftersom ursprung och hudfärg har aldrig varit en anledning till att nån är kriminell så därför kan man inte ens nämna vart nån kommer ifrån eller vilken hy som nån brottsling har.. då det är helt ovesäntligt om man själv inte är en liten rasbiolog dock som tror att folk med mörk hy har kriminalitet i sina gener.
Citera
2021-12-16, 08:03
Medlem
Vettiga orcher vill nog också se dumma orcher utvisade.
Citera
2021-12-16, 08:05
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Vi "rasister" tror inte att det är så, vi vet att det är så. Verkligheten talar sitt tydliga språk. De som vägrar se verkligheten kommer råka illa ut. Hoppas innerligt att du inte har barn som du lär ut dina lögner till för då dömer du dem till att bli dödade/misshandlade/våldtagna/rånade etc.

Jag har väl blivit rånad och misshandlad jag också.. men aldrig nånsin skulle jag kunna börja gagga runt om att alla mörkhyade ligger bakom det som ett fåtal kriminella har gjort.. oavsett hudfärg också.
Jag vet både mörkhyade och ljushyade som har begått brott men det betyder ju knappast att alla andra som har mörk och ljus hy är kriminella.

OM jag dock trodde att alla mörkhyade och ljushyade var kriminella för att jag trodde att dom alla är likadana.. då hade jag faktiskt varit en rasist mot både mörkhyade och ljushyade.

När jag började beväpna mig med självförsvarsvapen så fick jag ett lugn inom mig och gick inte längre runt orolig utanhus.. och sen dess så har ingenting hänt.. eftersom man inte attraherar kriminella om inte går runt som en mesig och rädd människa.. och om man istället går runt rak i ryggen för att man vet att man kan försvara sig om det behövs.

Dom vågar sig inte på mig nåmer. Men dom såg mig som ett offer för att jag gick runt och var rädd ute förr i tiden innan jag blev klokare genom att förstå att rädslan var det som attraherar kriminella som ser rädslor som ett tecken på att nån går att utnyttja.
Citera
2021-12-16, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
En av förövarna skjöts till döds i Kälvesta i november i år. Kälvesta ligger i grannkommunen till Järfälla.

Underbart, bara hoppas dom 5 andra som var med också blir skjutna så snart som möjligt.
Citera
2021-12-16, 08:19
Medlem
barndomens avatar
Han har tydligen varit miljöpartist. Svårt att känna något för en miljömupp.
Citera
2021-12-16, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fotbollsmicke
Med tanke på hur många barn en svensk kvinna i jämförelse med kvinnor i afrika o mellanöstern så är vi snart en minoritet och då kommer det bli sharialagar som är det som behövs då saft o bullelagar inte hjälper

Vilka tror du får de värst då, blattar/etniska svenskar?
Blir nog inte kul att vara etnisk svensk iaf.
Citera
2021-12-16, 09:17
Medlem
415brushans avatar
Trodde först det stod "förnedringssats" i rubriken 🤣🤣
Citera
2021-12-16, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barndomen
Han har tydligen varit miljöpartist. Svårt att känna något för en miljömupp.
Han fick uppleva det samhälle han röstat fram, det är bara att gratulera honom. Tyvärr var det hans barn som fick ta smällen.
Citera
2021-12-16, 09:36
Medlem
Citat:
Jag har väl blivit rånad och misshandlad jag också.. men aldrig nånsin skulle jag kunna börja gagga runt om att alla mörkhyade ligger bakom det som ett fåtal kriminella har gjort.. oavsett hudfärg också.
Jag vet både mörkhyade och ljushyade som har begått brott men det betyder ju knappast att alla andra som har mörk och ljus hy är kriminella.

OM jag dock trodde att alla mörkhyade och ljushyade var kriminella för att jag trodde att dom alla är likadana.. då hade jag faktiskt varit en rasist mot både mörkhyade och ljushyade.

När jag började beväpna mig med självförsvarsvapen så fick jag ett lugn inom mig och gick inte längre runt orolig utanhus.. och sen dess så har ingenting hänt.. eftersom man inte attraherar kriminella om inte går runt som en mesig och rädd människa.. och om man istället går runt rak i ryggen för att man vet att man kan försvara sig om det behövs.

Dom vågar sig inte på mig nåmer. Men dom såg mig som ett offer för att jag gick runt och var rädd ute förr i tiden innan jag blev klokare genom att förstå att rädslan var det som attraherar kriminella som ser rädslor som ett tecken på att nån går att utnyttja.
Det handlar uteslutande om riskmedvetenhet. Risken att bli utsatt för brott i områden där mångkulturella människor rör sig är tusentals gånger större än att bli utsatt för brott i områden med vita människor. Vill du leka "god" och "antirasist" så varsågod, de enda som tackar dig är de kriminella som får ett enkelt offer.

Det faktum att du nu är beväpnad visar på att du insett detta själv men vägrar erkänna att du haft fel. Det hårda våldet och den hårda kriminaliteten är uteslutande ett importerat problem. Det är inte mot svenskar du beväpnar dig, det vet du mycket väl själv.

Dock är det bra att du iaf skaffat vapen att försvara dig med, ALLA svenskar som rör sig i mångkulturella miljöer måste i dagsläget vara beväpnade, vuxna som barn. Stat och rättsväsende har för länge sedan vänt vita svenskar ryggen, ingen kommer hjälpa dig och din familj om något händer. Endast vi som fäder kan försvara våra familjer mot globalisterna och deras kaossoldater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in